English Version
English

راهنما...

راهنما...

در اعصار گذشته راهنمایان مردم، پیامبران بودند که از همان اول راه صراط مستقیم را رفته و مورد آزمایش خداوند قرار گرفتند که موفق شدند برگزیده خداوند شوند و به درجه پیامبری رسیدند.

راهنمایان و پیامبرانی که مسیر پالایش و صراط مستقیم را رفته‌اند، راه رسیدن به خالق خود و جایگاه تعیین‌شده انسانی را نشان می‌دهند. همچنین این راهنمایان، مسیر خروج از ضد ارزش‌ها به ارزش‌ها، تاریکی به روشنایی و گذشتن از نفس لوامه و رسیدن به نفس مطمئنه را نشان می‌دهند  و رفتن و رسیدن به صلح و آرامش و تکامل، هدف والای انسانی است. اکنون در هر جامعه‌ای باز بعضی از برگزیدگان خداوند هستند که در سطوح پایین‌تر در حال راهنمایی انسان‌هایی هستند که خواسته رهایی دارند.

 راهنمایان در کنگره 60 انسان‌هایی هستند که درگذشته، خود در اعماق تاریکی و ظلمت قرار داشتند، آن‌هم به‌وسیله یکی از بزرگ‌ترین ابزار شیطان یعنی مشروبات الکلی و مواد مخدر. این انسان‌ها پس از یافتن راه درمان، پس از طی زمان تعیین‌شده و فرمان‌بری، به تعادل و تعالی نسبی رسیدند. پس از آزمایش‌ها گوناگون و قبولی در آن آزمون‌ها به درجه راهنمای رسیدند. این راهنمایان هم ازنظر درمان مواد و هم ازنظر ساختار جسمی، روحی و روانی به تعادل رسیده‌اند. این‌گونه است که وقتی افرادی با مصرف مواد در تاریکی و ضد ارزش‌ها قرار گرفتند پس از انتخاب راهنما در کنگره، آن‌هم توسط حس خود قدم در این راه می‌گذارند و راهنمایان، اطلاعات، دانش و تجربیات خود را در اختیار رهجو به‌صورت رایگان قرار می‌دهند و این میسر نیست مگر با عشق، اخلاق، معرفت، عقل و ایمان.

راهنما در کنگره به رهجوی خود می‌آموزد که نیاز خودش را در دل نیاز دیگران بیابد، چون کسی که به نیاز دیگران توجه کند، قطعاً نیاز خویش را برطرف خواهد کرد.

از این گفتار این نتیجه حاصل می‌گردد که راهنما یک الگوی موفق آموزش‌دیده است که به تزکیه و پالایش رسیده و باید سپاسگزار خداوند باشد و  به کار آموزش انسان‌ها، بدون هیچ نقصی ادامه دهد تا بتواند به انسان‌هایی که خواستار رهایی، تعادل و رسیدن به قدرت مطلق هستند، یاری برساند.

راهنما کلامش هدایتگر و نشان‌دهنده راه نجات است.

راهنما، عزیزی است که وجودش مایه آرامش دیگران است.

این هفته را به پدر کنگره 60، آقای مهندس دژاکام، تمام راهنمایان بزرگوار شعب کشور و به‌تمامی زحمت کشان کنگره که درراه احیاء انسان‌ها تلاش می‌کنند تبریک گفته و از خداوند بهترین‌ها را برایشان آرزومندم.

اعلام سفر: سلام دوستان مجتبی هستم، یک مسافر: آنتی ایکس مصرفی تریاک، شیره و شیشه _ روش درمان:DST با شربت OT _ مدت سفر: 6 ماه _ رشته  ورزشی فوتبال

 

نویسنده متن:  مجتبی حصاری رهجوی آقای رامین سعادتجو

ویرایش: مسافر محمود مرعشی

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .