English Version
English

فینال مسابقات بسکتبال جام عقاب طلایی

فینال مسابقات بسکتبال جام عقاب طلایی

نگاهی گذرا بر آنچه گذشت:

مسابقات بسکتبال جام عقاب طلایی کنگره ۶۰ در تاریخ: ۱۳۹۷٫۱۱٫۲۶ و بعد از گذشت ۲ ماه از پایان جام سردار آغاز گردید. این مسابقات با ۱۴ تیم در قالب ۱۰ نمایندگی شروع شد. این دوره از مسابقات با تغییرات مثبت و سازنده ای که در آن اعمال‌شده بود مسیر تازه‌ای در ورزش بسکتبال کنگره ۶۰ بود؛ از این تغییرات می‌توان به برگزاری جلسات داوری  که در آن به قوانین روز داوری بسکتبال پرداخته می‌شد و همین‌طور آموزش پایه‌ای این ورزش به خواستاران و علاقه‌مندان اشاره کرد. با توجه به نو پا بودن این ورزش در کنگره ۶۰ و به نسبت ورزش‌هایی همچون والیبال و فوتبال،  خدمتگزاران بسکتبال تمامی تلاش خود را در راستای هر چه‌بهتر کردن و حرفه‌ای کردن این ورزش در کنگره ۶۰ به کار گرفتند و هدفشان را شرکت در لیگ حرفه‌ای بسکتبال قراردادند..
جام عقاب طلایی بعد از گذراندن ۲۵ هفته و در قالب ۶ تیم، به مرحله نیمه‌نهایی رسید و طی ۲ هفته چهار تیم حر (الف)- آکادمی- ابوریحان و شمس به مرحله نهایی رسیدند در ادامه تیم ابوریحان با شکست تیم شمس اولین فینالیست جام عقاب طلایی شد و در هفته گذشته تیم حر (الف) با گذشتن از سد تیم آکادمی دومین فینالیست شد. دیدار رده‌بندی در تاریخ ۱۳۹۸٫۰۹٫۱۵ بین تیم شمس و آکادمی برگزار شد که تیم آکادمی موفق شد با نتیجه ۴۱ بر ۳۱ از سد تیم شمس بگذرد و مقام سوم این دوره از مسابقات را مال خود کند. در این دوره از مسابقات ۶۳ بازی انجام شد و در این بازی‌ها ۳۶۵۰ امتیاز بین تیم‌های شرکت‌کننده، ردوبدل شد.
روز جمعه در تاریخ ۱۳۹۸٫۰۹٫۲۲ بازی حساس فینال، بین تیم آکادمی و تیم حر برگزار خواهد شد که امیدواریم مانند همیشه شاهد بازی زیبا، جذاب و درعین‌حال کنگره‌ای باشیم.

نگهبان رشته ورزشی بسکتبال: مسافر محمد حسین

تهیه و تنظیم: مسافر روزبه|
منبع: کنگره ۶۰ ورزش بسکتبال

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .