English Version
English

مکاتبات حسین وبیل؛پاسخ مهندس به یبل 95/4/8

مکاتبات حسین وبیل؛پاسخ مهندس به یبل 95/4/8

95.4.8

امیدوارم خوب باشید، من خوب هستم. امروز که در حال نوشتن نامه هستم دقیقاً بیست و دو روز از ماه رمضان گذشته و حدود یک هفته دیگر رمضان تمام می‌شود و عید مخصوص رمضان فرا رسد که دو روز تعطیل عمومی داریم.

در سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر در کشور ما در یک مراسم خاص سه جایزه ویژه داده شد که در موضوع کاهش تقاضا نیروی انتظامی، به دلیل اینکه مبارزه سختی را با قاچاق مواد مخدر انجام داده بود و سالها پیش تاکنون نزدیک به چهار هزار نفر در این مبارزه از افراد نیروی انتظامی در این مبارزه شهید شده‌اند، که جایزه آن به فرمانده نیروی انتظامی کل کشور داده شد.

و همین‌طور در موضوع کاهش پیشگیری، سازمان هلال‌احمر که مشابه صلیب سرخ در سایر کشورها می‌باشد به دلیل فعالیت چشم‌گیر در این امر جایزه پیشگیری را دریافت کرد.

و سومین جایزه در امر کاهش تقاضا و درمان و ریکاوری اعتیاد کنگره 60 به‌عنوان برترین NGO و تشکل و اجتماعی کشور جایزه خود را از دست وزیر کشور، مثل دادستان کل کشور، فرمانده نیروی انتظامی دریافت گردید که این برای ما افتخار بسیار بزرگی بود و البته در این مراسم نماینده سازمان UNOD دفتر مقابله با مواد مخدر و جرم سازمان ملل و سایر سفیران کشورهای مختلف حضور داشتند.

در ضمن تصویر مکاتبات خودم باغ آقای دکتر روبن را ارسال می‌کنم چون ایشان هم‌اکنون همکاری لازم را با ما انجام می‌دهند.

از اینکه افتخار دادید که نام شما به‌عنوان ویراستار در کتاب عشق آورده شود، بسیار تشکر می‌کنم و این برای ما افتخاریست.

بیل عزیز، شما اکنون یکی از پایه‌های کنگره 60 شده‌اید، چون هم نام شما روی لژیون سیگار است و هم همیشه نامه‌های شما در سایت به زبان فارسی و انگلیسی منتشر می‌شود و همیشه مرتباً نام شما در کنگره شنیده می‌شود و اعضای کنگره شما را دوست می‌دارند.

و اما در مورد انتشار کتاب عشق، تصور می‌کنم چون در فضای انتشار کتاب در امریکا و سایر کشورها نیستم، بنابراین خواهش می‌کنم هرگونه که شما صلاح می‌دانید بگویید تا من عمل کنم.

تصاویر کتابخانه‌های شخصی شما را که به الینوس تقدیم کردید، ملاحظه کردیم بسیار کار خوبی کردید تا اطلاعات لازم به محققین و متخصصین این حوزه برسد و همین‌طور از سفر به آنجا امیدوارم لذت برید، از قول من خانم رینا را سلام برسانید.

من وقتی به حجم کتاب‌ها و مقالات و مصاحبه‌های شما نگاه می‌کنم هیچ فردی را به پرکاری شما سراغ ندارم. حجم مطالب شما چه ازنظر کیفی و چه کمی واقعاً بی‌نظیر است. امیدوارم در ادامه تحقیقات بسیار ارزشمندی را مشترکاً به انجام برسانیم. مطالب شما همیشه جاودان خواهد بود.

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .