English Version
English

درحاشیه دیدار فینال راگبی کنگره 60 - شیراز؛ گفت و گو با امین حسین زاده

درحاشیه دیدار فینال راگبی کنگره 60 - شیراز؛ گفت و گو با امین حسین زاده

ضمن عرض خوش آمد گویی و تشکر برای حضور گرمتان, دیدگاه شما نسبت به بازی فینال مسابقات لیگ راگبی پانزده نفره کشور بین تیمهای کنگره 60 و شیراز چگونه است؟
قبل از هرچیز تبریک میگم به تیم شیراز که مجددا قهرمان لیگ برتر شد و تبریک بزرگتر به تیم کنگره 60 که با توجه به اهداف بلندی که دارن توانسته اند تا این سطح از مسابقات ورزشی کشور صعود داشته باشند و تشکر میکنم از حمایت مالی و معنوی جمعیت احیای انسانی کنگره 60 از ورزش کشور. لیگ امسال با توجه به کم شدن تیمهای شرکت کننده متاسفانه از کیفیت خیلی بالایی برخوردار نیست اما همین تک بازی هم قوت قلبی بود برای دوستداران راگبی کشور تا بدونن لیگ تعطیل نشده. به امید خدا و حمایت عزیزیان در سالهای اینده شاهد شرکت کننده هایی بیشتر در لیگ خواهیم بود.

 

دبدگاه شما نسبت به بازی نزدیک تیم کنگره 60 در مقابل تیمی که چند دوره قهرمان مسابقات لیگ پانزده نفره راگبی کشور بوده چیست؟
بازی تا لحظات پایانی خیلی پایاپای و برار پیش میرفت و منتطر پایان بازی با برتری تیم کنگره 60 بودیم که در ادامه تیم شیراز با توجه به تجربه بیشتر توانست قهرمانی لیگ برتر راگبی کشور را مال خود کند.
اما من فکر میکنم با توجه به انالیزی که بنده بصورت شخصی از تیم کنگره 60 داشتم این تیم باید در بحث تقویت نکات تاکتیکی و تکنیکی که بیشتر به بحث مربیگری  مربوط میشه و باید یه مقداری تقویت بشود در ضمن اضافه شدن چند بازیکن باتجربه میتواند این تیم را به جایگاه اصلیش که قهرمانی است برساند.

 

همانطور که در جریان هستید در تیم کنگره60 افرادی بازی میکنند و حتی در تیم ملی راگبی کشور حضور دارند که مدت زمان زیادی از زندگیشان را درگیر بیماری اعتیاد بوده اند نظر شما در مورد فعالیت های کنگره60 چیست؟
به جرات میتوانم بگوییم که باعث افتخار من است که در کنار این عزیزان با این اراده قوی هم بازی هستم , فکر میکنم تقویت تاکتیک و تکنیک این عزیزان میتواند کمک بزرگی باشد و بزرگترین کار راگبی بازی کردن افرادی است که سالها درگیر مواد مخدر بوده اند که این کار به ندرت در جایی اتفاق می افتد و ما باید بیشتر به نفس این اتفاق بزرگ توجه کنیم تا به کسب مدال نقره یا طلا و افراد مصرف کننده در کشور این عزیزان را سرلوحه کار خود قرار دهند.

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .