English Version
English

درباره خواب شب

درباره خواب شب
درباره خواب شب سه چیز را خداوند در قرآن آموزش داد، اول یاد خدا باشید، دوم: قوانین را اجرا کنید، سوم مباحث کتاب قرآن را دقت کنید و انسان‌ها برای کسب انرژی پک بخش کیهانی را بخوانند از نیمه‌شب تا اذان صبح باید بخوابند، خواب شب یک نوع مرگ پس از خواب است.

بزرگان ما مثل حضرت علی (ع) فرمودند: مرگ هر انسانی با خواب شروع می‌شود و دوباره به زندگی برمی‌گردد، کالبد روح صور پنهان جای جدایی انتقال بین جسم و روان است، اگر بخواهیم به جسم بپردازیم بسیاری از هورمون‌ها شب ترشح می‌کنند، هورمون متابولیک وقتی ترشح نمیشه، انسان خوابش می‌گیرد و به خواب می‌رود، ولی اگر توجه نکنیم خواب ازسرمان می‌پرد، برای کسب انرژی کیهانی به انسان زمان داده‌شده است و عمل چاکراها تا اذان صبح شروع می‌کنند به کار کردن، اگر زیاد بخوابیم شادابی را نداریم.

در جهان‌بینی قوانینی است، برای عموم این قانون مهم است که نباید از آن خارج شد چون دچار تخریب و اختلال توی سه بخش عمده جسم، روان، جهان‌بینی می‌گذارد. 

اصولی‌ترین کار برای صور پنهان ارتباط مستقیم با صور شخص ‌دارد، خواب شب است که باید دست‌به‌دست بدهند تا شخص به درمان برسد، نامنظم بودن ساعات خواب و شب‌بیداری از مخرب‌ترین عواملی است که موفقیت ره‌جو در سفر اول به تعویق می‌اندازد، راهنمایان برنامه مصرفی ره‌جو را همیشه با در نظر گرفتن وضعیت خواب ره‌جو تنظیم می‌نمایند، زیرا بعضی از مصرف‌های شبانه و دیروقت از عوامل ایجاد بی‌نظمی در خواب شب می‌باشد.

در طول سفر حتی لا امکان از برنامه‌های شب‌زنده‌داری را باید حذف کرده و جلوگیری نماید تا جسمشان برای ساختن خود فرصت کافی داشته باشد و خواب فرد باید حتماً در شب انجام بگیرد، چون خواب روز پاسخگوی خواب شب نمی‌باشد به دلایل متعددی یکی از مشکلات اساسی فردی که راه اندازی می شود در حال سفر است بی‌خوابی اوست و سیستم x باید راه‌اندازی شود و سر تایم خودش بازسازی گردد،  مثل ساختمان که می‌سازند که میگویند میله‌گردها آن را نگه می‌دارد سیستم بدن و شهر وجودی و سیستم‌های شبه افیونی باید بازسازی شود و درمان صورت گیرد.

خواب شب و بیدار شدن صبح زود است، بی‌خوابی روی تفکر و اندیشه اثر منفی می‌گذارد و انرژی را کم می‌کند اگر اشراق بشه اختلال به وجود می‌آید و اختلال در نظم جهان‌بینی می‌باشد، خداوند هدیه‌ای را به انسان داده به‌عنوان زندگی و قوانین آن‌که باید استفاده درست کرد، ممکن است یک مصرف‌کننده به خواب فکر نکند ولی این دستور جلسه فرصت داده تا ذهن کنترل شود تا سطح انرژی بالا برود و از کالبد دوم ذخیره گردد، انرژی که در روز خرج می‌شود باید از کائنات دریافت کرده تا بهره‌مند شد.

بنابراین نکاتی باید به‌کاربرده شود تا خواب فرد درست بشود باید جهان‌بینی را در نظر داشت که اتفاق‌هایی که در طول روز پیش می‌آید بفهمد مثل: ادراک، احساس، دریافت، برداشت نسبت به بیرون صحیح باشد. مسئله مهم دیگر تغذیه، ورزش که بسیار مهم و حائز اهمیت است داروی شربت تایم زمان، مقدار مصرف آن، نشریات گوش دادن، سی‌دی‌ها و جهان‌بینی کمک می‌کند تا ذهن درگیر مسائل مثبت شود، از ساعت دوازده شب انرژی در کائنات دریافت می‌شود و مثل چاکراه ها که می‌توانند نور شفق به انسان بدهد تا به تعادل برسند

بی‌خوابی شب روی سیستم فیزیولوژی بدن، صور پنهان و آشکار و سیتم x مهم‌ترین شبه افیونی نوراترانسمیتر ها ناقل‌های  عصبی هورمون‌های شب هورمون‌های صبح باید بطورمنظم کارش را انجام بدهد، اگر خواب شب منظم نباشد دچار بیماری می‌شویم و سیستم مختل می‌شود، پوست، مو، قلب، کلیه همه و همه باهم در ارتباط هستند و دیگر همه‌چیز در طبیعت همه باهم در ارتباط هستند؛ مثلاً نور خورشید صبح زود تولید مواد شبه افیونی را زیاد می‌کند؛ استخر، پارک، ورزش، دو بال پرواز درمان است که به خواب شب هم کمک می‌کند و دیگر نهرهای سروتونین، استیل کولین و آدرنالین اگر درست‌کار نکند انسان به خواب نمی‌رود. جسم انسان به‌گونه‌ای طراحی گردیده که در صورتی از خطوط قرمز عبور کند تا زمانی که زنده است، خودش، خودش را در اکثر مواقع ترمیم می‌کند.

افرادی که شب می‌خوابند باید خواب را از صبح شروع کنند، اولین استارت صبح زود بیدار شدن است خواب شب را ساعت مچی در نظر بگیریم پشت آن چرخ‌دنده است که باید کار کند و اگر یکی از چرخ‌دنده ها را دربیاوریم کار نمی‌کند، بدن انسان هم همین‌طور است، سیستم x حرکت نمی‌کند و مسئله دیگر که مهم است، افرادی که در سفر اول هستند خواب شب خوبی نداشته باشند ممکن است به رهایی برسند اما به درمان نمی‌رسند، رمز کار هستی‌بخش عملکرد روزانه ما برای شب ما است.

برای اینکه بتوانیم از خواب بهره ببریم باید اصول و قوانین رعایت شود، خواب از نیمه‌شب تا صبح و یا از تایم آن بگذرد ما آن را از دست می‌دهیم و برای آن تعادل ذهن و زمان‌داریم، وقتی خسته هستیم به خواب نمی‌رویم به خاطر این‌که انرژی نداریم و باید صرف انرژی بکنیم که گاهی ذهن ما خسته است، جسم ما خسته نیست و این مربوط میشه به جهان‌بینی انسان‌ها که باید عملکرد خود را چک کنند و مروری بکنند. 

فعالیت روزانه باعث می‌شود که بخوابیم و گاهی هم از عملکرد روزانه‌مان راضی نیستیم و اختلال در خواب به وجود می‌آید. بعضی وقت‌ها ما اشراق بر این علم که صحبت می‌کنیم می‌خواهیم برعکس عمل کنیم و خواستیم بیشتر بخوابیم اختلال به وجود می‌آید و این اختلال می‌تواند در نظم و جهان‌بینی و یا در همه‌چیز باشد. 

اراده و کار ما، حال خوش برای ما که در دام اعتیاد افتاده‌ایم، باید بدانیم حال خوش هدف ما است، چه درگذشته و چه الآن ما مسیر رهایی را باید طی کنیم تابه‌حال خوش برسیم و برای حال خوش اگر عادت کنم سیگنال حال خوش را به ما می‌دهد و این هدیه است که خداوند به انسان داده به‌عنوان زندگی و قوانین باید استفاده کرد.

و نکته مهم دیگر که اشاره می‌کنم، در طول روز یک سری ضد ارزش‌ها به سراغ انسان می‌آید مثل غیبت، تهمت زدن، حسادت که جزء مسائل روان محسوب می‌شود که باعث افکار منفی در ذهن است که این تخریب در خواب شب خودش را نشان می‌دهد و نکته مهم دیگر افرادی که مصرف مخدرهای مخرب مثل شیشه و قرص‌های روان‌گردان را مصرف کرده‌اند دچار بی‌خوابی و بی‌نظمی در خواب شب می‌شود و مرفین ترشح نمی‌کند و زمان همه‌چیز را حل می‌کند و باید راهنما را در جریان گذاشت، حقه‌های نفس از اول صبح با انسان است و فریب می‌دهند باید در مسیر آموزش حرکت کرد تا به تکامل دانایی و فرمان عقل نزدیک شد.

در قدیم می‌گفتند سحرخیز باش تا کامروا باشی، خداوند خواب را برای آرامش جسم قرار داده که و مهم‌ترین عامل برای انسان و همه‌ی موجودات در هستی و کائنات خواب شب است، خداوند خواب شب را آفرید تا این جسم خاکی این ماشین استراحت کند و انرژی کسب نماید.

 برای جریان زندگی خوب است که به طبیعت نگاه کنید و الهام بگیرید، بر اساس آنچه شهودتان می‌گوید زندگی کنید و از سحرخیزی طبیعت و شب فرامی‌رسد و انرژی کیهانی بیشتر می‌شود و شب و خواب شب مایهٔ آرامش و آسایش جسم و جان است. پس آن کنیم که فرمان است...

 

نویسنده: همسفر صدیقه
نگارنده: همسفر هانیه

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .