English Version
English

کارگاه آموزشی کنگره 60؛ نمایندگی شادآباد

کارگاه آموزشی کنگره 60؛ نمایندگی شادآباد

نام‌گذاری سیستم ایکس به دلیل ناشناخته بودن کارایی و مواد تولیدشده در این سیستم  تا به امروز است  ؛ اما تعریف کنگره از سیستم ایکس عبارت است از تولیدکننده مخدر طبیعی بدن یا واسطه‌های شیمیایی  بین سیناپسی یا غدد درون‌ریز یا نوروترانسمیترها که توسط جناب مهندس دژاکام ارائه شد.

حال چرا این موضوعاتی پزشکی را موردبحث قرار می‌دهیم؟

مسئله‌ای که باعث موفقیت در درمان اعتیاد شد همین مورد خاص است. در پی مصرف مواد مخدر به‌مرورزمان باعث ازکارافتادن این سیستم می‌گردد، زیرا انسان دارای سیستم بدنی بسیار هوشمندی است و زمانی که مواد مخدر از بیرون وارد بدن می‌گردد بدن انسان دیگر دستور تولید مواد شبه افیونی نمی‌دهد و این توانایی با مصرف مواد مخدر از بین می‌رود و جایگزینی مخدر بیرونی با سیستم ایکس صورت می‌پذیرد.

حال مواردی را یادداشت کردم که به اطلاعتان می‌رسانم.

در اثر کمبود دوپامین بیماری پارکینسون روی می‌دهد و در صورت ازدیاد آن بیماری اسکیزوفرنی رخ می‌دهد. دوپامین ماده‌ای است که در پی مصرف شیشه در بدن زیاد می‌شود و این ناقل عصبی  باعث فوران احساسات و انرژی که درنهایت بروز توهم و افسردگی را در پی دارد. کاهش سروتونین افسردگی را به دنبال دارد و انکفالین مربوط به سیستم ضد درد انسان است که در مواقع اضطرار تولید می‌گردد و در صورت درست‌کار نکردن تصور کنید چه اتفاقی می‌افتد؟ دلیل درد استخوانی یا همان سیم‌کشی فرد خمار همین مورد است.

جناب دکتر صحرایی فوق تخصص مغز و اعصاب و محقق حوزه درمان اعتیاد می‌گفتند: در آزمایشگاه 10 موش را بنا بر شرایط آناتومی آن‌ها در شرایط مصرف قراردادیم و بعد 5 موش را با روش سقوط آزاد و 5 موش را با روش تدریجی ترک دادیم، بعد از مدتی قطع مصرف تریاک در اختیار آن‌ها قراردادیم و مشاهده شد که موش‌های سقوط آزادی با ولع به تریاک حمله‌ور شدند و موش‌های روش تدریجی بابی تفاوتی برخورد کردند.

سروتونین و استیل کولین در رابطه با خواب‌وبیداری ما مؤثر هستند. هر ماده‌ای که وارد بدن می‌گردد و از هر خانواده‌ای که باشد اگر تعادل سیستم طبیعی بدن را برهم بزند آنتی‌ایکس نامیده می‌شود. رفتارها، افکار، خشم، نفرت، کینه و غیره نیز مانند آنتی‌ایکس عمل کرده و باعث تخریب سیستم ایکس می‌شود. در سفر اول برای من پیش می‌آمد که اگر با فردی مشاجره می‌کردم حسی مانند پوچی و تهی شدن و خماری به من دست می‌داد.

در بهشت چهار نهر وجود دارد به نام‌های عقل، عشق، ایمان و خمر. در اثر کارکرد خوب سیستم ایکس ما می‌توانیم بی باده مست و بی شراب شوریده باشیم. در کتاب حال خوش اشاره‌شده که در صورت کارکرد مثبت و سالم سیستم ایکس ما می‌توانیم حال خوش دائم داشته باشیم و این حال را به خانواده نیز منتقل نماییم

تهیه گزارش: امیر رضایی

نگارنده: امیر زارع

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .