English Version
English

در ادامه مقاله اول کنگره 60...

در ادامه مقاله اول کنگره 60...

حسین عزیز،

بسیار خوشحالم که می‌شنوم که مقالهٔ اولمان بروی سایت کنگره بازدیدکنندگان زیادی داشته است، این مقاله بروی سایت من نیز بازدیدکنندگان زیادی داشته است. به‌عنوان پیگیری مقاله، یک کپی از آن را برای محققان کلیدی در آمریکا ارسال کرده‌ام، این اشخاص در تحقیقات بین‌المللی مشغول انجام کار هستند و امیدوارم که دیگران نیز برای همکاری‌های آینده با ما علاقه نشان دهند. فکر می‌کنم که این فوق‌العاده خواهد بود که محققان جوانی در ایران و آمریکا پیدا کنیم که بتوانند در تحقیقات بروی متد D.S.T با ما همکاری کنند و بتوانند نگرش‌های درمانی کنگره 60 نسبت به اعتیاد را در آینده حمل کنه. دوست دارم اطمینان حاصل کنم که کارمان به‌خوبی به آینده انتقال خواهد یافت.

یک ائتلاف از رهبران اعتیاد و ریکاوری در آمریکا در حال آماده کردن بیانیه‌ای درباره داخل نمودن قطع سیگار در برنامه‌های درمانی اعتیاد در آمریکا هستند. فکر کنم که این تلاش با انتشار مقاله‌مان درباره قطع سیگار در کنگره 60 نیروی حرکت ناگهانی بگیرد. امیدوارم که تمامی اعضای لژیون ویلیام وایت بدانند که آنها بازندگی خود در حال نوشتن تاریخ هستند و اینکه بسیاری از انسان‌ها به خاطر الگویی که آنها در حال شکل دادن هستند، در آینده از بیماری و مرگ‌های زودهنگام رهایی خواهند یافت.

دوست دارم بیشتر از اردوی تابستان بشنوم و منتظر دیدن عکس‌های این تجربه مستقر شدن هستم. دوست دارم که جزئیات بیشتری درباره فعالیت‌های روزانه که در اردو اتفاق می‌افتد بدانم.

در آمریکا بسیاری از گروه‌های ریکاوری در حال آماده شدن برای راهپیمایی  "اتحاد برای رویارویی با اعتیاد" در واشنگتن هستند، این اولین صف‌آرایی از این نوع است که تمرکز آن بروی تأیید نمودن وجود افراد زیادی در ریکاوری بلند مدت و فراهم نمودن حمایت برای آموزش جامعه، درمان اعتیاد و خدمات ریکاوری است.

محدودیت سلامتی من را از رفتن به این  مراسم باز می‌دارد اما هر کاری که از دستم برمی‌آید برای حمایت از این برنامه انجام می‌دهم.

بهترین آرزوها را برای تمامی افرادی که در جام کشتی مسافر شرکت می نمایند رادارم.

امیدوارم که شما و خانواده‌تان خوب باشید و از تابستان در حال لذت بردن باشید. من دیدار فوق‌العاده‌ای با دختر الیشا داشتم که اکنون به دانشگاه الینویس غربی بازگشته است تا به تدریس خود درترم جدید ادامه دهد. او عاشق تدریس است و منتظر دیدن دانشجویان جدید خود در این ترم هست.

دوست و برادر همیشگی

بیل

 

مترجم احسان رنجبر

منبع کنگره 60

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .