English Version
English

تا بی نهایت؛ دلنوشته

تا بی نهایت؛ دلنوشته

سلام دوستان مریم هستم همسفر

استاد بزرگوار خانم احمدی عزیز؛ شما برای ما ندای عشقی بودید که نوای دل‌نشین امید زندگی را بر وجودمان نواختید و با حضور گرم و زلال پرمهرتان رنگ‌رنگ بهار زیبایی زندگی را هدیه نمودید.

چه سخت و طاقت‌فرسا بود زمستان سخت نادانی‌مان، اما با علم و تجربه دانشتان چشمانمان را از خواب ندانستن بیدار نمودید و از صحرای برهوت نادانی به سرزمین زیبای علم و دانش روان نمودید و چه ماهرانه حرکت لژیون را برمدار ارزش‌ها چرخاندید و همچون نسیمی آرام و روح‌افزا کشتی جانمان را از امواج سهمگین و عمیق سیاهی و ظلمت عبور دادید...

آموخته‌هایتان یادمان داد که در کنار مسافران و بانام هم‌سفر سربلند به مقصد رسیده و در سایه درخت رهایی‌مان به آرامش برسیم. صبوری، آرامش، ایمان انسانیت شما نمونه ایست از عشق و محبت خالصانه‌تان، شما خورشیدی هستید که بر زندگی‌مان تابیدید و آن را گرم نمودید.

در سرزمین خا‌طره‌ها آنان که خوب‌اند همیشه‌سبزند و آنان که محبت و دوستی‌ها بر قلبشان بر‌افراشته‌اند، همیشه به یاد می‌مانند. بابت همه  خاطرات و آموزش‌های‌ به من آموختید، ممنون.

ممنون بابت همه زحمتتان ممنون بابت صبر و حوصله ای که  داشتید راهنمای خوبم سرکار خانم احمدی عزیزم چگونه می‌توانم با چند کلمه زحمات بی‌دریغ بی‌منت شمارا بازگو کنم. روزی به کنگره آ‌مدم آشوب در دلم جریان داشت. طوری حتی نمی‌توانستم روی صندلی بنشینم، طوری وجودم بی‌قراری موج  می‌زد.شما با آرامشی که در  وجودتان بود با حرف‌های زیبا به من انتقال دادید. امروزه که در کنگره حضور دارم قطعاً ": نتیجه زحمات حرف‌های شما بزرگوار بوده، می‌دانم امروزه، کار کمک راهنمای کار دل و عشق است در این مسیر، هر ره‌جو با دیدن راهنمای خود انرژی خوبی احساس می‌کند نمی‌دانم

چگونه و با چه کلماتی سپاس و تشکر خود را بگوییم، شما به من آموختید: صبر داشته باشم و به زمان اجازه بدهم با مرور زمان انسان‌هایی در مسیر کنگره و در مسیر درست قراردبگیرند در رفتار و کردار آن‌ها تغییر ایجاد می‌شود و به من آموختید; و این کلمه را درک کردم فهمیدم هیچ انسانی را نمی‌شود، تغییر داد. مگر شخصیت خودم، افکار و اندیشه خودم می‌توانم  تغییر بدهم.

من درکنگره چیز‌های دیدم در هیچ دانشگاهی به دانشجو خود این آموزش‌ها و کتاب‌های ارزشمند به‌خصوص کتاب چهارده  وادی، نمی‌آموزند. یک رهجو  هیچ‌وقت زحمات کمک راهنمای خوبی مثل شمارا فراموش نمی‌کند خانم احمدی عزیزم تا اَبد در قلبم جاویدان هستید و لحظه خوب با شما بودن و در کنار خواهر لژیونیم را فراموش  نخواهم کرد؛ و از خدای مهربان برای شما راهنمای خوبم آرزوی  سلامتی و آرامش در کنار خانواده محترمتان آرزو می‌‌کنم.

 

 

     

نویسنده:  همسفر مریم

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .