English Version
English

اجرای فرامین راهنما؛ گفت و گو با مسافر مجید

اجرای فرامین راهنما؛ گفت و گو با مسافر مجید

با سلام؛ لطفا خودتان را معرفی نمائید.

سلام مجید هستم یک مسافر، آنتی ایکس مصرفی تزریق هروئین و شیشه روش درمان DST داروی درمان OT، 11 ماه و 20 روز سفر کردم به راهنمایی آقای سعید آبیار رشته ورزشی شنا، رهایی 5 ماه و 10 روز

 

چگونه با کنگره 60 آشنا شدید؟

از طریق خواهرم با کنگره آشنا شدم و از همین جا از خواهرم سپاسگزارم که باعث آشنایی من با کنگره شدند.

 

آیا سفر خوبی داشتید و دلیل موفقیت خود و رهایی خود را در چه مسائلی می دانید؟

بله، البته در اوایل سفرم، سفر خوبی نداشتم ولی در ادامه به حرف های راهنمایم گوش دادم. اوایل در شرایط بسیار بدی بودم و هیچ امیدی به زندگی نداشتم ولی فرمان سقوط آزاد راهنمایم را گوش کردم و از آن به بعد به فرامین راهنما گوش دادم و اجرا کردم تا به رهایی رسیدم.

 

از ناامیدی صحبت کردید، به چه دلیلی در شرایط بدی قرار داشتید؟

با تمامی نداشته هایم وارد کنگره شده بودم و کسی هم مرا قبول نداشت. حتی چند بار دست به خودکشی زدم و خواست خدا بود که زنده بمانم و در مسیر کنگره قرار بگیرم  تا آموزش های ناب کنگره را فرا بگیرم و بتوانم از تاریکی ها به سمت روشناییها حرکت کنم.

در حال حاضر و بعد از 5ماه رهایی وضع و اوضاع شما چگونه می باشد.

از لحاظ وضعیت فیزیکی و جسمی بسیار حال خوبی دارم و از نظر مالی هم با گذشته قابل مقایسه نیست و از لحاظ کاری پیشرفت کرده ام و تقریبا همه امورات زندگی را انجام میدهم. به لطف خدا امروز شهریه کلاس پسرم را خودم پرداخت می کنم و از این بابت بسیار خوشحالم.

 

با توجه به رشته ورزشی(شنا) که دارید آیا از امکانات کنگره برای ورزش استفاده می کنید؟

بله، جمعه ها مرتب به پارک طالقانی می آیم و از دوستان انرژی می گیرم. مشغول ورزش و بازی والیبال و فوتبال می شوم.

 

آیا همسفر داشتید؟

بله

 

نقش همسفر در ادامه سفرتان را برایمان بگویید؟

همسفران من پدرم و مادرم بودند که به من خیلی کمک کردند و بستر مناسبی را برایم مهیا کردند تا سفر خوبی داشته باشم و از این بابت همیشه سپاسگزارشان هستم. واقعاً اگر حمایت آنها نبود نمی توانستم سفر خوبی داشته باشم.

 

در انتها اگر صحبت پایانی دارید بفرمایید؟

از راهنمای اولم آقای رضا کریمی تشکر می کنم که با تجربیات بالایشان مرا راهنمایی کردند و هفته ای یک بار ایشان را ملاقات می کنم(در پارک). از آقای سعید آبیار تشکر می کنم که بعد از رفتن آقای کریمی برای من خیلی زحمت کشیدند. از راهنمای همسفرم خانم معصومه تشکر می کنم. از پدر و مادرم تشکر می کنم که زندگی امروزم را مدیونشان هستم و از همسرم هم تشکر می کنم که 14 سال اعتیاد من را تحمل کردند گرچه به کنگره نیامدند ولی امیدوارم در ادامه با کنگره آشنا شوند و از اموزشهای کنگره بهره مند شوند. و در نهایت از آقای مهندس دژآکام تشکر و قدردانی می کنم که با ابداع این روش بنده و بسیاری از انسانها را به رهایی رساندند.

 

تهیه مصاحبه: مسافر جلال منصور فلاح

منبع: نمایندگی شادآباد

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .