English Version
English

کارگاه آموزشی کنگره 60؛ نمایندگی صالحی

کارگاه آموزشی کنگره 60؛ نمایندگی صالحی

جلسه هشتم از دوره  هفدهمکارگاه‌های آموزشی خصوصی ویژه مسافران کنگره 60، نمایندگی صالحی به استادی راهنما مسافر ابراهیم، نگهبانی مسافر عبدالرضا و دبیری موقت مسافرعلی با دستور جلسه وادی سوم روز یکشنبه مورخ 96/08/28 رأس ساعت 17 آغاز به كار نمود.

خلاصه سخنان استاد:

وادی سوم، سومین ابزاری است که کنگره60 در اختیار مسافر قرار می‌دهد تا به‌درستی در مسیر حرکت کند و به درمان برسد. وادی اول می‌گوید: تفکر کن،با تفکر ساختارها آغاز می‌گردد و بدون تفکر آنچه هست روبه‌زوال می‌رود یعنی اگر تفکر نباشد هیچ‌چیز وجود ندارد و در وادی دوم می‌گوید: هیچ مخلوقی جهت بیهودگی قدم به حیات نمی‌نهد،این وادی ما را از ناامیدی به سمت امید سوق می‌دهد سومین وادی که امروز دستور جلسه ما است، هیچ موجودی به‌اندازه خود انسان به خویشتن خویش فکر نمی‌کند، موضوع جلسه خودباوری است، بایستی خودمان را باور داشته باشیم و به نیروهای وجودی خود ایمان داشته باشیم، هیچ‌کس به‌اندازه خود من مشکلات اعتیاد را لمس نکرده است.

این وادی درست می‌گوید، تو اگر نسبت به نیروهای خودت شناخت کافی داشته باشی، باکمی تدبیر و تفکر می‌توانی در این مسیر به‌درستی حرکت کنی، و به درمان و هر چیزی که خواسته آن را داشته باشی دست پیدا کنی. من آمدم و کنگره را انتخاب کردم تا به درمان برسم، ازنظر من بهترین روش درمان، متدی است که کنگره60 ارائه نموده است. من بایستی مسئولیت کار خود را بپذیرم و مشکلات خودم را به گردن خداوند و دیگران نیندازم، زمین و آسمان را مقصر ندانم، همه‌چیز بستگی به خود من دارد، هر مشکلی که برای من پیش می‌آید نتیجه اعمالی است که من قبلاً انجام داده‌ام،در حقیقت بازپرداخت اعمالی است که درگذشته اتفاق افتاده است.

نتیجه‌ای اولی که می‌توان از این وادی گرفت، این است که بایستی تمامی مسئولیت‌های خودمان را خودمان بپذیریم، این پذیرش باعث می‌گردد که اعتمادبه‌نفس من بالا برود. نتیجه دومی که می‌توان از این وادی گرفت، این است که همه سختی‌های راه را بایستی به‌عنوان بازپرداخت بپذیرم ، زمانی که این اتفاقات را می‌پذیرم می‌توانم به‌راحتی به جهت حل مشکلات تفکر کنم و در مسیر قدم بردارم.

زمانی که من کاری را درست انجام می‌دهم، یک انرژی دریافت می‌کنم که این انرژی کمک می‌کنم که من در ادامه مسیر راحت‌تر قدم بگذارم. هدف از خلقت چه بوده است؟   آیا غیر از خدمت و آموزش بوده است؟ ما خلق شدیم تا آموزش ببینیم و خدمت کنیم، اما گاهی اوقات دچار منیت، ترس و یا ناامیدی می‌شویم. این موضوع باعث می‌گردد تا به جهت عکس حرکت کنیم و در مسیر نباشیم و اگر در مسیر نباشیم و آموزش نگیریم صد درصد با مشکل مواجه خواهیم شد.

 

تهیه گزارش: مسافر یوسف
عکاس: مسافر فرزین
نگارنده: مسافر محمد صالح
منبع کنگره 60 : وبلاگ نمایندگی صالحی

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .