English Version
English

گفتگو با مسافر حسن وجدی بازیکن راگبی تیم کنگره 60

گفتگو با مسافر حسن وجدی بازیکن راگبی تیم کنگره 60
  • سلام حسن آقا ممکن است اعلام سفر بفرمائید.

سلام، من حسن هستم مسافر، 8 سال تخریب داشتم، آنتی ایکس مصرفی 8 گرم تریاک خوراکی، راهنما آقای محمد شیرمحمدی، الان 23 ماه هست که آزاد و رها هستم و بازیکن راگبی تیم کنگره می‌باشم.

  • در اردوی آماده سازی تیم راگبی در گیلان هستیم، در این بازیهای تدارکاتی که با تیم شهرداری رشت و باران گیلان انجام دادید، سطح آمادگی تیم راگبی و آمادگی بازیکنان تیم را چطور دیدید؟

سطح آمادگی بچه ها خوب است، و تیمهایی هم که با آن مسابقه دادیم جزو تیمهای خوب ایران هستند، در حال آماده شدن برای مسابقات تیرماه، برای انتخاب تیم ملی برای مسابقات آسیایی هستیم.

  • چهارم تیرما به مناسبت روز مبارزه با مواد مخدر، بازیهایی داریم که تیم راگبی کنگره 60 میزبان آنها است، به نظر شما میزبانی کنگره و اینکه اعضای تیم قبلا مصرف کننده مواد مخدر بوده اند و الان در این سطح در حال راگبی بازی کردن هستند چه نظری دارید؟

هیچ جای دنیا و همچنین در ایران یک مصرف کننده را قبول ندارند، اما ما اینجا می‌خواهیم ثابت کنیم اگر کسی بخواهد میتواند به درمان برسد. الان چند تا از بازیکنان مانند آقای عباس رسولزاده عضو ثابت تیم ملی هستند. انشالله در مسابقات تیرماه هم بتوانیم در مسابقات سون اول شویم.

  • برای کسانی که علاقه مند به این ورزش هستند چه پیامی دارید؟

می توانند از سایت کنگره سایت راگبی را ببینند و آقای بهادر محمدی هم مربی تیم کنگره است و میتوانند ایشان را به راحتی پیدا کنند . از نظر سن و سال خیلی مهم نیست و شرایط آنها هم قد بلند و کوتاه و وزن سبک یا سنگین میتوانند بالاخره در یک جایی به راگبی کنگره خدمت کنند.

 

خبرنگار کنگره 60؛ احسان جلیلیان

منبع: کنگره 60

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .