English Version
English

گزارش تصویری روز پنجم اعزام تیم کشتی کنگره 60 به مسابقات ارمنستان

گزارش تصویری روز پنجم اعزام تیم کشتی کنگره 60 به مسابقات ارمنستان

در ادامه اردوی تیم کشتی در ارمنستان، روز پنج‌شنبه کشتی‌گیران کنگره 60 جهت محک خود در مقابل حریفان بر روی تشک رفتند.

تیم کشتی کنگره 60 که روز یکشنبه عازم ایروان شد، پس از 2 روز اقامت و انجام تمرینات مختلف روز گذشته در مقابل حریفانی از ارمنستان و ایالت متحده امریکا قرار گرفت.

این مسابقات در 4 رده سنی، نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگ‌سالان بود که تیم کنگره 60 به‌عنوان تیم بزرگ‌سالان عازم این کشور شده بود. دیگر تیم مطرحی که در این اردو شرکت داشت و در مقابل کشتی‌گیران کنگره 60 قرار گرفت، تیمی از ایالات‌متحده امریکا بود که به مربی‌گری آقای جان پترسون، کشتی‌گیر پیشکسوت و صاحب‌نام آمریکایی رهبری می‌شد.

اعضای تیم کنگره 60 که همانند تمامی مسابقات رشته‌های ورزشی دیگر، انتقال پیام رهایی را سرلوحه کار خود قراردادند، توانستند بیش از آنکه غرق در هیجانات و حواشی مسابقه قرار گیرند، به نحو احسن این امر را به اجرا درآورد. به همین جهت فارغ از نتیجه فنی به‌دست‌آمده، به ثمر نشستن این هدف خود به‌تنهایی پیروزی بزرگی برای افرادی هست که قدمی برای معرفی روش و نمایش قدرت درمانی کنگره 60 به جهانیان برداشته‌اند.

از نکات برجسته این حضور، ارتباط گرم و صمیمی اعضای تیم کنگره 60 با دیگر تیم‌های حاضر بود که باعث شگفتی آنان شده بود و همین امر باعث شور و اشتیاق فراوان برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون فعالیت‌های کنگره 60 در میان آن‌ها شد.

در انتها از تیم کنگره 60 با ارائه دیپلم شرکت در این دوره و اهدای مدال تقدیر به عمل آمد و پس‌از ثبت عکس یادگاری تیمی، ورزشکاران با پوشیدن لباس‌های ورزشی تیم کنگره خاطره‌ای خوش را در ذهن خود به ثبت رساندند.

با آرزوی موفقیت هرچه بیشتر برای تمامی اعضا و ورزشکاران کنگره 60، شمارا به دیدن تصاویر منتخب این رویداد دعوت می‌نماییم.

 

عکس: مسافر احسان
وب سایت کنگره 60

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .