English Version
English

شکر؛ جشن اولین سال رهایی مسافر نیکوتین مجید

 شکر؛ جشن اولین سال رهایی مسافر نیکوتین مجید

جلسه خصوصی ویژه درمان سیگار (ویلیام وایت) روز جمعه 95/09/12 با نگهبانی موقت مسافر علی و استادی مسافر ابراهیم موحدی  و دبیری مسافر مهدی با دستور جلسه چگونه شکر گذاری کنیم OT و دستور جلسه دوم تولد یک سال رهایی مسافر مجید شیر وی از سیگار رأس ساعت 9 صبح شروع بکار کرد.

 

سخنان استاد:

درگذشته در  کنگره 60، روش پله‌ای فقط با تریاک تجویز می‌شد که برای خود داستان‌ها و دردسرهای را به دنبال داشت، یکی از این دردسرها تهیه مواد از فروشندگان بود که با استرس همراه بود ویکی از دردناک‌ترین دردسرهای دیگر این بود که بعضی از هم‌سفران مجبور بودند خودشان برای مسافرشان مواد تهیه کنند.

البته لازم به ذکر است که تریاک یک دارو محسوب می‌شود و درگذشته کاربرد بسیار مفیدی هم داشته است در حال حاضر با روش و تهیه ot خیلی از مشکلات مسافران حل‌شده، اول اینکه شربت  ot ناخالصی ندارد دوم اینکه مقدار مصرفی آن دقیق است و به‌عنوان بهترین داروی درمان اعتیاد به کار می‌رود.

شکر گذاری یعنی قدردانی  ، یعنی ارزش گذاشتن به چیزهایی که در اختیار ماست. زمانی که شربت ot جایگزین تریاک شد برای خیلی‌ها سفر کردن با شربت ot رؤیا بود، چون هر کس نمی‌توانست این دارو را به‌راحتی به دست بیاورد. در کنگره 60 همیشه معجزه وجود دارد، جای شکر و قدردانی از خداوند دارد، درمان ot نیز یک معجزه است، روش برتری کنگره  60 نسبت به مراکز دیگر روش Dst ، شربت ot  و جهان‌بینی است که در کنار هم قرار گرفتن و درمان مسافران را فراهم کرده‌اند.

زمانی که انسان بتواند شکرگزار خوبی نسبت به خلق خدا باشد، می‌تواند شکرگزار خداوند هم  باشد. تا زمانی که عشق به مخلوق را حس نکنیم، نمی‌توانیم عشق به خداوند را حس کنیم و زمانی که نتوانیم از تمامی کسانی که برای ما زحمت می‌کشند تشکر کنیم از خداوند نیز نمی‌توانیم تشکر کنیم.

واما دستور جلسه دوم:

همان‌طور که می‌دانید امروز تولد آقای مجید شیر وی است به ایشان و خانواده محترمشان تبریک می‌گویم و امیدوارم در جایگاه‌های بالاتر ایشان را ببینم، ایشان سفر خیلی خوبی داشتند والان هم به شکر خدا خودشان و هم‌سفر محترمشان در جایگاه کمک راهنمایی هستند.

درپایان سخنان استاد،اولین سال رهایی مسافر مجید را جشن گرفتیم.

http://s9.picofile.com/file/8277073900/%DB%B2%DB%B0%DB%B1%DB%B6%DB%B1%DB%B2%DB%B0%DB%B2_%DB%B0%DB%B9%DB%B3%DB%B6%DB%B3%DB%B2.jpg

اعلام سفر مسافر مجید:

آنت ایکس مصرفی: روزانه یک پاکت سیگار وینستون تخریب: بیست‌وسه سال مدت سفر: 10 ماه و 4 روز نام راهنما: آقای ابراهیم موحدی در شروع 24 قطعه آدامس نیکوتین خوراکی مدت رهایی: یک سال و بیست‌وسه روز رشته ورزشی: والیبال


آرزو مسافر مجید:

آرزو می‌کنم که تمام مسافران کنگره 60 همراه با درمان خود به درمان و رهایی از سیگاربرسند و مصرف‌کننده سیگاری در کنگره نباشد.



http://s8.picofile.com/file/8277074768/%DB%B2%DB%B0%DB%B1%DB%B6%DB%B1%DB%B2%DB%B0%DB%B2_%DB%B0%DB%B9%DB%B3%DB%B1%DB%B5%DB%B8.jpg

 

تهیه گزارش: مسافر سید مصطفی

وبلاگ ورزش اصفهان

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .