English Version
English

مکاتبات حسین و بیل

مکاتبات حسین و بیل

بیل عزیز؛

امیدوارم خوب باشید، من خوب هستم.

ما در این هفته در کنگره جشن همسفر را داریم، در این هفته در تمامی جلسات کنگره 60 استادان و گردانندگان جلسات از همسفران انتخاب می شوند و مسافران به پاس قدردانی و اذیت و آزاری که در گذشته نسبت به همسفران کرده اند، در این هفته به همسفران خود کادو می دهند و این کادو ترجیحاً بایستی پول باشد که در یک پاکت به همسفران تقدیم می کنند.

در حال حاضر، من هم چنان بدنبال تشکیل آکادمی مخصوص اعتیاد هستم و در حال جستجو برای احداث آن می باشم و البته طرح مقدماتی تأسیس آن روی کاغذ آورده شده است و مطمئن هستم در آینده از یاری شما بهره مند خواهم شد.

در تهران و در کل ایران فصل کاملاً تغییر کرده است و ما چندین سال با کم آبی مواجه بودیم، ولی امسال خداوند ما را مورد لطف خود قرار داد و بارندگی های زیادی در سراسر کشور انجام شد و در حال انجام است و از حدود یک ماه پیش تا کنون اکثر اوقات بارندگی داشتیم و همین طور در ارتفاعات برف، در تهران قسمت شمالی آن سلسله کوهی بنام کوه البرز و از داخل شهر در اکثر نقاط کاملاً قابل مشاهده است و این کوه چندین روز است که کاملاً سفید  پوش شده است، بطوریکه در بعضی نقاط این کوهستان در «پیست اسکی» حدود 4 متر برف باریده که بسیار ارزشمند است. البته می دانید چون کار من کشاورزی هم است به بارندگی و ریزش برف و منابع زیرزمینی توجهی خاص دارم.

البته شما در کنار اقیانوس قرار دارید و بارندگی خیلی طبیعی است، ولی بارندگی مثل شما نداریم. برای ما بارندگی خیلی ارزشمند است چون هم منابع زیرزمینی آب را کامل می کند و هم آلودگی هوای تهران را که در اثر زیاد بودن ماشین ها همیشه مشکل دار است.

در ضمن تاکنون از دکتر والکو جوابی دریافت نکرده ام و فکر می کنم هنوز برای پاسخ دادن ایشان باید منتظر باشیم.

دوست و برادر همیشگی در زمین و آسمان

حسین

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .