English Version
English

ماه آموزش صبر؛ گفت و گو با اسیستنت، خانم اشکذری

ماه آموزش صبر؛ گفت و گو با اسیستنت، خانم اشکذری

با سلام و خدا قوت و خیرمقدم خدمت اسیستنت محترم خانم اشکذری خوشحالیم که دوباره شمارا در شعبه خودتان می‌بینیم.

لطفاً به‌رسم کنگره خودتان را معرفی کنید.

سلام دوستان فاطمه هستم همسفر ، مسافر من با مصرف شیره و تریاک وارد کنگره شدند ، هجده ماه سفر کردند به راهنمایی آقای مهندس دژاکام ، و راهنمای خودم سرکار خانم آنی ، والان دوازده سال و هفت ماه و بیست‌ونه روز است که آزاد و رها هستیم .


 

نظرتان در مورد فعالیت‌های شعبه فردوسی در ماه رمضان چیست ؟
من همین‌طور که با مرزبان‌ها در ارتباط بودم گفتند همه فعالیت‌ها به‌صورت عالی انجام می‌شود ، از همه عزیزانی که برای همسفران واقعاً زحمت کشیدند آشپزها ، مرزبان‌های محترم ، ایجنت محترم آقای نوروز پور و بقیه عزیزان که در پخت‌وپز کمک کردند سپاس گذاریم .

زیباترین سی دی که تابه‌حال گوش کردید کدام سی دی بوده؟

تمام سی‌دی‌ها زیبا هستند نمی‌توانم بگویم کدام از همه زیباتر بوده ، همه آن‌ها به من میگویند تغییرات را در خودم به وجود بیاورم ، هر موضوعی که جناب مهندس یا استاد امین مطرح می‌کنند همه گره‌های درونی من است و من همه سی‌دی‌ها را دوست دارم و نمی‌توانم یکی را جدا کنم.
 

سخنی برای همسفرانی که دوست دارند به‌صورت مستمر در کنگره خدمت کنند؟
خدمت در کنگره بسیار خوب است و باعث می‌شود ریشه‌هایمان در کنگره قوی شود البته خدمتی که در کنگره انجام می‌دهیم باید درست باشد همان‌طور که در کتاب ۶۰ درجه زیر صفر آمده است اول آموزش بعد خدمت .

لطفاً حستان را در مورد این کلمات بگویید .

جایگاه اسیستنتی:

عالی است حس خوبی نسبت به آن دارم و من در این جایگاه از تک‌تک افراد آموزش می‌گیرم .
 

ماه رمضان :
ماهی است که صبر را به من آموزش می‌دهد و به من کمک می‌کند که بیشتر خودم را بشناسم .

 

سایت کنگره ۶۰:
سایت کنگره پیام‌ها را انتقال می‌دهد و شاید یک نوشته‌ای که ما در سایت می‌گذاریم یک نفر از یکجا در داخل ایران یا آن‌طرف دنیا بخواند و امیدی در دلش به وجود بیاید زیرا افرادی که در کنار یک مصرف‌کننده زندگی می‌کنند به‌مرورزمان ناامید می‌شوند و فکر می‌کنند یا باید زندگی‌هایشان را از هم بپاشند یا تا ابد با همین وضع زندگی کنند، ولی سایت کنگره به ما می‌گوید اعتیاد درمان دارد و ناامید نباشید .

 

وبلاگ همسفران :
همسفران هم به‌نوبه خودشان خیلی خوب فعالیت می‌کنند و انشا الله که خداوند به این عزیزان قوت بدهد .

 

کمک‌های مالی :
من اگر به کنگره کمک نکنم به کجا کمک کنم، من که مسافرم به کنگره آمد و به درمان رسید درست است که من مصرف‌کننده نبودم ولی بااین‌وجود خودم به درمان رسیدم پس باید کمک کنم، انسان‌ها اگر دست دهنده نداشته باشند حالشان بد است، باید بدهند تا بگیرند، اگر کمکی به‌جایی می‌کنند اول به خودشان کمک کنند مخصوصاً در کنگره اگر من کمکی به کنگره می‌کنم اول به خودم کمک کرده‌ام، کمک به کنگره یک قدرت می‌خواهد که آن قدرت آگاهی است و کسانی که از آن قدرت آگاهی برخوردارند قطعاً اگر دستشان باز باشد به کنگره کمک می‌کنند.

 

ممنون از اینکه وقتتون رو در اختیار ما قرار دادید .

 
نگارش : همسفر فاطمه غفوریان 
عکس : همسفر یاسمن حدادشیرازی
همسفران نمایندگی فردوسی مشهد

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .