English Version
English

تقدیر؛ گفت و گو با همسفر آیدا

تقدیر؛ گفت و گو با همسفر آیدا

 

  •  ابتدا به‌عنوان معرفی اعلام سفری برای ما داشته باشید.

سلام دوستان آیدا هستم یک همسفر، آنتی ایکس مصرفی مسافرم شیشه، متادون، طول سفر اول 15 ماه به روش DST با داروی OPUM باراهنمایی‌های خانم کرمی و آقای رمزی رهایی 4 سال و 5 ماه

  •  مهم‌ترین توشه‌ای که در سفر اول برداشت کردید چه بوده است؟ برای سفر اولی‌ها چه توصیه‌ای رادارید؟

بخشیدن مسافرم مهم‌ترین و بهترین توشه سفر اول برایم بود. بعدازاینکه توانستم مسافرم را ببخشم معنی سفر و همسفر بودن را چشیدم تا قبل از اون خشم و نفرتی که داشتم راه را برایم سخت و کسل‌کننده کرده بود ولی بعدازاینکه باراهنمایی‌های کمک راهنمای عزیزم تونستم مسافرم را ببخشم ورق برگشت و همه‌چیز تغییر کرد.

من در حدی نیستم که کسی را توصیه کنم ولی پیشنهاد می‌کنم همیشه عشق را چاشنی کارهایشان بکنند.

  • سفر دوم چه پیامدی برای شما به دنبال داشته است؟ راز موفقیت شما در سفر دوم؟

سفر دوم همان‌طور که در پیام این سفر هم هست سفر خیلی سخت و سهلی است. در سفر اول آموزش می‌گیریم ولی در سفر دوم زمان عملی کردن آن‌هاست. در این سفر با نقاط تاریک وجودمون آشنا می شیم، اگر نتونیم آموزش‌ها را عملی کنیم از حضور در کنگره لذت نمی‌بریم و ناخودآگاه از مسیر کنگره خارج میشیم. سفر دوم خیلی کمک کرد به من که قبل از زدن حرفی حتماً آن را عملی کنم.

  • ویژگی بارز شما جوان بودن شماست، شما از نوجوانی در محیط کنگره 60 حضورداشته‌اید و خدمت‌های مختلفی را با موفقیت پشت سر گذاشته‌اید، چه تغییراتی را در خود می‌بینید و چه حسی دارید؟

خداوند لطف بزرگی به من داشت و مرا از سن کم با کنگره آشنا کرد و شخصیت من در کنگره و آموزش‌های آن شکل گرفت. من قبل از کنگره خیلی پرخاشگر و جنگجو بودم ولی در کنگره آرام‌آرام این صفت کمرنگ شد.

  •  درباره خدمت مرزبانی به چه نکات مهمی می‌توانید اشاره‌کنید؟

خاطرم هست فردای روز انتخابات مرزبانی شعبه، جناب آقای مهندس در شعبه آکادمی برای تمامی مرزبانان جلسه گذاشته بودند و یه جمله زیبایی فرمودند که در کل دوران خدمت مرزبانی همیشه برای خودم تکرار می‌کردم، ایشان فرمودند که همیشه پیمان مرزبانی‌تان را قبل از رفتن به کنگره نگاهی بیندازید و ببینید هدفی جز خدمت ندارید و من در طول مرزبانی سعی می‌کردم هدفم از خدمت در این جایگاه تحقق اهداف کنگره باشد.مرزبانی روی گداخته‌های آتش راه رفتن است ولی تا باشد از این گداخته‌ها.

  •  آیا به خدمت در جایگاه کمک راهنمایی فکر می‌کنید؟ چه هدفی از این خدمت دارید؟

بله صد در صد. تمام تلاشم را برای امتحان کرده ام و امیدوارم اذن این جایگاه را برایم خداوند صادر کند تا خدمتی به خودم بکنم.

  • چه پیام و رهنمودی برای فرزندان خانواده‌های گرفتار در وادی اعتیاددارید؟ بخواهید کنگره را به آن‌ها معرفی کنید چه می‌گویید؟

هیچ اتفاقی در زندگی بی‌حکمت و تقدیر نیست. وجود اعتیاد در زندگی تک‌تک ما یک حکمت است و درسی درش نهفته است. با صبر و حرکت درست آموزش این مسئله را می‌گیریم.

تهیه مصاحبه:همسفرفاطمه بیرانوند

منبع:نمایندگی شادآباد

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .