English Version
English

راهی برای نجات؛ گفتگو با همسفر مهناز

راهی برای نجات؛ گفتگو با همسفر مهناز

لطفاً ابتدا اعلام سفر کنید:

سلام دوستان مهناز هستم یک همسفر ، مصرف 20 سال ، آخرین آنتی ایکس مصرفی انواع مواد ، روش درمان DST ، داروی درمان شربت OT، سفر خود را با 6 cc آغاز کردیم ، رشته ورزشی والیبال و شنا ، 11 ماه است که به کنگره می‌آییم. به کمک راهنمایی جناب آقای محمدرضا محمدی و سرکار خانم محدثه ، میزان مصرف هم‌اکنون 1 گرم 30 روز.

چطور متوجه مصرف همسرتان شدید؟

پیش از زندگی مشترک ما ، همسرم مصرف مواد را داشتند. اخلاق تندی داشتند که من همیشه گمان می‌کردم ، کار زیاد باعث آن است. از مصرف مشروب و سیگار مطلع بودم ولی از مصرف مواد اطلاعی نداشتم. تا اینکه پس از به دنیا آمدن دخترم ژینا ، توسط خواهرم متوجه مصرف همسرم شدم .

 

چگونه با کنگره آشنا شده‌اید؟

این اواخر ، همسرم بعد از مصرف مواد حال خیلی خرابی داشت. به‌طوری‌که بعد از مصرف شیشه به‌قدری حالش خراب می‌شد که به خانه نمی‌آمد. برادرهای همسرم به کنگره می‌آمدند ، کنگره را به ما معرفی کردند و همسرم را به کنگره آوردند.

 

شما از ابتدای سفر ، همراه مسافر خود به کنگره آمدید؟

خیر ، حدود 2 ماه بعد از ورود مسافرم به کنگره آمدم. ولی در جریان همه مطالب کنگره بودم و تمامی کتاب‌ها و جزوات کنگره را به او داده بودند را مطالعه می‌کردم، و همین‌طور تمامی سی‌دی‌هایی که به خانه می‌آورد را گوش می‌کردم.

 

از ابتدا که وارد کنگره شدید پذیرای کنگره بودید؟

بله . مطالعاتی که پیش از آمدنم به کنگره داشتم ، مرا به این باور رسانده بود که تنها مسیر نجات ما ، مسیر کنگره است.

 

نظر شما در مورد کتاب 60 درجه زیر صفر چیست؟

به نظر من کتاب جامعی است که هم برای مسافران و هم همسفران مناسب است و تمامی مسائل و مشکلات مربوط به‌صورت مسئله اعتیاد در آن قیدشده است .علاوه بر تمامی این‌ها در مورد مسائل جهان‌بینی به‌طور گسترده‌ای توضیح داده‌شده است.

 

آموزش‌های کنگره به چه صورتی است؟

بسیار عالی است. درگذشته مشکلاتی که سر راهم قرار می‌گرفت را با ناآگاهی حل می‌کردم و نمی‌دانستم راه درست حل این مشکلات چیست. اما امروز با آموزش‌هایی که در کنگره می‌گیرم متوجه می‌شوم که با مشکلاتم چطور مقابله و آن‌ها را حل کنم.

 

کدام‌یک از وادی‌ها برای شما کاربردی‌تر بوده است؟

وادی 1 با تفكر ساختارها آغاز می‌گردد. بدون تفكر آنچه هست روبه‌زوال می‌رود و وادی 8 با حركت راه نمایان می‌شود!راه درست تفکر کردن را نمی‌دانستم که وادی 1 به من نحوه تفکر صحیح را آموخت ، در وادی 8 آموختم راه نمایان شده است و باید حرکت کرد تا به مقصود رسید.

 

به معجزه کنگره اعتقاددارید؟

همین‌که مسافر من توانست پله‌های درمان را طی کرده و به درمان نزدیک شود برای من بزرگ‌ترین معجزه است . زیرا هرگز گمان نمی‌کردم که بتواند تا این حد تغییر کند و این تغییرات در تمامی زمینه‌های اخلاقی و رفتاری مشهود بوده است .

 

پیشنهاد شما برای همسفران چیست؟

کنگره به ما آموزش می‌دهد که مسافران را درک کرده و همیشه همراه و در کنار آن‌ها حضورداشته باشیم ، نه اینکه در مقابل آن‌ها باشیم ، و کتاب 60 درجه زیر صفر تمامی احوال مسافران را برای ما به‌صورت گسترده عنوان می‌کند. همین‌طور همسفر یعنی دو بال پرواز برای داشتن سفری خوب ، با صبر پیشگی ؛ همراه خوبی برای آن‌ها باشیم.

 

حرف آخر :

از جناب آقای مهندس دژاکام تشکر می‌کنم که آموخته‌هایشان با ما به اشتراک گذاشتند تا ما نیز بتوانیم به آرامش برسیم . از جناب آقای امین ، استاد جهان‌بینی سپاسگزارم که دید ما را به دنیا تغییر داده‌اند . از مادر کنگره 60 خانم آنی تشکر می‌کنم.

از راهنمای مسافرم آقای محمدرضا محمدی تشکر می‌کنم که خیلی ، مسافرم را در این راه یاری کردند و واقعاً مدیون ایشان هستم . در پایان از خانم محدثه سپاسگزارم که با صحبت‌هایشان همیشه به من آرامش داده‌اند که در طی این سفر بتوانم کنار مسافرم حضورداشته باشم.

 

با تشکر نمایندگی قزوین

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .