English Version
English

کارگاه آموزشی کنگره 60، نمایندگی ارتش

کارگاه آموزشی کنگره 60، نمایندگی ارتش

اولین جلسه از دوره هشتم کارگاه‌های آموزشی جهان‌بینی کنگره 60 نمایندگی ارتش روز پنجشنبه در تاریخ 1395/05/07 با دستور جلسه: از سایت کنگره 60 چگونه استفاده میکنم، مقاله نویسی با دبیری مسافر طاهر و نگهبانی مسافر آبتین و استادی مسافر روح الله رأس ساعت 17 آغاز به کار نمود.

خلاصه سخنان استاد:

خدا را سپاسگزارم و از نگهبان جلسه بابت سپردن این جایگاه به اینجانب تشکر می‌کنم. در ابتدا هفته سایت را به تمامی دوستان و ایجنت محترم که مسئول اصلی سایت ارتش هستند و مخصوصاً جناب آقای مهندس دژاکام که مسئول سایت آکادمی و کل کنگره 60 هستند تبریک عرض می‌نمایم. صحبت در مورد سایت و قدرتی که سایت می‌تواند در جهت جهانی‌شدن کنگره 60 داشته باشد بسیار وسیع است و در این زمان قابل‌بیان نیست اما آن موضوعی که در تمام دنیا در رابطه با فضای مجازی اثبات‌شده است، مطرح‌شدن هر مطلبی توسط اینترنت و رسانه‌های این عرصه است و کنگره 60 نیز از طریق سایت خود توانسته است در راه مطرح‌شدن و به‌روز بودن حرکت‌های بسزایی داشته باشد و جزو سایت‌های برتر درزمینه ی درمان اعتیاد باشد.

روزانه 30 هزار نفر از سایت کنگره 60 بازدید دارند و این آمار بسیار خوبی است. شاید سایت‌های بزرگ که در رابطه با هر موضوعی بازدیدکننده دارند و درواقع به هر مطلبی در هر حیطه‌ای می‌پردازند، آمار بازدید خیلی بیشتری داشته باشند ولی هیچ‌کدام از این سایت‌های برتر در دنیا، تک‌موضوعی نیستند و این مورد که سایت کنگره 60 فقط در راه درمان اعتیاد به‌صورت روزانه این تعداد بازدید دارد، بسیار ارزشمند است. جالب این است که حدوداً 40% از این بازدیدها از خارج مرزهای ایران است و کشورهایی به‌مانند انگلستان و رومانی و کشورهای حوزه خلیج‌فارس به ترتیب بیشترین بازدید برون‌مرزی را از سایت کنگره 60 دارند.

جا دارد از آقای احسان رنجبر تشکر کنم که مسئول بخش انگلیسی‌زبان سایت کنگره 60 هستند و بازدید این بخش از سایت نشان می‌دهد که ما در زمینه درمان اعتیاد، علم به‌روز و درستی را ترویج می‌دهیم. بهتر است مسافران به هرگونه ای که می‌توانند از سایت کنگره 60 استفاده کنند زیرا امروزه اکثر افراد از گوشی‌های تلفن همراه هوشمند استفاده می‌کنند و این وسیله باعث راحتی دسترسی به سایت کنگره 60 در هر جا و هرزمانی می‌تواند بشود. خدا را شکر ما در شبکه‌های مجازی به‌مانند تلگرام نیز اعضای زیادی داریم و این شبکه‌ها می‌تواند به‌تمامی دوستان اطلاع‌رسانی کرده و برای اعضا، راحتی دسترسی به مطالب سایت کنگره 60 را فراهم کند.

خود سایت نمایندگی ارتش از روزی که راه‌اندازی شد تا به امروز نزدیک به 22 هزار بازدیدکننده داشته است و این آمار شامل تمامی بازدیدها از سرتاسر ایران است. جناب آقای مهندس می‌فرمایند؛ من آگاهی‌ام را با هستی تقسیم کردم و هستی نیز آگاهی‌اش را با من تقسیم کرد. پس چقدر خوب است که مسافران مقاله بنویسند و آن را در سایت کنگره با دیگران به اشتراک بگذارند تا سایر افراد نیز از نوشته‌های این افراد استفاده کنند و آگاهی به دست بیاورند. من قبل از اینکه سفر سیگارم را انجام بدهم، مطلبی در مورد سیگار در سایت کنگره 60 خواندم و این مطلب تأثیر بسیار زیادی بر روی من گذاشت و باعث شد تا سفر درمان سیگارم را شروع کنم. برای نوشتن فقط کافی است قلم را برداریم و شروع به نوشتن کنیم تا بتوانیم مطلبی را روی کاغذ بیاوریم. حتی می‌شود از سی دی که گوش کردیم مطلبی را بنویسیم و آن را به بچه‌های سایت بدهیم. باید مطمئن باشیم که می‌توانیم با نوشتن مطلبی که خود به آن رسیده‌ایم، به دیگران کمکی کرده باشیم.

 

تقدیر از خدمتگزاران سایت نمایندگی ارتش

تهیه و تنظیم: مسافر روح الله
عکاس: مسافر شاهرخ
منبع: کنگره 60 نمایندگی ارتش

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .