English Version
English

لذت‌های ظاهریِ اعتیاد ، گفتگو با آقای داداشی

لذت‌های ظاهریِ اعتیاد ، گفتگو با آقای داداشی

با عرض سلام و خسته نباشید و تشکر بابت اینکه درخواست ما برای مصاحبه را پذیرفتید، لطفاً خودتان را به‌رسم کنگره معرفی کنید؟

آنتی ایکس اوپیوم، طول مدت سفر اول ۱۵ ماه به روش:DST با داروی اوپیوم، راهنما: آقای کورش آذر پور ،رهایی ۵ سال و چند ماه.

 

جناب آقای داداشی چه مدت در کنگره حضور دارید و چه چیزی باعث ماندگاری شما در کنگره شده؟

بنده تقریباً ۵ سال و اندی است در کنگره هستم و لذتی که از خدمت کردن به هم نوع خودم می‌برم عامل اصلی ماندگاری بنده در کنگره است.

 

 نحوه آشنایی شما با کنگره چطور بوده است؟

از طریق یکی از دوستان با کنگره آشنا شدم.

 

تفاوت دیدگاه امروز شما با روزی که وارد کنگره شدید نسبت به اعتیاد چگونه است؟

ببینید، برای شخص من اعتیاد این‌گونه نبود که ازلحاظ فیزیکی یا جسمی و ظاهری من را آزار دهد، من درواقع به این دلیل تصمیم به درمان اعتیاد گرفتم که مسائلی را به دلیل اعتیاد در حال از دست دادن بودم، من ازجمله آدم‌هایی بودم که از اعتیاد خسته نشده بودم، اما به خاطر چیزهایی که در حال از دست دادن بودم به این نتیجه رسیدم که ارزش آن‌ها از لذت‌های ظاهریِ اعتیاد بیشتر است و درنتیجه تصمیم به درمان اعتیاد گرفتم.

در مورد دیدگاه بنده این صورت است که به خاطر آموزش‌هایی که در کنگره گرفتیم کمی متفاوت است با گذشته، همچنین اطلاعاتی که الآن به دست آوردیم راجع به انواع مواد مخدر، راجع به تخریبی که بر جسم و روان و جهان‌بینی ما واردشده که این‌ها در اثر گرفتن آموزش‌های کنگره است قطعاً این آموزش‌ها باعث تفاوت دیدگاه من به اعتیاد نسبت به سایر افراد جامعه است، البته این من شامل تمام بچه کنگره‌ای‌ها می‌شود.

اگر بخواهم دیدگاه الآن خودم را با زمان اعتیادم مقایسه کنم در زمان مصرف بنده بر این باور بودم که اعتیاد راه درمانی ندارد، بنابراین دنبال درمان نبودم. پس‌ازاینکه متوجه شدم جای دقیق و حساب‌شده‌ای در مقوله درمان اعتیاد وجود دار وارد این مجموعه شدم.

 

آرزوی شما برای ۲۰ سالِ آینده‌ی کنگره چیست؟

برای ۲۰ سال به نظر من زمان کمی است. آینده‌ی کنگره فراتر از این‌هاست، مثالی که من برای بچه‌های لژیون خودم می‌زنم صحبت از هزار و ۲ هزار سال دیگر است. این نظر شخصی بنده است، دیدگاه من مثل دیدگاه گالیله است که کسی فکر نمی‌کرد زمین‌مرکز عالم نیست و گالیله این را برای اولین بار بیان کرد که زمین‌مرکز عالم نیست. پیشرفتی که الآن کنگره در مورد درمان اعتیاد کرده مانند کشف گالیله و تصورات آن روز انسان‌ها است. کنگره دانشی در خود دارد که در چندین سال آینده این تفکرات ناصحیح و دانش‌های غلط از اعتیاد را از میان انسان‌ها برمی‌دارد ان‌شاءالله جامعه به واقعیت اعتیاد پی می‌برد و انسان‌ها برای درمان اعتیاد دیگر دچار این‌همه مشکل و دردسر برای درمان مصرف‌کننده‌ها نمی‌شوند.

 

با توجه به اینکه به آزمون کمک راهنمایی نزدیک می‌شویم، آیا همه‌کسانی که شرایط شرکت کردن رادارند باید شرکت کنند؟ نظر شما در این مورد چیست؟

به نظر من تمامی کسانی که واجد شرایط شرکت هستند بایستی شرکت کنند، کسانی که به قول جناب مهندس به خویشتن خویش فکر می‌کنند، کسانی که احساس می‌کنند برای این رهایی بهایی پرداخت‌شده و الآن آن‌ها باید زکات پرداخت کنند به نظر من باید شرکت کنند.

 

سپاسگزاریم از اینکه وقتتان را در اختیار ما قراردادید، اگر صحبت پایانی دارید بفرمائید؟

صحبت خاصی ندارم، آرزوی موفقیت برایتان دارم، شعبه بهشهر، شعبه بسیار منظمی است و انسجام بسیار عالی در این شعبه حاکم است و آرزو دارم با آموزش‌هایی که از کنگره دریافت می‌کنید جزو شعبات برتر اعلام شود.

 

تهیه گزارش : مسافر وحید
تایپ : مسافر محمد
نمایندگی بهشهر

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .