English Version
English

52فرمان؛ نویسنده مسافر نعمت

52فرمان؛ نویسنده مسافر نعمت

به نظر من راه رسیدن به تعادل 52 دستور جلسه سالیانه کنگره 60است.اگر کسی این دستور جلسات رخوب آموزش ببیند و اجرایی کند راحت‌تر به سمت تعادل قدم برمی‌دارد.کاری که من در انجام آن خیلی کوشش نکردم اما هر وقت قدمی برمی‌دارم و نتیجه خوبی می‌گیرم احساس خوبی به من دست می‌دهد...

52 فرمان

چند وقت پیش داشتم سی دی انواع تعادل را گوش می‌کردم که استاد امین گفتند که اگر می‌خواهی به تعالی برسی اول باید به تعادل برسی و کسی می‌تواند به تعادل برسد که مفهوم عدالت را به‌درستی درک کرده باشد.من درکنگره به این نتیجه رسیدم که همه مشکلات امروز من نتیجه عملکرد نامناسب من درگذشته بوده است و این را باور دارم و این مشکلات من عدالت است و باید باشد و فقط خودم باید آن‌ها را حل کنم تا بتوانم تعادل نسبی در خودم ایجاد کنم. اما رسیدن به تعادل و سپس تعالی کار سختی است.

به نظر من راه رسیدن به تعادل 52 دستور جلسه سالیانه کنگره 60است.اگر کسی این دستور جلسات را

خوب آموزش ببیند و اجرایی کند راحت‌تر به سمت تعادل قدم برمی‌دارد.کاری که من در انجام آن خیلی کوشش نکردم اما هر وقت قدمی برمی‌دارم و نتیجه خوبی می‌گیرم احساس خوبی به من دست می‌دهد.  شاید در نگاه اول بگیم که بعضی موضوعات چه ارتباطی با اعتیاد و درمان آن دارند اما اگر با تفکر به آن‌ها نگاه کنیم می‌بینیم که اولاً بی‌ارتباط با اعتیاد و درمان آن نیستند و ثانیاً کنگره صرفاً یک مرکز درمان اعتیاد نیست اینجا جمعیت احیای انسانی کنگره60است  جایی است که رسیدن به جایگاه واقعی و انسانی من را به من آموزش می‌دهند.

من با هرکدام از این دستور جلسات،وادی‌ها می‌توانم یک‌قدم به تعادل نزدیک شوم و آن‌وقت است که می‌تواند صحبت از تعالی کرد و برای  دانستن ندانسته‌های بی‌شمار زندگی ،برای رسیدن به آنجایی که ازآنجا انشعاب یافته‌ایم تلاش کرد.

مسافر نعمت از نمایندگی سمنان

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .