English Version
English

مصرف شیشه و ارتباطش با سیگار در باب دستور جلسه هفتگی

مصرف شیشه و ارتباطش با سیگار در باب دستور جلسه هفتگی

لژیون درمان وابستگی به دخانیات مرتبط با دستور جلسه هفتگی شیشه و تخریب های آن در نمایندگی ارتش

 خداوند را شاکرم که توانستم یک‌بار دیگر در این لژیون پر از انرژی شرکت کنم و از تجربیات دوستان استفاده کنم. دستور جلسه هفتگی کنگره 60 در مورد شیشه و تخریب‌های آن است که من از تجربه‌ی خودم اگر بخواهم بگویم اینکه حدود نه سال مصرف مداوم شیشه داشتم که البته این مصرف به‌غیراز سایر ماده‌های دیگرم بود.

من تمام تخریب‌های شیشه را با پوست و گوشت و استخوانم لمس کردم و مهم‌ترین چیزی که راجع به شیشه باید بگویم این است که این ماده یک مخدر جنایی است! شیشه در ابتدا مهم‌ترین داشته‌های شخص را هدف قرار می‌دهد به‌طور مثال اگر غیرت باشد اول غیرت را می‌گیرد اگر قوای جنسی باشد اول آن را می‌گیرد و ... همین‌طور متأسفانه راجع به شیشه می‌گویند که مثلاً تمرکز را بالا می‌برد یا میل جنسی را که در واقعیت شیشه کاملاً آن‌ها را از بین می‌برد.

اما اگر بخواهم رابطه این دستور جلسه را با مصرف سیگار و لژیون ویلیام پیدا کنیم باید بگویم که برای من مصرف شیشه مساوی بود با سه برابر شدن مصرف سیگار که درست با مصرف شیشه این اتفاق می‌افتاد و هرروز این نیاز به مصرف سیگار بیشتر می‌شد. واقعاً خاطرم هست که برای خرید سیگار نیمه‌های شب مسیرهای طولانی را پیاده می‌رفتم تا سیگار تهیه کنم.

خداوند را شکر که معجزه‌ای به نام کنگره 60 وجود دارد و من توانستم وارد اینجا شوم و به درمان قطعی برسم اتفاقی که در بیرون از کنگره 60 امری است غیرممکن چون باور دنیا بر این است که اعتیاد یک بیماری لاعلاج، مرموز و پیش‌رونده است ولی اینجا درمان و راه آن پیداشده است و به‌راحتی می‌توان به نتیجه رسید اگر تلاش در راه رسیدن به هدف در طول زمان به انجام برسد.

 

 

تایپ: مسافر دانیال
تهیه و تنظیم: مسافر روزبه
منبع: کنگره 60، نمایندگی ارتش

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .