English Version
English

درحاشیه دیدار فینال راگبی کنگره 60 - شیراز؛ گفت و گو با مهندس بیرگانی

درحاشیه دیدار فینال راگبی کنگره 60 - شیراز؛ گفت و گو با مهندس بیرگانی

با سلام و خوشامد گویی خدمت شما از طرف همه اعضای کنگره60

من هم سلام عرض میکنم و تشکر میکنم بابت تمام تلاشی که تیم و مجموعه کنگره60 برای راگبی کشور انجام میدهند

 

شما سطح کیفیت مسابقات و سطح تیمهای شرکت کننده در این دوره را چگونه ارزیابی میکنید؟

خوشبختانه کنگره60 از زمان حضور بنده چندین مورد مسابقه برگزار کرده است و با توجه به هماهنگی‌های انجام شده توسط گنگره60 روز به روز کیفیت برگزاری مسابقات بهتر می‌شود و به استانداردها نزدیکتر میشویم و قاعدتا شکل راگبی در حال منظم شدن است.

 

آقای بیرگامی شما در این سالهایی که تیم‌های ایران و تیم کنگره60 را میشناسید و لیگ را حمایت کرده اید در حال حاضر سیر سعودی تیم کنگره60 را چگونه می بینید؟

واقعیت امراینگونه است که سیر سعودی تیم بسیار عالی بوده است و من فکر میکنم یک برنامه ریزی خیلی خوب پشت سر این تیم قرار گرفته است, منظم هستند هر روز داره بهتر میشه و با توجه به حضورشان در لیگ برتر کیفیت انتخاب بازیکنان و سلامت روحی بازیکنان را بسیار عالی و بالا میبینم.

 

با توجه به اینکه در حال حاضر فینال مسابقات با حضور تیم کنگره60 در مقابل قهرمان 5دوره مسابقات لیگ کشوری در حال انجام است نظر خود را در مورد این بازی بفرمایید؟

واقعیت امراینگونه است که فکر نمیکردم بازی به این سمت حرکت کند  بسیار عالی از نظر مقاومت کیفیت بازی و استقامت سطح بسیار بالایی را در بر دارد و اینطور که من میبینم بازی شکل ویژه ایی به خود گرفته است و احتمال پیروزی تیم کنگره هم وجود دارد.

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .