English Version
English

گزارش لژیون ویلیام وایت (درمان اعتیاد به مصرف سیگار با متد DST)

گزارش لژیون ویلیام وایت (درمان اعتیاد به مصرف سیگار با متد DST)

جلسه سوم از دور دوازدهم لژیون ویلیام ال وایت (درمان اعتیاد به مصرف سیگار با متد  (DSTبا نگهبانی آقای علی اکبر غفوریان  ، دبیری آقای بهزاد و استادی آقای حسن حسینی   در تاریخ 1395/3/28 با دستور جلسه وادی دهم و تاثیر آن روی من ، راس ساعت 8 در محل پارک طالقانی مقر ورزشی کنگره 60 تشکیل گردید.

سخنان استاد :

از نظر من وادی دهم یکی از لطیف ترین وادی هاست اما در قسمتی گفته می شود شهر به‌یک‌باره دچار طغیان  می‌شود ، این برای من بسیار جای سؤال داشت و من را وادار کرد تا به دنبال معنی آن باشم.

زمانی که انسان می‌خواهد در آموزش قرار بگیرد باید با مسائل زیادی روبرو شود و دچار چالش‌های زیادی شود.

مثلاً دانش‌آموزی در مدرسه حضور دارد که معلم سؤال و جواب را به او می‌دهد که قطعاً والدین ناراضی هستند.

اگر قرار باشد شود دچار طغیان بشود دلیل این است که در ادامه نسیم آرام الله در تمام آبادی‌ها و شهر وجودی من قرار بگیرد و من را آباد نماید.

وقتی به‌عکس های گذشته خود نگاه می‌کنم برایم خنده‌دار است و میگویم این چه ژستی است ؟ این چه لباس‌هایی است ؟ اما واقعیت این است که من درگذشته در بهترین حالت خود قرار داشتم.

در وادی دهم گفته می‌شود انسان جاری است و باید آن‌قدر برود تا به تکامل برسد.

ما در بعدی زندگی می‌کنیم تا به تزکیه برسیم و چون انسان اختیار کامل دارد کار بسیار دشوارتر است چراکه می‌تواند به هر سویی کشیده شود ، هم می‌تواند راه ضد ارزش‌ها را بپیماید و هم راه ارزش‌ها.

کارهایی وجود دارد که در ابتدا برای ما دشوارتر است اما در ادامه برایمان بسیار راحت می‌شود. یک مسافر در سفر اول بسیار در تلاش است و در حال تربیت نفس خود می‌باشد و زمانی که به تربیت نفس می‌رسد احساس لذت می‌کند

برعکس این مسئله نیز وجود دارد افرادی هم هستند که به گونه‌های دیگر لذت می‌برند مانند مصرف مواد مخدر اما زمانی می‌رسد که پوست آن‌ها کنده می‌شود.

اگر صفت گذشته در انسان صادق بود همیشه راکد بودیم دیگر آتش اختراع نمی‌شد ، هنوز غارنشین بودیم و  . . .

فضا ، زمان و مکان در وادی به‌عنوان ساعت نامبرده می‌شود.

تغییر ، تبدیل و ترخیص باشد در همه‌چیز اتفاق بیفتد. اگر بخواهم در سفر خود موفق باشم باید قوانین را رعایت کنم.

انسان جاری است و تمام صفات آن نیز جاری مس باشد چراکه اگر بداند تنها در این بعد زندگی می‌کند دچار یاس و ناامیدی می‌شود. ما انسان‌ها بودیم , هستیم و خواهیم بود. این نشانه این است که انسان ابدیت دارد.

قطعاً هر گیرنده‌ای فرستنده‌ای دارد.

چرا انسان از دیرباز به دنبال خدا می‌گردد؟ به این دلیل که حس وجود خداوند از طریق امواج در کیهان منتشر می‌شود و به‌وفور یافت می‌شود. به دلیل اینکه من گیرنده این هستم قطعاً فرستنده‌ای وجود دارد تا من از یاس و ناامیدی خارج شوم و بدانم که جهان آفرینش بسیار قدرتمند است و  بیهوده نیست.

درنهایت برای رسیدن به تکامل باید آموزش ببینم و تلاش نمایم.

با احترام کامران رک

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .