English Version
English

لژیون درمان وابستگی به دخانیات؛ نمایندگی ارتش

لژیون درمان وابستگی به دخانیات؛ نمایندگی ارتش

لژیون درمان وابستگی به دخانیات (ویلیام ال وایت)؛ نمایندگی ارتش 

در ابتدای سخن خداوند را شاکر هستم که بار دیگر اینجا آمدم و توفیقی شد برای آموزش گرفتن از محیط کنگره 60 و خصوصاً لژیون ویلیام وایت شعبه ارتش. وقتی از بیرون وارد اینجا می‌شدم با آن دغدغه‌های بیرون و گرفتاری‌هایی که هرکسی به‌نوعی با آن درگیر است ، دقت کردم و متوجه شدم که با ورودم به اینجا و محیط امن کنگره 60 به آرامش می‌رسم و این به خاطر انرژی این مکان مقدس است.

اما در مورد دستور جلسه‌ی این هفته که سیستم ایکس است و به نظر من این دستور جلسه در مورد به منزله ی تجربه ی بهشت و جهنم است چون درواقع با درست‌کار کردن سیستم ایکس بدن ما در بهشت قرار می‌گیریم و در مقابل با بد کار کردن آن در جهنم هستیم که برای من در زمان مصرف این‌گونه بود در هر مکانی بودم انگار که در بهشت قرار داشتم چون سیستم در حالت ظاهراً مناسبی قرار می‌گرفت اما درزمانی که خمار می‌شدم در هرنقطه ای که بودم برایم جهنم می‌شد .

در مورد مصرف سیگار هم به همین ترتیب است چون در زمان مصرف طعم واقعی بیشتر مواد خوراکی را متوجه نمی‌شدم و یا زمانی که سیگار نبود هیچ‌چیزی برایم خوب نبود و مدام به دنبال فرصتی بودم تا سیگار بکشم که با مصرف سیگار همه‌چیز حالت نرمال و طبیعی پیدا می‌کرد و من گویی در بهشت قرار می‌گرفتم. با درمان مصرف سیگار و ورودم به سفر دوم شرایط برایم تغییر کرد و گویی در بهشت قرار گرفتم.


 

به‌طورکلی و به نظر من از دو طریق سیستم ایکس مورد تخریب واقع می‌شود: یکی از طریق مصرف مواد مخدر و یا هرگونه ماده‌ای که برای بدن مضر باشد و دیگری از طریق انجام کارهای ضد ارزشی که باعث می‌شود. وقتی مواد مخدر مصرف می‌کنم و یا هرگونه ماده‌ای که برای سیستم ایکس مضر باشد، درواقع کاری را انجام داده‌ام که بقول استاد شرایط قرار گرفتن در جهنم را ایجاد کرده‌ام و خود سیستم من را در این شرایط قرار می‌دهد. و اما راه دوم تخریب سیستم ایکس که همان انجام کارهای ضد ارزشی است و بیشتر وقتی وارد سفر دوم می‌شویم آن را احساس می‌کنیم . درواقع وقتی من دروغ می‌گویم لازم نیست بگویند چون گناه است انجام نده بلکه همان حال بدی که با گفتن دروغ به من دست می‌دهد که تماماً باید مراقب باشم که برملا نشود و استرس‌ها و ترس‌هایی که با آن درگیر می‌شوم همان قرار گرفتن در جهنم است.

بارها در کنگره دیده‌ایم که اشخاصی با بیماری‌های گوناگون وارد می‌شوند و وقتی سفر می‌کنند و به رهایی می‌رسند بیماری‌هایشان هم خوب می‌شود یعنی منشأ اصلی بیماری‌ها همان از تعادل خارج شدن و درست‌کار نکردن سیستم ایکس بوده است. درواقع در کنگره 60 ما کار پزشکی انجام نمی‌دهیم  و این مهم را با تعامل با سیستم پزشکی و دانشگاهی در حال ادامه دادن هستیم. و این زحمات استادی فرزانه و گران‌مایه ، جناب مهندس دژاکام است.  

 

عکس: مسافر دانیال
تهیه و تنظیم: مسافر روزبه
منبع: کنگره 60، نمایندگی ارتش

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .