English Version
English

اولین سال رهایی مسافر حسین از نیکوتین

اولین سال رهایی مسافر حسین از نیکوتین

 جلسه‌ی ششم از دور سوم لژیون‌های ویلیام وایت شعبه پارک شهدای شهرداری اصفهان در تاریخ 95/12/06 با استادی مسافر محمد و نگهبانی مسافر مصطفی و دبیری مسافر رحیم با دستور جلسه جهان‌بینی و فرق نگاه مسافر و معتاد به همراه جشن اولین سال رهایی مسافر حسین رأس ساعت 10 صبح آغاز به کارکرد.

خلاصه سخنان استاد:
با تشکر از نگهبان و دبیر عزیز خیلی خوشحالم در این روز قشنگ در خدمت شما عزیزان هستم. در مورد دستور جلسه: معتاد یک بیمار است، علم پزشکی می‌گوید مسمومیت مزمن و ما در کنگره می‌گوییم جایگزینی مزمن، بهترین هدف برای بیمار آگاهی است و نکته مهم در کنگره این است که به تعادل لازم برسیم و حال خوش را تجربه کنیم که بتوانیم یک خانواده را مدیریت کنیم آن موقع می‌توانیم در هستی با جامعه و افرادش خوب باشیم. آقای مهندس روش dst را ابداع کردند و صورت‌مسئله اعتیاد را برای ما بازکرده‌اند. هر بیماری اول: مبدأ، دوم: مقصد و سوم هم هدف برایش مشخص گردیده است. ما اگر بتوانیم جهانبینی را مطالعه و کاربردی کنیم قطعن کتاب 60 درجه را هم می‌توانیم مطالعه کنیم و درک کتاب 60 درجه برایمان راحت‌تر می شود. فرق نگاه این است که ما در کنگره می‌آییم سیگارمان را هم درمان می‌کنیم. درمان فوق ترک است و تعادل فوق درمان پس ما باید در همه شرایط تعادل داشته باشیم حتی در شرایط سخت.

 

اما در مورد دستور جلسه دوم:
کسی که به کنگره می‌آید و در درمان اعتیاد به رهایی رسیده و هنوز سیگار مصرف می‌کند به نظر من درمان‌نشده، حسین آقا با حرکت درست در کنگره سفر خوبی داشتند و پاداشی هم که خداوند به حسین داد یک جان دوباره بود اگر سفر نیکوتین را انجام نمی‌داد ممکن بود مشکلات بیشتری برای جسم خودش به وجود بیاورد، چون سابقه سکته قلبی هم داشتند ولی خوشبختانه سفر خوبی را انجام دادند و خدا را شکر به رهایی هم رسیدند.

اعلام سفر مسافر:
آخرین آنتی ایکس مصرفی دو  بسته سیگار، روش درمان dst همراه با آدامس نیکولایف، مدت سفر 12 ماه، نام راهنما آقای محمد داوودی، رهایی 1 سال و 1 ماه

 

آرزوی مسافر حسین:
آرزو می‌کنم سفر اولی‌ها به رهایی برسند و در جایگاهی بالاتر مستحکم‌تر باشند.

خلاصه سخنان مسافر حسین:
خدا را شاکرم که به کنگره 60 آمدم و در لژیون وایت شرکت کردم چون من برای سیگار سختی‌های زیادی را تجربه کردم و تخریب‌های زیادی را هم به جسم خودم وارد کردم پزشکان هم از سلامتی قلب من قطع امید کرده بودند ولی با حرکت درست در درمان سیگار با لطف خداوند و کمک محمد آقا به رهایی رسیدم و در حال حاضر هم حال بسیار خوبی دارم.

نویسنده: مسافر رحیم
عکاس: مسافر مجتبی
ارسال :مسافر سید مصطفی
وبلاگ ورزشی اصفهان

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .