English Version
English

کارگاه آموزشی نمایندگی رودهن + مراسم پیمان ایجنتی

کارگاه آموزشی نمایندگی رودهن + مراسم پیمان ایجنتی

جلسه شانزدهم ازدوره اول کارگاههای آموزشی عمومی کنگره۶۰نمایندگی رودهن ویژه آقایان مسافر وهمسفران روزهای پنجشنبه مورخ 95/2/30 به استادی آقای مجید سلامی ونگهبانی آقاینقی پازکیان ودبیری آقای محمد خیری بادستور جلسه که چی؟راس ساعت ۱۷آغاز به کار نمود

خلاصه سخنان استاد:

من وقتی به هر شعبه و نمایندگی که می‌خواهم سر بزنم با مهندس هماهنگ می‌کنم. امروز وقتی با مهندس تماس گرفتم ایشان فرمودند سلام من را به همه همسفران و مسافران نمایندگی رودهن برسان. دستور جلسه امروز در مورد که چی است که باعث می‌شود نقطه تفکر در ذهن ما به وجود بیاید وماخودمان میدانیم اگر درما نقطه تفکر ایجاد شود حرکت صورت می‌گیرد حرکت به سمت منفی و یا مثبت نسبت به پاسخی که ما به این سوال میدهیم.

برای مثال که چی مواد مصرف نکنم، که چی دارو را سروقت و اندازه مصرف کنم، که چی سروقت در جلسه حضورداشته باشم, که چی دروغ نگویم، که چی آشغال نریزیم و .....

هرگاه ما بتوانیم با تفکر جواب این سؤالات را بدهیم در مرحله بعد حرکت آغاز می‌شود، نسبت به خواست ما در جهت ارزش و یا ضد ارزش.

امروز دو عزیز به جایگاه بزرگی رسیدند آقای ممی زاده و آقای صداقت که قطعاً روز اول در ذهن خود گفته‌اند که چی از تهران تا اینجا بیایم و برگردیم اما امروز جواب خود را می‌بینند که این نمایندگی به‌خوبی کار می‌کند و با تلاش عزیزان روزبه‌روز در حال مستحکم‌تر شدن است.

در ادامه به آقای ممی زاده و آقای صداقت تبریک گفتند و از آقای صداقت تشکر کردند که این شعبه را با تلاش زیاد به همراه گروه خود راه‌اندازی کردند هرچند که ایشان چند نمایندگی دیگر را به‌خوبی راه‌اندازی کردند.

در پایان جلسه آقای اکبر ممی زاده متن پیمان ایجنتی را قرائت کردند و در حضور قدرت مطلق ، مسافران و همسفران کنگره60 پیمان بستند.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
تهیه گزارش : محمد و هومن

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .