English Version
English

سبک‌بالی و نزدیکی به خداوند؛ گفت و گو با کمک راهنمای جدید همسفر عطیه

سبک‌بالی و نزدیکی به خداوند؛ گفت و گو با  کمک راهنمای جدید همسفر عطیه

لطفاً خودتان را معرفی کنید:

سلام دوستان عطیه هستم همسفر مجتبی، آخرین آنتی ایکس مصرفی مسافرم تریاک، روش درمان DST  با داروی OT، مدت سفر اول هجده ماه، باراهنمایی‌های خوب آقای حسین شعبانی و سرکار خانم آرزو خلجی، ورزش شنا و پیاده‌روی، مدت رهایی سه سال.
 

هدف شما از کمک راهنما شدن چه بوده است؟

هدفم خدمت کردن و آموزش گرفتن است و امیدوارم با خواست خداوند و تلاش خودم بتوانم آموزش‌هایی را که یاد گرفته‌ام، به دیگران هم انتقال دهم.

 

به نظر شما موفق شدن در اداره لژیون مشمول چه پارامترهایی است؟

با توجه به الگوبرداری از راهنمای عزیزم خانم آرزو، مهم‌ترین پارامتر عشق، محبت و داشتن صبر است و همچنین مطالعه داشتن و به‌روز بودن.

 

حس و حالتان را موقع گرفتن شال کمک راهنمایی بیان کنید:

حس و حال عجیبی داشتم، حتماً باید در آن شرایط قرار بگیری تا بتوانی درک کنی، برای من بهترین لحظه زندگی‌ام بود، احساس سبکی و نزدیکی به خداوند داشتم.

مهم‌ترین آموزشی که می‌توانید به رهجوی خود بدهید چیست:
 
اینکه صبور باشد و در صبر خود بی‌صبری نکند و هدف اصلی رهجو حرکت برای خودش باشد و خدمت کردن هم می‌تواند بهترین آموزش باشد
.

 

خدمت واقعی چگونه خدمتی است و آیا انتهایی برای خدمت کردن در کنگره وجود دارد:

درست خدمت کردن و به‌موقع آمدن، مشارکت کردن، آموزش گرفتن و کاربردی و اجرایی کردن آموزش‌ها در زندگی و اینکه فقط برای خودمان به کنگره بیاییم. هیچ انتهایی برای خدمت کردن وجود ندارد، خدمت کردن لذت‌بخش و شیرین است و انتها و خستگی ندارد، درواقع خدمت کردن نوعی آموزش گرفتن و درنهایت به حال خوب رسیدن است.

 

چه آموزش‌هایی را در کنگره بیشتر دوست داشتید و کاربردی کردید:

تمام آموزش‌های کنگره آموزنده و شیرین است، کتاب عشق را خیلی دوست داشتم و تمام تلاشم را انجام می‌دهم که به وادی چهاردهم که وادی عشق و محبت است برسم و بتوانم آن را اجرایی کنم.

 

کلام پایانی:

امیدوارم تمام کسانی که مصرف‌کننده هستند یا مصرف‌کننده‌ای در زندگی‌شان دارند و راه کنگره را پیدا نکرده‌اند به‌زودی راهی برای آن‌ها باز شود تا بتوانند به رهایی و حال خوب برسند و در آخر از تمامی کسانی که به من در این مسیر و رسیدن به درجه کمک راهنمایی کمک کرده‌اند کمال تشکر رادارم. از شما خانم صدیقه عزیز هم تشکر می‌کنم و امیدوارم به مراحل بالاتری از خدمت کردن برسید و بهترین‌ها را از خداوند برای شما خواستارم.

با سپاس فراوان از خانم عطیه‌ی عزیز بابت وقتی که در اختیار ما قراردادند.


تهیه گزارش: همسفر صدیقه
عکاس: همسفر لیلا

کنگره 60 نمایندگی قم - همسفران

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .