English Version
English

مکاتبات حسین بیل؛ پاسخ مهندس به بیل 95/10/5

مکاتبات حسین بیل؛ پاسخ مهندس به بیل 95/10/5

امیدوارم خوب باشید؛من خوب هستم

قبل از هر موضوعی کریسمس و سال جدید2017  میلادی را به شما و خانم ریتا  و همین‌طور کل خانواده شما از صمیم قلب تبریک می‌گویم و برای شما سالی پر از خیر،برکت،نعمت و سلامتی را از خداوند بزرگ خواستارم و امیدوارم تعطیلات و دیدن عزیزان برای شما گوارا و لذت‌بخش باشد.

من کاملاً با شما موافق هستم که متدDST در کنگره60 نقش مهمی بر عهده دارد،همین‌طور سایر فاکتورها نقش بسیار مهم و سازنده‌ای را بر عهده‌دارند مثل کارهای فرهنگی،ورزشی،نشریات،سایت،موسیقی،ارائه مقالات،..... اگر بخواهم در این مورد مثالی بزنم،اگر یک دسته موزیک نظامی مثلاً 120 نفر را در نظر بگیریم که از انواع سازها استفاده می‌شود،متد DST در کنگره مثل طبل بزرگ است که در دسته موزیک نظامی سازها را باهم هماهنگ می‌کند و همین‌طور رژه افراد را که در ارتش می‌گویند طبل بزرگ زیر پای چپ.

بنابراین می‌خواهم بگویم اگر سایر فعالیت‌های ریکاوری بلندمدت نبود ما هرگز نمی‌توانستیم به این راندمان و گستردگی برسیم.و بازهم اگر برگردیم به مثلث درمان کنگره60 که شامل جسم،روان و جهان‌بینی می‌گردد بازهم متد DST در قسمت فیزیولوژی جسم و سیستم عصبی نقش خود را ایفا می‌کند،بنابراین دو ضلع دیگر مثلث که شامل روان و جهان‌بینی می‌باشد بایستی درمان این دو ضلع را در ریکاوری بلد مدت جستجو کرد که این همان پارامترهایی است که از من سؤال کردید که مقداری را جواب دادم و بقیه را بعد از تعطیلات جواب خواهم داد.
بیل عزیز،من خیلی علاقه‌مند هستم که اگر امکانش وجود داشته باشد یک مطالعه تحقیقاتی روی کنگره داشته باشیم،حالا هر نوع تحقیقی باشد من استقبال می‌کنم،حال اگر سایر استادان  دوستان شما هم با ما همکاری نمایند مرا خوشحال خواهد کرد.

مطالعه‌ای که شما روی گروه‌های ریکاوری در ایالات‌متحده انجام می‌دهید(گروهی که مطالب دینی را به کار خود راه نمی‌دهند) مرا بسیار خوشحال کرد همان‌طوری که گفتید این گروه‌ها ازنظر افراد محدود هستند و پاسخ گوی نیاز بعضی افراد هستند و این تحقیق شما برایم از این نظر جالب است که می‌توانم در آینده مقایسه‌هایی انجام بدهم امیدوارم نتیجه را با من در میان بگذارید.

بیل عزیز،می‌خواهم یک تجربه بسیار خوب خودم را با شما درمیان بگذارم اکثر کسانی که یا همه‌کسانی که از شربت متادون و شربت OT برای درمان خود استفاده می‌کنند گرفتار بیماری یبوست می‌شوند،البته اکثر مردم کره زمین در اثر استفاده از غذاهای فست فود و یا غذاهای یخ‌زده داخل فریزرها و عدم حرکت گرفتار این بیماری هستند،البته در مصرف OT به دلیل پله‌های کاهش این مشکل به‌مرورزمان حل می‌شود ولی آنهائیکه دائماً روی متادون نگهدارندِ هستند همیشه با این مشکل دست‌وپنجه نرم می‌کنند.

و من برحسب‌تصادف متوجه شدم اگر یک قاشق غذاخوری سرکه سیب خودم را که تولید کردم و تماماً طبیعی است و هیچ‌گونه مواد شیمیایی به آن اضافه نشده و در یک لیوان آب ولرم صبح ناشتا مصرف شود و نیم ساعت بعد صبحانه خورده شود،هم مشکل یبوست را حل می‌کند و هم اگر کبد چرب باشد بهترین دارو برای کبد چرب و همین‌طور قند و انواع چربی‌ها و جوش‌های صورت و سطح بدن است و همین‌طور به علت داشتن پتاسیم از چروک شدن پوست صورت و جلوگیری از سکته مغزی و قلبی بسیار مؤثر است.

از خداوند بهترین‌ها را برای شما مجدداً آرزومندم و در سالی که گذشت از دوستی با شما بسیار لذت بردم و مفتخر گردیدم،به امید سال 2017 پر از تحقیقات و به دست آوردن نتایج بسیار درخشان که برای بشریت مفید باشند.

 

دوست و برادر همیشگی در زمین و آسمان

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .