English Version
English

مکاتبات حسین و بیل

مکاتبات حسین و بیل

حسین عزیز؛

می‌خواستم بدانید که در همکاری‌هایمان به نقطه عطف دیگری رسیدیم، دیروز مقاله همراه با عکس درباره کنگره 60 که در مجله مشاور (یک مجله بزرگ درباره مشاور اعتیاد و درمان آن در آمریکا است) چاپ خواهد شد را ارائه دادیم.

در کنار نوشتار این مقاله، 13 عکس همراه با توضیحات ارائه دادم که ویراستار مجله می‌تواند از میان آنان انتخاب کند.

این سومین مقاله درباره کنگره 60 است که بعد از نوشتارها و مصاحبه‌های قبلی که روی سایت من قرار گرفت، در ماه‌های آتی در مجلات اعتیاد در ایالات‌متحده منتشر خواهد شد.

دو مقاله اول در اینجا به دست جامعه علمی خواهد رسید و این آخرین مقاله به دست کسانی که در ایالات‌متحده در خط مقدم درمان اعتیاد مشغول به کار هستند خواهد رسید.

می‌خواهم از شما و احسان به خاطر همکاری با من در فراهم آوردن عکس‌های برای این مقاله سپاس‌گزاری کنم؛ و البته دو مقاله اول بدون حمایت‌های شما و دکتر دانشمند که در راستای تکمیل مطالعات قطع سیگار انجام دادید تکمیل نمی‌شد خواسته صادقانه و قلبی من این است که مقاله‌ها کمکی در راستای ترفیع آوازه کنگره 60 در سطح جهانی شود و کاری که در حال انجام هستیم را به گوش کشورهای دیگر برساند. هنگامی‌که مقاله‌ها منتشر شوند از هرکدام یک نسخه برای شما ارسال خواهم نمود.

در فلوریدا فصل باران فرا رسیده است، بیشتر عصر ما باران می‌بارد و دما 9.s است

در این هنگام سال بسیاری از فلوریدا فرار می‌کنند، اما من وریتا آموخته‌ایم که از قدم زدن در سکوت بیشتر این وقت سال لذت ببریم.

زندگی شیرین است و من به موهبت‌ها و کار مشترکمان می‌اندیشم.

دوست و برادر همیشگی

بیل

مترجم: احسان رنجبر

منبع کنگره 60

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .