English Version
English

کارگاه های آموزشی کنگره 60 ؛ نمایندگی آکادمی

کارگاه های آموزشی کنگره 60 ؛ نمایندگی آکادمی
سیزدهمین جلسه از دوره پنجاه و هفتم سری کارگاه های آموزشی کنگره60 ویژه آقایان مسافر ، در نمایندگی آکادمی با دستور جلسه "ظرفیت ، مسئولیت و قبله گم کردن" با استادی آقای علی خدامی و نگهبانی آقای مهدی و دبیری آقای فرشاد در روز دوشنبه مورخ 94/04/08 راس ساعت 18:00 آغاز بکار نمود.



متن سخنان استاد:

وجه تمایز کنگره60 با سایر مراکز درمانی این است که کنگره60 تنها جائی است که ادعای درمان قطعی اعتیاد را دارد و شخص را به تعادل میرساند.

 


که دیگر هیچ بازگشتی نداشته باشد. این به چه صورت اتفاق میافتد؟ این اتفاق نمیافتد مگر اینکه آموزش صورت گیرد یعنی شخص باید حداقل 500 ساعت در کارگاه های آموزشی کنگره60 شرکت کند و درس بخواند و بتواند از داخل مطالب سوال در بیاورد. باید ببینیم که فرد مصرف کننده به فرد دیگری تغییر کرده است.و تغییرات وقتی در شخص نهادینه شود، میشود تبدیلات و بعد شخص به مرحله ترخیص از اعتیاد میرسد.

 


این نشان دهنده اهمیت کارگاه و آموزشهای کنگره است. اگر کارگاه ها را از دست بدهیم، به هیچ صورت دیگری نمیتوانیم آنرا جبران کنیم. در هر دستور جلسه اولین چیزی که باید یاد بگیریم، عبارت دستو جلسه است
 


ظرفیت و مسئولیت (قبله گم کردن) وقتی راجع به یک موضوع صحبت میکنیم باید کاملا به عبارت و لغات آن توجه کنیم. مسئول از کلمه سئل میآید و مسئول کسی است که از او سئوال میکنند و باید پاسخگو باشد. اولین مسئولیتی که به یک سفر اولی واگذار میشود، مسئولیت درمان اوست که باید اجرا کند و اگر درست انجام داد، مسئولیتهای دیگری به او واگذار میشود.

مثل مهماندار و نگهبان نظم و ... و این مسئولیتها کامل و کاملتر میشود. اگر شخص به دانائی نرسیده باشد،  یعنی ظرفیت و مسئولیت با هم بالانس نباشد، شخص دچار سردرگمی و قبله گم کردن میشود. برای اینکه ظرفیت و مسئولیت با هم بالانس شود باید کارمان را در کنگره درست انجام دهیم. یعنی در کارگاه های آموزشی بصورت مداوم شرکت کنیم، آموزش بگیریم و درس بخوانیم، وادی ها را بنویسیم و سوال در آوریم.
این کارها باعث ایجاد تغییرات در ما میشود و این تغییرات در چهره ما هم نمایان میشود و رنگ چهره ما هم تغییر میکند و شاداب میشود و به مرور به مسئولیتهای بالاتری میتوانیم برسیم، مثل نگهبان جلسه، مرزبانی و غیره ...
انشاالله که تمام این آموزشها را جدی بگیریم و به جائی که میخواهیم برسیم.

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .