English Version
English

کارگاه آموزشی کنگره 60؛،نمایندگی عطّار نیشابور

کارگاه آموزشی کنگره 60؛،نمایندگی عطّار نیشابور

چهارمین جلسه از دوره پنجم، از سری کارگاه‌های آموزشی عمومی کنگره 60، نمایندگی عطّار نیشابور، ویژه مسافران و همسفران، روزهای پنج‌شنبه مورّخ 1396/05/26، با استادی: دیده‌بان محترم آقای امین دژاکام، نگهبانی: آقای حسین زمرّدی، دبیری: آقای مهدی سوقندی، با دستورجلسه: " سیستم ایکس " راس ساعت 17:00 آغاز به کار نمود.

خلاصه سخنان استاد:

شاکر خداوندم که در جمع شما عزیزان حضور دارم. من نام عطّار را شنیده بودم اما امروز با مشاهده این همه توسعه و پیشرفت در این مدت کم در نیشابور، باید از زحمات آقای امیرهوشنگ( ایجنت) و سایر دوستان قدردانی نمود. و اطمینان دارم، این گسترش کمّی به موازات توجّه به توسعه کیفی بوده است. با این وجود حضور در نمایندگی‌های شهرستان حال و هوای خاصی دارد و برایم باعث افتخار است که در جمع دوستان(نیشابوری) هستم.

زمانی که آقای مهندس سفرشان را شروع کردند، واژه ای به نام "سیستم ایکس" وجود نداشت. پس از گذشت سال‌ها و با تجربیاتی که براساس روش DSTبه دست آمد و در آن میان نمونه‌های بیشماری از انواع بیماری‌های مسافران از جمله: ام اس، اگزمای پوستی، بعضی بیماری‌های قلبی و گوارشی و ... درمان شده بودند. گرچه در ابتدا با مشاهده مواردی، آن را اتّفاق فرض می‌کردند اما در ادامه و با وجود نمونه‌های متعدّد از درمان انواع و اقسام بیماری‌هایی که مسافران به آن مبتلا بودند، جناب مهندس را به عنوان کردن این نظر رسانید که: بدن انسان موادی را تولید می‌کند که غدد درون‌ریز و برون‌ریز، ناقل‌های عصبی و میدیاتورها آن را بوجود می‌آورند. و نتیجه گرفتند که تمام تعادل بدن انسان متأثّر از این مواد شبه افیونی تولیدی بدن است. بنابراین به طریق اولی بسیاری از اختلالات در بدن ناشی از اختلال در تولید همین مواد است. و این آغازی بود بر طرح فرضیه سیستم ایکس. و از آن جهت سیستم ایکس نام گرفت که مجهول است! و کنگره در ابتدای این راه قرار دارد. می‌دانند که بسیاری از مشکلات ناشی از اختلال در سیستم ایکس است، ولی چگونه و چرا؟؟ باید خیلی مطالعه شود و محقّقان روی آن تحقیق کنند.

گنجی که جناب مهندس پیدا کردند همین سیستم ایکس است. اما برای آن که تمام ابعاد پنهان این گنج آشکار شود، نیاز به کاوش بسیار دارد و در مسیر کشف علم است که درهایی باز می‌شود که تا آن زمان بر روی انسان بسته بوده است. به مانند غار علیصدر (همدان)  تازمانی که کشف نشده بود، نشده بود! اما با کشف آن و آشکار شدن راه ورود به آن با انواع مناظر زیبا ازجمله رود جاری در داخل غار، چشمه‌ها ، طاقدیس و ناودیس‌ها و... روبرو شدند. و دقیقاً سیستم ایکس در حال حاضر این گونه است!؟ البته این به معنای این نیست که کنگره 60 می‌تواند انواع بیماری‌ها را درمان کند. خیر!  تا سیستم و تیم پزشکی شیوه‌ای از درمان را با روش‌های بالینی و آزمایشگاهی تائید نکنند، آن را برای اجرا اعلام نمی‌کنند. از این رو روش DST از این قاعده مستثنی نیست. و باید یک تیم محقّق پزشکی با مطالعه بر روی آن و حصول نتیجه، آن را به عنوان یک شیوه درمان در بیماری‌های مختلف اعلام نماید. پس کنگره 60 فقط مجاز به استفاده از این روش (DST) در درمان اعتیاد است.

"سیستم ایکس" به تجربه ثابت شده است که از دو راه آسیب می‌بیند. باسیم و بی سیم. اوّلی تحت تاثیر استفاده از مواد مخدر و دوّمی ناشی از افکار منفی است. همان‌طور که الکل و مواد‌مخدر می‌تواند سیستم ایکس را به نابودی سوق دهد، افکار منفی هم این عمل را با شدت بیشتری انجام می دهند.

مصرف‌کنندگان مواد مخدر که سیستم ایکس خود را تخریب کرده‌اند، برای به تعادل رسیدن باید با استفاده از شربتOT ( شربت تریاک) راه ترمیم و درمان سیستم ایکس خود را طی نمایند. اما همه می‌دانیم، بسیاری از افراد بدون استفاده از هیچ ماده مخدری بلکه صرفاً با افکار منفی و ضدارزشی سیستم ایکس خودشان را تخریب کرده‌اند. بهترین نمونه آن همسفران هستند که با زندگی در کنار یک معتاد آسیب‌های جدّی به سیستم خود وارد نموده‌اند. این گروه برای به تعادل رسیدن نیاز به استفاده از شربت OTندارند بلکه باید از نظر جهان‌بینی خود را درست کنند. تا تغییرات در نگاه ایجاد نشود، آسیب‌ها وجود خواهند داشت. مسافران نیز علاوه بر درمان جسم و استفاده از شربت OT باید تغییر نگاهشان و رسیدن به یک جهان‌بینی صحیح را مد نظر و همت خویش قرار دهند. اما بسیاری از افرادی که بدون هیچ وابستگی به ماده‌مخدری به بیماری‌ها و اختلالات روانی دچارند، باید از نظر افکار روی آنها کار کرد.

سیستم ایکس نمونه‌ای است که در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت، بویژه در مورد بیماری‌ها و اختلالات روانی، که انشاالله زمینهء آن مهیّا و بسیاری از مجهولات این بیماری‌ها، توسط سیستم ایکس و متد DST کشف خواهد شد.

ممنونم از اینکه به صحبت‌های من گوش کردید.

تایپ: مسافر محسن (لژیون چهارم)

عکاس: مسافر جواد (لژیون یکم)، مسافر محمدرضا و مسافر محسن (لژیون پنجم)

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .