English Version
English

کارگاه آموزشی مجازی همسفران،چگونه از سایت کنگره استفاده می کنم.

کارگاه آموزشی مجازی همسفران،چگونه از سایت کنگره استفاده می کنم.

با پیشرفت علم و تکنولوژی در تمام زمینه‌ها، تقریباً سخت‌ترین کارها برای ما انسان‌ها سهل و آسان شده، از حمل‌ونقل و صنعت گرفته تا پزشکی و اطلاع‌رسانی.

بدیهی است که ما چه بخواهیم و چه نخواهیم زندگی و کارمان در جریان این پیشرفت قرار دارد، پس بهتر است برای زندگی بهتر و استفاده بهینه از زمان و انرژی به‌روز باشیم و از علم روز دنیا استفاده نماییم.

یکی از این علوم، فناوری و اطلاعات است که این تکنولوژی روابط بین انسان‌ها را به لحاظ کاری و اجتماعی بسیار آسان نموده است، به‌طوری‌که با یک دستگاه کامپیوتر، لپ تاب، یا تلفن همراه به‌راحتی با هر چای دنیا می‌توان ارتباط برقرار نمود.

در این زمینه کنگره 60 هم برای اطلاع‌رسانی و روند بهتر آموزش و درمان مصرف‌کنندگان خواهان رهایی از این تکنولوژی و شبکه اینترنت استفاده می‌کند که سایت کنگره 60 به همت جناب مهندس دژاکام پس از گذراندن مراحل آزمایشی در آذرماه سال 1382 رسماً فعالیت خود را آغاز نمود.

 

سایت کنگره 60 به دو زبان فارسی و انگلیسی فعالیت و اطلاع‌رسانی می‌کند و یک مرجع کامل و جامع درزمینهٔ اعتیاد و درمان اعتیادمی باشد که توسط مسافران و زیر نظر نگهبان کنگره 60 فعالیت می‌کند.

با گسترش فعالیت سایت کنگره، کم‌کم شعبات و نمایندگی‌ها هم برای اطلاع‌رسانی و گزارش پروسه آموزش و درمان از وبلاگ استفاده نمودند که این وبلاگ‌ها هم زیر نظر سایت اصلی کنگره 60 می‌باشد.

باوجود امکانات و شرایط فراهم‌شده و دسترسی آسان به اطلاعات و آموزش‌ها و نحوه درمان در کنگره 60 افراد بسیاری از طریق سایت با کنگره آشنا شده و به درمان رسیدند. من همسفر که هم‌اکنون به لطف خداوند راهم را یافته و به این مکان مقدس و امن و امکانات و خدماتش دسترسی دارم باید پا به‌پای مسافرم سفر و حرکت کنم تا باهم رشد کنیم و به مقصد برسیم، ما همسفر ها فقط یک روز جلسه خصوصی داریم و اگر بخواهیم از آموزش بیشتر و اطلاعات و آگاهی بهتر برخوردار شویم بهتر است که از سایت و آموزش‌ها و اطلاعات به‌روز در وبلاگ شعبات و نمایندگی‌ها استفاده کنیم.

وبلاگ همسفران نمایندگی پرستار هم به همت و یاری عزیزان درسایت کنگره و اسیستنت محترم شعبه پرستار حدود دو ماه است که فعالیت خود را آغاز کرده که شامل گزارش جلسات و کارگاه‌های آموزشی همسفران، کارگاه‌های مجازی، گزارش مراسم، مصاحبه، مقالات و دل نوشته‌های همسفران می‌شود

طبق برنامه زمان‌بندی‌شده، هر لژیون یک هفته مطالب، مقالات و دل نوشته‌هایش را در اختیار دوستان فعال در وبلاگ قرار می‌دهد تا بعد از تایپ، تنظیم و ویرایش در وبلاگ قرار گیرد که سعی شده مطالب به‌روز و مفید باشد تا کسانی که به دنبال اطلاعات و راهی برای درمان هستند به‌خوبی از این مطالب استفاده نمایند

در پایان جا دارد هفته سایت را تبریک گفته و از تمام عزیزانی که در این زمینه فعالیت و خدمت می‌کنند تشکر و قدردانی نمایم مخصوصاً دوستان و همسفرانی که در وبلاگ  همسفران نمایندگی پرستار خدمت می‌کنند.

و از خداوند برای این عزیزان آرامش، موفقیت و سلامت آرزو می‌نمایم و امیدوارم با انتقال صحیح اطلاعات و آموزش‌های کنگره 60 راه را برای درمان بیماران اعتیاد هموار نماییم...

 

همسفر لیلا
کنگره60همسفران نمایندگی پرستار

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .