English Version
English

خیال شفاست ؛ درباب دستور جلسه

خیال شفاست ؛ درباب دستور جلسه

برای پی بردن به اهمیت این ماده مخرب کافی است نگاهی به 52 دستور جلسه سالیانه بیندازیم. مشاهده می‌شود که تنها ماده مخدری که جزو این لیست قرار دارد متیل آمفتامین یا همان شیشه است. همان‌طوری که هستی بر پایه تکامل بناشده مطمئناً نمی‌توان جزئی از آن را یافت که تحت‌الشعاع این موضوع قرار نگیرد. با تکامل روشنی‌ها متقابلاً تاریکی‌ها نیز بایستی روزبه‌روز کامل‌تر شوند. در ابتدای امر مواد مخدری مانند تریاک، حشیش و اصطلاحاً مواد مخدر طبیعی که پایه‌ای گیاهی و طبیعی داشتند وارد میدان شدند و توانستند افرادی را به کام تاریکی بکشانند. ولی با پیشرفت علمی که درونش اثری از انسانیت و کمال نبود، دانایان نادان توانستند از کشف ماده‌ای بزرگ پرده‌برداری کنند بنام‌های متیل آمفتامین، شابو، آیس، کریستال مت، شیشه و... که به‌هیچ‌عنوان قابل‌مقایسه با مخدرهای طبیعی نبود.

شیشه مخدری صنعتی است که در آزمایشگاه‌های زیرزمینی از ترکیب ماده اصلی آمفتامین (که از آن در تولید مخدرهای دیگر نیز استفاده می‌شود) با اسیدهای مختلف تولید می‌شود. شیشه‌ای که درگذشته تولید می‌شد خیلی گران‌قیمت‌تر از شیشه‌های امروزی بوده است. و این امر به دلیل استفاده مستقیم از آمفتامین بوده ولی دلالان مخدر برای ارزان‌تر تمام شدن تولید و درنتیجه سود بیشتر، این آمفتامین را به‌صورت مصنوعی از قرص‌های آنتی‌هیستامین مانند افدرین استخراج کرده که باعث چندین برابر شدن تخریب آن و ایجاد اثرات جانبی وحشتناکی روی شخص مصرف‌کننده می‌شود. مصرف شیشه باعث افزایش دوپامین که نوعی ماده شادی‌آور و نشاط‌آور است می‌شود و در روزهای اولین به شخص احساس جاودانگی می‌دهد و درنهایت آن‌قدر این افزایش، کاهش پیدا می‌کند که شخص احساس می‌کند فانی‌تر از هر موجود دیگری است و همین حس تبدیل به ناامیدی بسیار زیادی شده که در موارد زیادی هم منجر به خودکشی می‌شود که در بین مصرف‌کننده‌های شیشه رایج است. افزایش دوپامین در شخص باعث بروز بیماری اسکیزوفرنی می‌شود. مصرف‌کننده صداهایی می‌شنود، چیزهایی می‌بیند و حس می‌کند که منشأ آن‌ها دنیای فیزیکی نیست. این وضعیت ادامه پیدا می‌کند تا شخص دوقطبی و یا اصطلاحاً بایپولار می‌شود. یعنی لحظه‌ای خوب است و یک ثانیه بعد در بدترین حالت روانی قرار دارد. این چرخه آن‌قدر ادامه پیدا می‌کند و مصرف‌کننده دچار فراز و نشیب‌های زیاد درونی می‌شود تا جایی که دیگر قادر نمی‌باشد فرق بین خواب‌وبیداری را تشخیص دهد. نمی‌داند کاری که در حال انجام دادنش است یک خواب گذرا است یا یک کابوس ابدی است. بنابراین برای خلاصی از این کابوس حاضر است دست به هر کاری بزند و به هر ندایی که فقط خودش قادر به شنیدنش است، پاسخ مثبت دهد. ندایی که خیال شفاست و از هر صدایی برایش واقعی‌تر است.

این موجود اهریمنی را قربانی کن تا خداوند تو را نجات دهد. بی‌اطلاع از اینکه این موجود اهریمنی پدر، مادر، خواهر، برادر، همسر، فرزند و دوست و آشنایی است که در حال زندگی با اوست. قتل در اثر خماری مخدرهای طبیعی رایج نیست ولی آمار قتل و خودکشی به‌واسطه مصرف شیشه، بیداد می‌کند. شیشه عوارض بسیار زیادی بر روی جسم و روان شخص مصرف‌کننده می‌گذارد که یکی دیگر از آن‌ها شکاک شدن شخص یا اصطلاحاً پارانویید است. به همه‌چیز، به‌کل سیستم و حتی به خودش مشکوک می‌شود. دنیا را مانند یک دوربینی می‌بیند که همه در حال رصد کردنش هستند. حتی فکر می‌کند درون چشم خودش دوربین کار گذاشته‌اند که درنتیجه چشم خود را خالی می‌کند! تمام روزنه‌های خانه را می‌پوشاند، ارتباط با دنیای بیرون را قطع می‌کند تا شاید از این جاسوسی در امان بماند! از ترس حمله جاسوسان همیشه سلاحی سرد با خودش حمل می‌کند. قدرت تصمیم‌گیری و قضاوتش به‌شدت کاهش پیدا می‌کند.

دچار این توهم می‌شود که همه‌چیز را بیشتر و بهتر از همه می‌داند و فقط و فقط خودش است که کاملاً می‌داند. به انسان‌های دیگر به چشم افرادی که در خواب هستند نگاه می‌کند و خود را همیشه بیدار می‌داند. شیشه در ابتدای امر ممکن است امتیازهای زیادی به شخص بدهد که همان در باغ سبز است ولی در ادامه وی را دچار چنان سقوطی می‌کند که بی‌سابقه است. یکی مواردی که امروزه خیلی از جوانان به این دلیل به مصرف مواد مخدر روی می‌آورند، مشکلات جنسی است. مصرف شیشه در وهله اول این‌گونه مشکلات را کاملاً برطرف می‌کند. تا جایی که شخص مصرف‌کننده ممکن است خداوند را برای یافتن این ماده جادویی شکر کند!! ولی چیزی که اول به او می‌دهد را نیز اول از او می‌گیرد. از چاله درآمده و به چاه می‌افتد. مشکلش بیشتر و بیشتر که شده، یک مشکل بزرگ‌تر به نام شیشه هم به آن اضافه‌شده که آن را راه گریزی نیست.

دهانه پروستات با مصرف بیشتر که شاید بتواند به‌روزهای نخست بازگردد، گشاد شده و باعث می‌شود در هنگام ادرار بی‌اختیار منی هم به همراه آن خارج شود و این یعنی اختلال در عملکرد طبیعی سیستم که درنهایت منجر به نابودی کامل سیستم جنسی می‌شود. یکی دیگر از عوارض شایع در مصرف‌کنندگان شیشه، احساس حرکت کردن کرم روی بدن است که باعث می‌شود شخص آن‌قدر خود را بخاراند که گاهی هم از خونریزی به بیمارستان منتقل شود. اسید موجود در شیشه، باعث التهاب و چرک کردن کامل دهان، لثه‌ها، دندان و مجاری تنفسی و همچنین متصاعد شدن بوی بد به هنگام تعرق می‌شود. باعث کم‌پشت شدن و ضعیف شدن پیاز مو و درنتیجه ریزش آن می‌شود. ساعت‌ها بدون پلک زدن به نقطه‌ای خیره ماندن باعث کم‌کاری عضله چشم درنتیجه کوچک شدن و گود رفتگی شدید چشم می‌شود.

کاهش شدید وزن، خشک شدن آب زیرپوست در اثر تعریق زیاد، افزایش و افت فشار ناگهانی، به وجود آمدن جوش‌های چرکین در نقاط مختلف بدن بخصوص در صورت نیز از دیگر عوارض مصرف شیشه هستند. مصرف‌کنندگان شیشه اکثراً از ترس کابوس‌های شبانه از خوابیدن هراسناک‌اند. به این دلیل با کمبود خواب زیادی مواجه‌اند که این امر در تحلیل رفتن بسیار سریع انرژی آن‌ها عامل اول می‌باشد. منشأ این کابوس‌ها چیزی نیست جز سوراخ‌سوراخ شدن میدان انرژیایی جسم توسط شیشه که اصطلاحاً به آن هاله تابان گفته می‌شود. یکی از عوارض بسیار خطرناکی که مواد مخدر صنعتی روی شخص به‌جای می‌گذارند که در مواد مخدر طبیعی کمتر به وجود می‌آید، تخریب فراوان در قسمت صور پنهان انسان علی‌الخصوص در هاله تابان و چاکراها می‌باشد. به همین دلیل است که شخصی برای مثال 10 سال تریاک مصرف می‌کند ولی در مقایسه با شخصی که 2 سال شیشه مصرف می‌کند ازنظر ظاهری سالم‌تر و مساعدتر است. تخلیه انرژی که در اثر مصرف این‌گونه مخدرها به وجود می‌آید به‌مراتب سنگین‌تر از مخدرهای طبیعی است. و در آخر ناگفته نماند تمامی عوارض ذکرشده تنها بخش کوچکی از تخریب‌های شیشه است که بنده تمامی آن‌ها را با تمام وجود تجربه کرده و درنتیجه همسو با دستور جلسه شیشه و تخریب‌های آن روی من، می‌باشد.              

به امید رهایی تمامی مصرف‌کنندگان شیشه از چنگال این ماده اهریمنی

با احترام، کمک راهنما: سینا مخلصی از نمایندگی حکیم هیدجی.

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .