English Version
English

پیام سازندگی در سی دی های آموزشی

پیام سازندگی در سی دی های آموزشی

سلام دوستان راحله هستم یک همسفر؛ انسان در هر زمان و هر مقطع از حیات خود پیام و یا نشانه‌هایی را برای بهتر زندگی کردن از راه‌های مختلف دریافت می‌کند اما زمانی می‌تواند از این پیام‌ها استفاده می‌کند که خود اولین قدم را در صراط مستقیم بردارد. آنگاه پیام‌ها خیلی راحت مانند ابزار در اختیارش قرار می‌گیرد. من همیشه تصور می‌کردم که پیام‌های خداوند توسط فرشتگان و یا به‌صورت وحی یا الهام در اختیار انسان‌ها قرار می‌گیرد، درصورتی‌که این‌گونه نبود.

صحت‌وسقم این موضوع با ورود به کنگره برای من کاملاً به اثبات رسید و من همواره با گوش کردن هرکدام از سی‌دی‌های آقای مهندس و یا آقای امین دژاکام، حداقل توانستم پاسخ یکی از سؤال‌هایی که مدت‌ها به دنبال راه‌حل آن بودم را به بهترین شکل ممکن دریافت کنم، البته باید بگویم که در ابتدا وقتی‌که راهنمایم از من می‌خواست که سی‌دی‌ها را به‌صورت مکتوب بنویسم، گاهی اوقات برایم کسل‌کننده می‌شد اما زمانی که در این سی‌دی‌ها راه‌کارهای استادانه‌ای برای مشکلاتم دریافت کردم و به‌واسطه آن توانستم ایراد و نقطه‌ضعف‌هایم را رفع کنم، ایمانم قوی‌تر شد و روزبه‌روز تشنه آموزش‌ها و سی‌دی‌های هفته شدم.

زیرا جمله به جمله و خط به خط مطالب برایم پیام زندگی و سازندگی به همراه داشت که به‌واسطه آن بسیاری از صفاتی که جز تباهی و سیاهی برایم نداشت را اصلاح کردم و تا حدودی به آرامشی لذت‌بخش دست‌یافتم. اینجا بود که فهمیدم دانایی به‌تنهایی نمی‌تواند انسان را به کمال برساند و بایستی دانایی تبدیل به دانایی مؤثر گردد که این امر با کاربردی کردن یافته‌های آموزشی چه در داخل و چه در خارج از کنگره میسر گردد.

در پایان خداوند را شاکرم که در این جمع گرم و صمیمی در حال آموزش هستم و از تمام خدمتگزاران و دوستانی که در وبلاگ نمایندگی به‌نوعی پیام‌های آموزشی کنگره را در اختیار کسانی که دریافت‌کننده این پیام‌ها هستند قرار می‌دهند کمال تشکر رادارم.

عبادت به‌جز خدمت خلق نیست                                    به تسبیح و سجاده و دلق نیست.

 

نویسنده: همسفر راحله
وبلاگ نویس: همسفر ظریفه

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .