English Version
English

با تحصیل در ورزش تیر اندازی احساس قدرت می نمایم(در باب دستور جلسه )

با تحصیل در ورزش تیر اندازی احساس قدرت می نمایم(در باب دستور جلسه )

در کنگره ۶۰ مثلث‌های فراوانی وجود دارد که همه آن‌ها می‌توانند کمک فراوانی به ما در جهت رسیدن به اهداف، سلامتی، ثروت، معنویت و رهایی و... درنهایت آرامش و تکامل بنمایند.

اولین مثلث، مثلث درمان که جسم، روان و جهان‌بینی هست، می‌باشد که رشد مساوی این سه ضلع می‌تواند ما را به درمان و رهایی برساند و عدم رشد یکی از این اضلاع ما را به درمان نخواهد رساند.

پس ما برای رسیدن به خواسته‌ها و اهدافمان باید بتوانیم اضلاع مثلث را به‌طورکلی ترسیم نماییم، برای یک سفر اولی که درمان اعتیاد را آغاز می‌نماید، اولین و مهم‌ترین مثلث، مثلث درمان است که باید بتواند هر سه ضلع را مساوی ترسیم نماید و مثلث دیگری که کمک شایانی می‌تواند به او بنماید، مثلث کنگره، خانواده و کار است که باید بتواند این مثلث را نیز به‌خوبی ترسیم نماید.
اما گاهی برخی از مسافران در این قسمت دچار مشکل می‌شوند و نمی‌توانند مثلث کار، کنگره و خانواده را به تعادل برسانند.

در سفر اول کار برای بعضی از مسافران در اولویت قرار دارد و برای بعضی دیگر کنگره در اولویت قرار دارد و خانواده و کار را رها می‌کنند و کمتر پیدا می‌شود که خانواده را در اولویت قرار دهند، ما برای رسیدن به مثلث درمان، باید بتوانیم مثلث‌های دیگر را هم درست و متعادل ترسیم نماییم.
یکی از آن مثلث‌ها کار، تحصیل و قدرت است که در سفر اول باید به اهمیت این موضوع پی ببریم و تعادل در این مثلث ما را می‌تواند به سمت سلامتی، صلح و آرامش برساند.
کسی که در سفر اول است، قدرت و توانائی این را ندارد که بتواند در سفر اول و در حین درمان به کار و تحصیل بپردازد، او ابتدا باید مثلث درمان را به‌درستی ترسیم نماید و پس از رسیدن به قدرت و توانائی در سفر دوم به کار و تحصیل بپردازد تا بتواند این مثلث را به‌خوبی و زیبایی ترسیم نماید.
من قبل از ورودم به کنگره قدرت و توانائی کار و تحصیل را نداشتم و برای به دست آوردن قدرت و برای کار کردن، از مواد مخدر استفاده می‌کردم تا بتوانم بیشتر کارکنم، اما قدرت من که بیشتر نشد هیچ! بلکه روزبه‌روز هم از قدرت و توانائی من کاسته می‌شد.
در کنگره پس از درمان شدن، احساس ضعف و ناتوانی در من وجود داشت، اما زمانی که با کمک راهنمای گران‌قدرم به ورزش تیراندازی باکمان روی آوردم، متوجه شدم که عضلات جسم من قدرت کار کردن و ورزش کردن را ندارند، بنابراین تصمیم گرفتم که به ورزش تیراندازی باکمان بپردازم و الآن پس از گذشت ۳ سال احساس می‌کنم که عضلاتم قدرت گرفته‌اند و توانائی این رادارم که به کارهای بیشتری بپردازم.
من با تحصیل در ورزش تیراندازی توانستم کار بیشتری بکنم و کمتر خسته ‌شوم و در خود احساس قدرت می‌نمایم.
با احترام: کمک راهنما احمد فهیمی
تایپ و تنظیم: یوسف دارایی
نمایندگی امین قم

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .