English Version
English

از کار انداختن نقاط حساس

از کار انداختن نقاط حساس

در مورد زنده شدن و یا بیداری سلول‌ها باید بگوییم که این واکنش‌ها در وجود شما بوده است و به همین جهت باید بیشتر توجه بنمایید که در نفس خود به منطقه سردسیر سر بزنید.می‌دانید که انسان در سرما به حال بی‌حالی می‌افتد و کم‌کم سرما باعث بی‌حس شدن کلیه سیستم‌های حیاتی و گاهی موجب توقف کامل حیات او می‌شود.ما براثر مصرف مواد مخدر یا موارد دیگر به خواب فرورفته‌ایم.در اینجا اعتیاد به سرما تشبیه شده که بعد از مدتی وقتی سفر تدریجی شروع می‌شود سلول‌ها زنده می‌شوند گویی خرگوش از خواب زمستانی بیدار می‌شود وقتی مواد مصرف می‌کنیم حالت کرختی و بی‌حسی به ما دست می‌دهد ولی وقتی از کرختی و خواب زمستانی بیدار می‌شویم گویی سلول‌ها زنده می‌شوند و خیلی از نیروهای ما یواش‌یواش بیدار می‌شوند . وقتی نیروها بیدار شدند چگونه می‌شود نقاط حساس را از کار انداخت؟ البته از کار انداختن نقاط حساس فقط برای یک مصرف‌کننده نیست خیلی از انسان‌ها نقاط حساسی دارند که این نقاط در بعضی مواقع مفید و در بعضی مواقع تبدیل به نیروی مخرب می‌شود. اگر تبدیل به نیروی مخرب شد باید فرد به مرحله‌ای رسیده باشد که بتواند نقاط حساسش را از کار اندازد. از کار انداختن نقاط حساس کار بسیار سختی است به‌عنوان‌مثال اگر نقطه حساس یک فرد حسادت باشد و بخواهد این حسادت را از کار اندازد، این کار به همان اندازه که وقتی می‌خواهیم نقطه حساسمان که مصرف مواد است را از کار اندازیم سخت است، گویی که یک وزنه 20 تنی می‌خواهد بیاید روی انسان و انسان تلاش می‌کنم جلوی آن را بگیرد .

اولین وسیله برای از کار انداختن نقاط حساس، دانایی است. نقاط حساس تصاویری را به ذهن ما می‌آورند مثلاً اگر فردی اتومبیل خوب خریده و ما آن اتومبیل را دوست داریم دائم تصویر آن اتومبیل و اینکه آن فرد دارد با اتومبیلش پز می‌دهد به ذهن ما می‌آید و این تصویر داخل ذهن دائماً تکرار می‌شود و هر دفعه حالت وسیع‌تری به خود می‌گیرد و یواش‌یواش تصویر رنگی می‌شود و کلام هم به آن افزوده می‌شود حالا این نقطه حساس ممکنه فردی باشد که می‌خواهد گریز بزند و یا مصرفش تریاک بوده و می‌خواهد کراک شود این تصاویر با تمام قدرت در ذهن انسان شروع می‌کنند به حرکت کردن مثلاً تصویر گریز زدن یا مصرف کراک در ذهن انسان دائم تکرار می‌شود و بزرگ و بزرگ‌تر می‌شود به‌طوری‌که ضربان قلب و دیگر حالات جسم هم‌تغییر می‌کند و صدایی در ذهن می‌گوید که اگر فلان کار را بکنی خیلی خوبه... پس نقطه حساس فقط با تصاویر ذهنی به اوج خود می‌رسد .بنابراین اگر انسان به این آگاهی برسد که این تصاویر ذهنی می‌خواهد شروع کند به آغاز و بزرگ‌تر شدن، قبل از هر چیز جلویش را می‌گیرد مثل قلعه‌ای می‌ماند که حصارهایی دارد تا دشمن وارد آن نشود، اگر وارد نشود می‌شود کاری کرد ولی اگر داخل قلعه شد هیچ کاری نمی‌شود کرد پس باید پشت حصار نگهش داشت. وقتی می‌گوییم که باید از نقاط حساس کاسته شود، منظور نقاط حساسی است که در حالت افراطی هستند وگرنه اگر در حالت تعادل باشند اشکال ندارند مثلاً یک نفر به ماشین شخصی حسادت می کنه تلاشش را می‌کند که یک ماشین مثل آن بخرد ولی اگر حسادت کند و بخواهد به ماشین طرف مقابل آسیب برساند، آن بد و مخرب است و باید از کار بیفتد. چه طور می‌تواند این کار را بکند ؟با عوض کردن تصاویر، مثلاً وقتی تصویر کشیدن کراک می‌آید، باید بلافاصله این تصویر را بیاورد که بعد از کشیدن کراک دچار چه مصائبی می‌شود و چه چیزهایی را از دست می‌دهد یا اگر تصویری می‌آید که فردی دشمنی دارد با او، بلافاصله این تصور را بکند که شاید واقعاً دشمنی باهاش ندارد و یا از حرفی که میزند منظوری ندارد وگرنه این تصاویر یک سناریوی وحشتناک در ذهنت ایجاد می‌کنند که نفست را می‌گیرد، در این مواقع ذکری که ممکن است کمکمان کند این است که بگوییم پناه می‌برم به خدا از شر شیطان رانده‌شده. وقتی‌که تصویر گریز زدن در ذهن می‌آید و ما با خود می‌گوییم گریز بد است ولی ازیک‌طرف تصویر دیگر می‌گوید: حالا یک‌بار که چیزی نمی شه، الآن مهمه، بی‌خیالش، دنیا ارزش شو نداره و ... در اینجا می‌خواهیم صورت‌مسئله را مخدوش کنیم و این به ضرر ما است.

نقاط حساس در سفر ما بیدار می‌شود یکی از مسائلی که بیدار می‌شود قوه جنسی هست و ما باید بدانیم که درراه درست به کار ببریمش وگرنه ایجاد تخریب می‌کند) .حال که شما عبور از این منطقه را آغاز نموده‌اید در سیستم شما اشکال به وجود آمده است که بایستی با تفکر به آن بپردازید و خوب بدانید که این مهم به‌طور طبیعی بدون اشکال می‌باشد .اما اگر شما در اندیشه خوب باشید می‌توانید از خروشان بودن یک رود عظیم ذخایر خوبی دریافت بدارید که ذخایر در سیستم مغز شما رو به تکامل رفته و برای بازسازی قالب شما کمک خواهد نمود که آن قالب از بهترین فلز باشد مفهوم شد؟در این حالت با درجه نزول به قسمت دیگری رانده می‌شوید وقتی‌که نیرو در ما بیدار می‌شود و پرتوان است، ما باید در مقابل این نیرو یک سد ایجاد کنیم تا بعدازاین ذخایر سد برای ساختن مرز و جسم استفاده کنیم یعنی وقتی‌که این سلول‌ها بیدار می‌شوند و انرژی تولید می‌کنند این انرژی باید صرف مغز، عضله ... بشود، اگر قرار باشد فقط صرف مسائل جنسی بشود، برای چیزهای دیگر انرژی کم می‌آوریم این انرژی باید حتماً ذخیره بشود و نباید دائماً صرف یک قضیه مثل مسائل جنسی شود تا انرژی برای ساختن قالب وجود داشته باشد .اگر انسان بتواند در بالاترین جایگاه قرار بگیرد اما راه را نداند این هم به عبارتی یکی از آن امتحانات است که در بالا رفتن شما به آن نقطه موردنظر مانند کوه در برابر شما قرار می‌گیرد.اگر استفاده نکنیم از این انرژی برای بازسازی ،به یک قسمت دیگر نزول می‌کنی حتی در سفر اول نباید زیاد ورزش کرد.

بیشتر انسان‌ها نقاط بسیار حساسی دارند که برای تکامل بخشیدن بایستی آن نقاط را بی‌حس کنند و یا از کار آن‌ها بکاهند؛بعضی انسان‌ها نقاط بسیار حساسی دارن یا باید از حس بیندازشون یا از کارشان کمتر کنند و ضعیفشان کنند مانند بسیار خوردن و کارهای دیگری که خود میدانید.خوردن بیش از نیاز یکی از آن‌ها می‌باشد که باید ترک بشود مانند عادت بد،خوردن یک‌چیز ضد ارزش نیست بلکه خوردن بیش‌ازاندازه دچار تخریب می‌کند.البته استاد بزرگ ما که می‌شناسید در این مورد شمارا بیشتر هدایت خواهند نمود.

ما آرزو داریم که این مدت و این راه پر از بلندی را به‌خوبی عبور و در تصاویر ثبت نمایید چون درختان ایستاده باشید.

در اینجا اشاره‌ای می‌شود به نیروی جنسی و عملاً هم همین‌طور است که قدرت و غریزه جنسی یکی از آن نیروهای خفته‌ای است که شدیداً بیدار می‌شود اما نیروی آن باید صرف ساختن جسم گردد و از آن به‌صورت طبیعی استفاده شود.

پس از کار انداختن نقاط حساس فقط با تصویرسازی است هیچ‌کدام از برنامه‌های ما انجام نمی‌شود مگر با تصویرسازی و ما به هیچ طریقی حریف این تصاویر نمی‌شویم مگر به یک مرحله دانایی رسیده باشیم

ارسال : همسفر فرزانه

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .