English Version
English

تقدیر و تشکر از مرزبانان دوره هفتم و اجرای پیمان و اهدای شال مرزبانان جدید

تقدیر و تشکر از مرزبانان دوره هفتم و اجرای پیمان و اهدای شال مرزبانان جدید

بسم‌الله الرحمن الرحیم

روز یک‌شنبه 14/9/95 دومین جلسه از دوره بیست و یکم، سری کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره 60 نمایندگی حکیم هیدجی، با دستور جلسه‌:چگونه شکرگزاری میکنم؟OT ، با استادی: آقای فرهاد هوشمند، نگهبانی: آقای صمد بازرگان، دبیری: آقای یدالله بیگدلی، رأس ساعت 17 شروع به کار نمود.

سخنان استاد:

خداوند را شکر می‌کنم که امروز در این جایگاه خدمت می‌کنم، از نگهبان جلسه و دبیر تشکر می‌کنم، از آقای خدامی ایجنت محترم نمایندگی هیدج تشکر می‌کنم، به‌نوبه خودم و از طرف اعضای نمایندگی هیدج به دیدبان محترم کنگره ۶۰ آقای سعید نمکی و هیئت همراهشان خیرمقدم می‌گویم، آقا سعید نمایندگی حکیم هیدجی خوش‌آمدید. لم یشکرو الخالق لم یشکروالمخلوق، دستور جلسه امروز چگونه شکرگزاری کنم؟ OT است، زحمات فراوانی کشیده شده تا شربت اوتی امروز به این سهولت و با نهایت احترام در اختیار من در سفر اول قرار بگیرد. در دورانی که من و کسانی که قبل از من در کنگره سفر نمودند،شرایط مصرف اوتی مثل امروز نبود. آقای مهندس زحمات بسیار زیادی کشیدند که امروزشربت اوتی به‌راحتی در اختیار ما قرارگرفته، همین‌الان هم دوستان زیادی در قسمت اوتی بدون هیچ چشم‌داشتی به ما خدمت می‌کنند و زحمت می‌کشند به این عزیزان خدا قوت میگویم. همین نامه دارو را که از راهنما می‌گیریم با زحمات فراوان و با حساب‌کتاب توسط دوستان در قسمت اوتی تهیه‌شده. بهترین، کامل‌ترین و سالم‌ترین ماده‌ای که می‌تواند درمان اعتیاد را انجام بدهد،شربت اوتی است. من عقیده دارم، اوتی بهترین هدیه خداوند است که در اختیار من قرارگرفته است، جون حال من را خوب کرده است و هنوز هم شاکر شربت اوتی هستم، من امروز لژیونی دارم که بیشترین کمک را شربت اوتی انجام می‌دهد تا شاگردانم بتوانند به رهایی برسند. خداوند را شکر می‌کنم که علم استفاده از شربت اوتی را در اختیار من قرارداد و توانستم هم خودم به درمان برسم و امروز رهجو های من به درمان می‌رسند. استفاده درست کردن، از هر ماده‌ای خیلی مهم است، مثلاً یک تیغ یا چاقو در دست یک جراح می‌تواند زندگی بیماری را نجات دهد و آشپز می‌تواند با آن‌یک غذای خوشمزه درست کند‌‌. اگر دست کسی دیگر باشد ممکن است به خود و دیگران آسیب برساند. مواد مخدر دقیقاً این‌گونه است که اگر تولید نشود و نباشد خیلی از داروها تولید نمی‌شود و باعث ایجاد مشکلات می‌شود. وقتی در سفر اول بودم، راهنما می‌گفت که شربت را با عشق مصرف کنید و بعدها متوجه اهمیت این موضوع شدم، این داروی درمان من است، پس باید قدر آن را بدانم و صبح با دهان نشسته آن را مصرف نکنم و دوباره بخوابم بلکه باید بلند بشوم و با برنامه‌ریزی و سرحال اول یک لیوان آب ولرم بخورم چای آماده کنم و با عشق و شکرگزاری از دارو آن را مصرف کنم چون به درمان من کمک می‌کند. اگر می‌خواهیم نسبت به هرچه شکرگزار باشیم باید به آن خدمت کنیم، مثلاً اگر بخواهم شکرگزار ماشینم باشم باید به آن خدمت کنم، بنزین بزنم به‌موقع روغن و لاستیک را تعویض کنم به آن برسم همه‌چیز را چک کنم ناتوی راه نمانم این‌یک مدل شکرگزاری است، یعنی خدمت کردن، اگر می‌خواهیم در کنگره شکرگزاری کنم باید خدمت کنم. خدمت کردن، در کنگره یکی از مهم‌ترین روش‌های شکرگزاری است، در هنگام خدمت کردن، ممکنه اشتباه هم بشود مشکل هم به وجود آید ولی خدمت کردن، برای یادگیری است، من در خدمت کنگره خیلی چیزها یاد گرفتم که امروز در زندگی از آن استفاده می‌کنم و امروز آن را کاربردی می‌کنم. من در کنگره یاد گرفتم که از مسئولین اوتی در این هفته قدردانی و تشکر کنم.

در ادامه طی مراسمی توسط دیدبان محترم آقای سعید نمکی و ایجنت نمایندگی آقای علی خدامی از مرزبانان دوره هفتم تقدیر و تشکر به عمل آمد و مراسم پیمان و اهدای شال مرزبانان دوره هشتم انجام شد.

ادامه تصاویر مراسم

مرزبان کشیک:آقای ناصر احمدپور

تهیه و تنظیم گزارش:مسافر صادق،مسافر امیرمحسن

لژیون:آقای علی خدامی

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .