English Version
English

لژیون ویلیام وایت شعبه پارک شهدای شهرداری اصفهان

لژیون ویلیام وایت شعبه پارک شهدای شهرداری اصفهان

 جلسه سوم از دور سوم لژیون های ویلیام وایت شعبه پارک شهدای شهرداری اصفهان در تاریخ 95/11/08 با استادی مسافر مجید و نگهبانی مسافرمصطفی و دبیری مسافر مهدی با دستور جلسه  وادی ششم وتأثیر آن روی من و دستور جلسه دوم جشن دومین سال رهایی مسافر امیر حسین راس ساعت 9 صبح آغاز به کار کرد. 

 

 
سخنان استاد:
تولد بهانه ای است که من در خدمت شما باشم.شکل یک مصرف کننده که خیلی وقتها سیگار مصرف می کند عدم تمرکز است .ما دو نمونه پیامبر داریم که از طرف خداوند نازل شدند برای راهنمایی انسانها و راهنما هم در کنگره مستاق پیامبر است.که پیام رهایی را به افراد میدهد و کسی هم باید باشد که این پیامها را بگیرد تولدها هم خودش یک پیام آور است.یک پیامبر هم داریم که پیامبر درونی انسان است که همان عقل انسان میباشد و عقل فر ایزدی دارد یعنی شکوه وعظمت الهی دارد.خیلی وقتها ما به ندای نفسمان گوش می دهیم و تصورمان بر اینست که به ندای عقلمان گوش می دهیم باید شناسایی و تفکیک کنیم که کدام ندای عقل است و کدام ندای نفس که انشاا... بتوانیم موفق بشویم.در مسیر سیگار ودخانیات هم دقیقأ همینطور میباشد خیلی وقتها ندای نفس غالب میشود.و خیلی وقتها هم ندای عقل وشرکت در جلسات آموزشی و بالا بردن سطح آگاهی خیلی به ما کمک می کند.
 
در درمان سیگار آقای مهندس فرمودند:
اگر درمان اعتیاد نیاز به دانایی دارد.  در درمان سیگار نیاز به یک ابر آگاهی یا ابر دانایی داریم چون دانش و علمش هست منتهی فقط حرکت می ماند.که باید انجام بشود


اعلام سفر نیکوتین راهنمای محترم آقای امیر حسین ساسانی:

آنتی ایکس مصرفی20نخ سیگار، تخریب 20 سال، روش درمان DST، داروی درمان آدامس نیکوتین خوراکی، مدت سفر: 10ماه، نام راهنما آقای مجید اعتباریان، رشته ورزشی والیبال، رهایی 2 سال

 


آرزو دوم آقا امیر حسین:

انشا الله آقا مجید نیمه گمشده اش را خیلی زود پیدا کند.

 

آرزو همسفر سارینا کو چولو:

انشا الله خدا دو تا نی‌نی سالم بهمون بده
 

خلاصه ای از سخنان آقا امیرحسین:

باور نمی شود که من همان آدمی هستم که حدود 15 تا 20 عدد سیگار را پشت سر هم مصرف می کردم و اصلأ باور نمی کردم که یک روز سیگار دیگر مصرف نکنم و این رهایی و آرامش را مدیون کنگره و آقای مهندس و آقای اعتباریان هستم که این بستر و علم را در اختیار ما گذاشتند که ما بیایم از آن منجلاب و سختیها دور بشویم وارد سفر دوم  شدن سیگار در کنگره هم سخت است و هم سهل اگر با برنامه پیش برویم خیلی راحت است و بدون برنامه سخت است. راهش این است که ما خواسته داشته باشیم و فرمانبردار باشیم.

 
 
نویسنده: مسافر رحیم
عکاس: مسافر مجتبی
ارسال: مسافر سیدمصطفی
وبلاگ ورزش اصفهان

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .