English Version
English

سفری آسان و پر از آموزش

سفری آسان و پر از آموزش

سایت کنگره 60 صدای پای زندگی است که ندایش در تمام جهان به گوش می‌رسد و حیاتی دوباره است که از دریچه آموزش ، آرامش را به ما هدیه می‌دهد.

در ابتدا این هفته ( هفته سایت) را خدمت مهندس دژاکام و همه وبلاگ نویسان مسافر و همسفر عزیز تبریک عرض می کنم.

می‌توانم به جرات بگویم خدمت در سایت و وبلاگ نویسی بسیار شیرین  است. من مشکلات زیادی داشتم ولی چیزی که به من کمک کرد و مرا به زندگی و سفرم امیدوار کرد همین خدمت در سایت بود چراکه این خدمت همراه آموزش است بازنویسی مطالب.

دستور جلسه، تایپ آن‌ها و.. باعث می‌شود مطالب زیادی در ذهن من نقش ببندد و در زندگی‌ام کاربردی کنم

امروز خوشحالم از اینکه حال خوبی دارم و آرامشی که دارم به خاطر علم کنگره و  خدمت در سایت کنگره است و از این بابت خداوند را هزاران بار شاکرم.

آقای مهندس همیشه روی این قضیه تأکید بسیاری دارند که آموزش‌های کنگره به‌روز هستند و ما هم باید به‌روز باشیم، ما باید با بالا بردن میزان اطلاعات و آگاهی  و علم خود باعث پیشرفت در زندگی خود شویم و یکی از ابزارهای این پیشرفت سایت کنگره است.

به لطف خدا و زحمت‌های جناب مهندس امروز سایت کنگره پیشرفت فراوانی کرده و پیام کنگره رهایی از دام اعتیاد را در قالب انتقالی تمامی آموزش‌های کنگره ، دستور جلسات، مقالات، عکس‌ها، گزارشات جلسات و... به گوش تمامی انسان‌ها می‌رساند.

فعالیت در سایت به دلیل هدف والای کنگره که رهایی از دام اعتیاد است بازتاب‌های گسترده‌ای دارد و من مطمئن هستم  خدمت صادقانه در این بخش علمی است عظیم که فقط و فقط مرا به خدا نزدیک و نزدیک‌تر می‌کند.

زیرا سایت کنگره کمک بسیار بزرگ و عظیمی است به‌تمامی افرادی که به دنبال  راهی برای درمان اعتیاد خود هستند.

و در آخر وظیفه خود می‌دانم به مناسبت هفته سایت به‌عنوان عضو کوچکی از فعالین این وبلاگ از کلیه  هم‌سفرانی که در این مدت هرکدام به‌گونه‌ای خدمت در این وبلاگ را به عهده  داشتند تقدیر و تشکر کنم.

و از عزیزان مسافر و همسفر خواهشمندم از وبلاگ بازدید کرده و نظرات خود را برای کمک در ارائه بهتر مطالب در وبلاگ این نمایندگی به ثبت برسانند.

با تشکر

 همسفر سولماز

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .