English Version
English

برگزاري جلسه كنگره 60 خمين در پارك مدرس

برگزاري جلسه كنگره 60 خمين در پارك مدرس

با توجه به دعوت اداره بهزیستی به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر پنجمین جلسه از دوره شانزدهم جلسات عمومی كنگره 60 نمایندگی خمین در روز پنج‌شنبه مورخ 1395/04/03 با استادی مسافر آقا مسعود و نگهبانی مسافر آقا سعید و دبیری مسافر علی آقا با دستور جلسه ظرفیت، مسئولیت، قبله گم كردن در پارك مدرس خمین برگزار گردید.


خلاصه سخنان استاد:

استاد در ابتدا از كسانی كه زمینه و بستر را آماده كردند تا افراد كنگره 60 بتوانند یافته‌هایشان را در این جلسه به مشاركت بگذارند تشكر كردند و از آقای خانجانی رییس اداره بهزیستی هم تشكر ویژه نمودند، و از زحمات ایشان تشكر كردند.

استاد در ادامه فرمودند: كاری كه در كنگره 60 انجام می‌شود درمان اعتیاد است درمانی كه خود من سالیان سال با آن بیگانه بودم و در باورم نمی‌گنجید كه من مواد مصرف نكنم و حالم خوب باشد و آرامش داشته باشم وبتوانم زندگی كنم و این ازجمله محالات برای من بود. من طی سالیانی كه درگیر مواد بودم چندین بار ترك كردم و دیگر خسته شده بودم و هیچ روزنه‌ای به روی من باز نبود، تمام ظرفیت‌های من با مصرف مواد و به‌تبع آن ساختارهای غلط مثل دروغ، تهمت، كینه، نفرت بسته‌شده بود و ظرف وجودی من پر از تاریكی شده بود.

در این ظلمات یك نور خودش را به من نشان داد و گفت آنجا كه انسان احساس خستگی تمام می‌کند نوری بر فراز اسمان ظاهر می‌شود و راه را به تو نشان می‌دهد و این نور برای من كنگره 60 بود. من آمدم و مشاوره شدم و سفر خودم را آغاز كردم و در ابتدا صورت‌مسئله اعتیاد برای من روشن شد كه اصل رهایی از اعتیاد و جهل بر سه اصل استوار بود. جسم و روان وجهان بینی اولین مسئله جسم بود كه با مصرف مواد سیستم بدن من از تعادل خارج‌شده بود و مواد بیرونی جایگزین مواد طبیعی بدن من شده بود و فرماندهی جسم من به دست شیاطین سپرده‌شده بود و همه زندگی من در گرو یك بست تریاك بود و می‌بایست جاده‌ای پیدا كنم تا این راه را برگردم و آمدم در كنگره در قسمت جسم گفتند 16 پله 21 روزه باید طی شود و با شربت شفابخش ot خیلی قشنگ و منظم مشكل جسم من حل شد و به‌تبع جسم سالم روان من هم به تعادل رسید. برای مثال اگر كسی دندانش درد بگیرد روانش هم به هم می‌ریزد اگر مشكل دندان شخص حل شود روان او هم آسوده می‌شود. مقوله دیگری كه می‌ماند مسئله جهان‌بینی است كه در كنگره می‌گویند باید هر سه ضلع به تعادل برسد.


جهان‌بینی در كنگره 60 با 400 تا 500 ساعت كلاس آموزشی كه هر شخص می‌بیند انجام می‌گیرد، آموزش مفید در مورد جهان درون و بیرون انسان و تنها چیزی كه دیگر به ذهنش نمی‌رسد مسئله مواد مخدر است و من این را نمی‌دانستم و مواد مخدر را از خدا هم بالاتر می‌دانستم و در كنگره بود كه فهمیدم این قوی بودن خود من هستم. در كنگره به من گفتند كه باید یك سفر را آغاز كنی وتو دیگر معتاد نیستی بلكه تو یك مسافری و این سفر آغاز شد سفر از ظلمت به نور از ترس به شجاعت از حقارت به سرافرازی از نادانی به دانایی از كفر به ایمان و از نفرت به‌طرف عشق و این جاده‌ای بود كه اشتباه رفته بودم و باید برمی‌گشتم. در كنگره با علم كنگره آشنا شدم با یك علم تجربه‌شده كه سند بدون نقص بود و کم‌کم با ظرفیت‌هایی كه در من رو به خاموشی رفته بود آشنا شدم، با خودم آشنا شدم، با هستی آشنا شدم و این راهی بود كه كنگره به من نشان داد. اگر كسی در این راه به درمان رسید افراد دیگر هم می‌توانند از همین جاده بیایند مسئولیت‌پذیر باشند و به گمشده خود برسند. در كنگره اگر ما یک‌پنجم از موادمان را كم می‌کنیم باید به همان اندازه به دانایی‌مان افزوده شود تا به بن‌بست نخوریم. با دانایی می‌توانیم جلوی جهل و ناآگاهی را كه باعث همه مشكلات ماست را بگیریم و انسانی كه زیر خروارها یخ و ظلمت مدفون‌شده را با رسیدن به آگاهی و دانایی می‌توان نجات داد.
 






پس از برگزاری کارگاه آموزشی جلسه لژیونها نیز در پارک مدرس برگزار گردید ودر پایان مراسم ضیافت افطاری نیز برگزار گردید که در زیر گزارش تصویری ان را مشاهده می فرمایید.







































 
نگارنده:مسافر علیرضا

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .