English Version
English

بیست و پنجمین جلسه گروه خانواده؛ همسفران خانم

بیست و پنجمین جلسه گروه خانواده؛ همسفران خانم

بیست و پنجمین جلسه گروه خانواده در تاریخ 6 مهرماه 95، در ساعت 16 شروع به کار نمود.

 

مواردی که مطرح شد:

- کسانی که از هر نمایندگی رهایی‌شان در روز چهارشنبه توسط نگهبان کل داده می‌شود و گل رهایی را دریافت کرده‌اند، می‌توانند در جلسات خصوصی گروه خانواده گل نمادین را از طرف اسیستنت یا مرزبان و یا استاد جلسه دریافت کند و آهنگ رهایی زده شود.

- همسفری که بعد از رهایی مسافرش به کنگره می‌آید سفر اول محسوب می‌شود باید 11 ماه از ورودش به کنگره بُگذرد تا وارد سفر دوم شود.

- همسفرانی که در بخش ورزشی سؤالی دارند می‌توانند از دیده‌بان ورزش گروه خانواده خانم آنی دژاکام سؤالات خود را بپرسند. مهم است که همسفران در بخش ورزش فعالیت و شرکت نمایند تا در این بخش نیز محکم و قوی باشند.

- در جلسات خصوصی گروه خانواده نگهبان جلسه و مرزبانان مستقیم نمی‌توانند از دیدبان آقا و از لژیون پزشکان استاد دعوت کنند و بایستی با اسیستنت نمایندگی هماهنگ باشند و همین‌طور اسیستنت به دیده‌بان خانواده خانم آنی اطلاع دهد.

- ساعت جلسات گروه خانواده به دلیل تاریکی هوا در شش ماه از سال تغییر می‌کند. برای این منظور در جلسه خصوصی گروه خانواده اسیستنت یا مرزبان در گروه همسفران رأی‌گیری می‌کنند و با رأی اکثریت مشخص شود که ساعت برگزاری جلسه چه زمانی باشد. بسته به شرایط نمایندگی، ساعت شروع جلسه می‌تواند 3،2 و 4 باشد.

- در جلسات باز نمایندگی‌ها حتماً مرزبانان گروه خانواده حضورداشته باشند.

- کسانی می‌توانند فرم اسیستِنتی را پر کنند که سابقه چهار سال کمک راهنمایی و یک دوره مرزبانی را داشته باشند.

- در جلسات خصوصی گروه خانواده نگهبان جلسه استاد را از همسفران انتخاب می‌کند.

- در این هفته گروه خانواده در جلسات خصوصی مراسم گل‌ریزان برگزار می‌شود و استاد جلسه از خود نمایندگی انتخاب می‌شود. حتی اگر نمایندگی تازه تأسیس است و تعداد گروه خانواده کم هستند مراسم گل‌ریزان برگزار شود. مهم این است که این مراسم برگزار شود. گروه خانواده بایستی استقلال داشته باشند و محکم و قوی شوند و همین‌طور لژیون مالی را تقویت کنند.

- زمانی که مسافر رها می‌شود و فرم رهایی را راهنمای او امضا می‌کند، باید راهنما همسفر هم فرم را امضا کند.

 

حاضرین:

نگهبان کنگره 60

دیده‌بان خانواده خانم آنی

دیده‌بان ورزش گروه خانواده و اسیستنت آکادمی خانم آنی دژاکام

اسیستِنت های گروه خانواده خانم‌ها: فریده، جلالی، آذر، فتحی، ثنا، منصوری، رمزی، پورباباگل، مرادی، جودکی، دژجو، اشکذری، توکلی، داودی، کریم پور و شهره.

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .