English Version
English

این روش یک معجزه است

این روش یک معجزه است

به‌راستی می‌توان گفت که روش DST یک معجزه است.
روش ابداعی که آقای مهندس کشف کرده و علمی است که  بر پایه حقیقت بنا شده و سندی است بدون نقص؛ زیرا تا قبل از این روش بیماری اعتیاد هیچ درمانی نداشت. بشر از گذشته تاکنون به دنبال راه حلی برای مشکل اعتیاد بوده، اما تا قبل از متد dst نتوانسته راه حل مناسبی پیدا کند. هنوز عده بی‌شماری هستند که با این متد آشنایی ندارند و به دنبال راه‌های گوناگون ولی بدون نتیجه می‌روند و در نهایت خسته و ناامید به اعتیاد تن می‌دهند و تا آخر عمر در تاریکی مطلق به سر می‌برند. همه ما به‌نوعی سال‌ها درگیر اعتیاد مسافران خود بوده‌ایم و به‌کلی ناامید شده و چه آسیب‌هایی که خورده‌ایم.

 

کما اینکه مسافران ترک‌های گوناگون با روش‌های مختلف داشته ولی دوباره با حالی خراب‌تر برگشته‌اند. مسافر من در طول دوران اعتیاد چندین ترک ناموفق داشت و هر بار دچار عوارضی می‌شد که برای من ناشناخته بود و من گمان می‌کردم نمی‌خواهد ترک کند و اراده ندارد و بی‌غیرت است. در حالی که مشکل جای دیگری بود. بعد از هر ترک دچار افسردگی شدید می‌شد. خوشبختانه با ورودمان به کنگره ۶۰ متوجه بسیاری از مشکلات شدیم و دانستیم که اعتیاد یک بیماری است و در اثر مصرف مواد مخدر در جسم، روان و جهان‌بینی او اختلالاتی به وجود آمده و سیستم شبه افیونی را دچار اختلال کرده. در واقع ترک‌های گذشته درمان نبوده است.

متد DST روشی است که طولانی است و نیاز به یازده ماه زمان دارد و به‌صورت پله‌های 21 روزه و ذره‌ذره عمل می‌کند تا سیستم‌هایی که بر اثر مواد مخدر تخریب‌ شده دوباره بازسازی شود بدون درد  و این مثلث باید به‌طور هم زمان هر سه ضلع ترمیم شود تا شخص به تواند به درمان قطعی برسد و هر سه ضلع به تعادل برسند،  در غیر این صورت درمانی انجام نخواهد گرفت. کسانی هستند که پس از سال‌ها ترک، فقط مواد مصرف نمی‌کنند ولی حال خوشی ندارند و دائم دچار خماری مزمن هستند زیرا با قطع ناگهانی دچار یک شوک فیزیولوژی شده‌اند.

در این روش ابداعی فرد به زندگی عادی خود بر می‌گردد و به آرامش لازم می‌رسد، زیرا جسم با دارو و افکار و اندیشه با جهان‌بینی درست می‌شود و شخصیت قبلی به‌کلی از بین می‌رود و شخصیت جدید جایگزین آن می‌شود، به همین دلیل می‌توان گفت این روش یک معجزه است.

این تئوری نه‌تنها در درمان اعتیاد بلکه بسیاری از بیماری‌هایی را هم که مربوط به صور پنهان است درمان می‌کند. علت بسیاری از بیماری‌ها مربوط به صور پنهان و تفکر انسان است که در اعتیاد و سایر بیماری‌ها نادیده گرفته شده است. در متد DST بدون در نظر گرفتن جهان‌بینی امکان‌پذیر نیست و احتمال بازگشت مجدد وجود دارد. کسانی که در سفر اول همه موارد را رعایت می‌کنند و گوش به‌فرمان راهنما هستند و آموزش‌ها را به‌خوبی می‌گیرند قطعاً سفر موفقی خواهند داشت. در این روش نحوه درست استفاده کردن از دارو و آموزش گرفتن را به ما می‌آموزد.

خیلی‌ها معتقد هستند هرکس با یک روش باید درمان شود و از روش‌هایی مثل سقوط آزاد، سم‌زدائی، کمپ‌ها و -استفاده می‌کنند و متوجه نیستند که فرد در اثر استفاده مکرر از مواد مخدر سیستم شبه افیونی بدنش از کار افتاده و از تعادل خارج‌شده است. درمان اعتیاد مانند صراط مستقیم فقط یک‌راه دارد، روش DST. این روش جرقه‌ای بود برای رسیدن به منبع نور و روشنایی و اگر این روش و داروی اپیوم نبود هیچ‌کدام از ما و مسافرمان اینجا نبودیم و به رهایی و آرامش نمی‌رسیدیم و هم چنان در بدبختی و تاریکی قرار داشتیم.

آقای مهندس پس از رسیدن خودشان به درمان قطعی تجربیات خود را به‌صورت مستند در کتاب ۶۰ درجه زیر صفر منتشر نمود تا راه و مسیری باشد برای گم‌گشتگانی که به دنبال راه درست هستند. ما این آرامش و روزهای زیبا را مدیون آقای مهندس و کنگره هستیم و روزی خواهد رسید که بشریت به اهمیت آن پی خواهد برد. هریک از این رها یافتگان پرنده‌ای خواهند شد که از ناباوری مطلق به باور واقعی دست خواهند یافت در نتیجه وجود آن‌ها مانند غرش رعد خواهد شد.

 



نصرت همسفر علی
ویراستار و ثبت مسافر حجت

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .