English Version
English

کارگاه آموزشی کنگره 60؛ نمایندگی افسریه+مراسم افطاری

کارگاه آموزشی کنگره 60؛ نمایندگی افسریه+مراسم افطاری

جلسه سیزدهم از دوره سیزدهم، از سری کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره60 نمایندگی افسریه روزهای شنبه مورخه 13/4/94 با نگهبانی آقای علی چشمه و با استادی آقای حمید جامی و دبیری آقای مصطفی کوچالی و با دستور جلسه شیشه و تخریب آن روی من راس ساعت 18 آغاز بکار نمود.

استاد فرمودند:

خدا را شکر می‌کنم که خداوند به من این لیاقت را داد که در جایگاه استادی بنشینم و خدمت کنم، که منظور من استفاده از قدرت نیست بلکه منظورم لیاقت خدمت است. تاکنون دنیا هیچ ماده‌ای را با قدرت تخریب شیشه به خود ندیده است. چند سال پیش که هنوز مصرف شیشه در جامعه زیاد نبود آقای مهندس اعلام کردند که سونامی شیشه در راه است. ایشان این پیام را به تمام دنیا دادند و فقط برای بچه‌های کنگره نبود.

امروزه فقط در کنگره، درمان اعتیاد انجام می‌شود. همه مردم فکر می‌کنند که مصرف شیشه فقظ ذهنی است، که اگر واقعاً اینطور بود پس نباید هیچ علامتی بر روی ظاهر بدن بر اثر مصرف شیشه نمودار می‌شد، که در واقع اینطور نیست و مصرف یک سال شیشه برابر 15 سال تریاک، تخریب در صور آشکار ایجاد می‌کند.

مصرف شیشه ابتدا خواب را خراب می‌کند و سپس میل جنسی را مورد تخریب قرار می‌دهد. شیشه به‌جز موارد بالا تخریب‌های زیادی هم بر روی کبد می‌گذارد.

روش درمان دی اس تی که آقای مهندس پیدا کردند طوری نوشته شده که اکنون در مورد هر نوع مواد مخدری صادق است. مثلاً قانون اول، آنتی‌ایکس به هر چیزی گفته می‌شود که انسان را از حالت طبیعی خارج می‌کند و هر ماده‌ای که به هر شکل مایع، جامد و گاز که به وجود بیاید و سیستم ایکس را به‌هم بزند یک نوع آنتی‌ایکس محسوب می‌شود. در واقع مصرف‌کننده مواد مخدر خودش فرمان می‌دهد که سیستم فرماندهی جسم و یا شهر وجودی‌اش از کار بیافتد. به قول آقای حکیمی ما در این لحظه شهادت می‌دهیم که اعتیاد به هر نوع ماده مخدر در کنگره60 درمان دارد. منظور ما از اینکه شیشه خیلی مخرب است این نیست که مواد دیگر تخریب ندارد، بلکه منظور این است که تخریب شیشه بسیار سریع‌تر و وحشتناک‌تر است. مردم عامه این گونه تصور می‌کنند که تخریب فقط باید در صور آشکار باشد، اما ما در کنگره فهمیده‌ایم مه تخریب ظاهری تنها بخشی از تخریب‌های فرد مصرف‌کننده است. کشف مواد مخدر جدید کار یک انسان معمولی نیست، درواقع متاسفانه این مواد صنعتی در آزمایشگاه‌ها و توسط افراد متخصص تولید می‌گردد، که ما به آنها دانایان نادان می‌گوییم. درواقع عموم مردم از یک مثلث بی‌خبرند که ضلع اصلی یا قاعده آن زمان است و دو ضلع دیگر آن یکی ربط و دیگری تناسب و نسبت و اندازه‌ها است که اگر کسی از آن باخبر باشد اشتباهات او کم می‌شود، که به این مثلث، مثلث انجام عمل گفته می‌شود که برای انجام هر کاری به درد می‌خورد. درواقع کسی که این مثلث را درک می‌کند انسان متعادلی است و روزبه‌روز به جایگاه‌های بالاتر می‌رود و همواره درحال کسب دانائی می‌باشد.

در ادامه گزارش تصویری از مراسم افطاری:

تهیه گزارش: مسافر محمد مرادی

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .