English Version
English

شکرگزاری معنای حقیقی درمان

شکرگزاری معنای حقیقی درمان

اولین جلسه از دور چهل و نهم کارگاه‌های صبحگاهی عمومی کنگره ۶۰ نمایندگی پارک لاله به استادی ایجنت محترم پارک مسافر حامد، نگهبانی مرزبان مسافر وحید و دبیری مرزبان مسافر حسین با دستور جلسه " هفته ایجنت و مرزبان " پنجشنبه 1 شهریور ۱۴۰3 ساعت شش صبح آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان حامد هستم مسافر. بسیار خوشحالم و خداوند را شاکرم که در حضور شما عزیزان در پارک لاله هستم. این هفته را به همه مرزبانان کلیه شعب و همه خدمتگزاران کنگره60 تبریک می گویم. یکی از جنبه های مثبت جلسات پارک لاله ارتباطی است که استاد امین با آن دارند و من به شخصه حضور و انرژی ایشان  را در این جلسات احساس می کنم.

اگر ما امروز در اینجا و با این امکانات و کیفیت خوب در کنار هم جمع شده ایم مدیون زحمات و تلاش عزیزان بسیاری است. از زمانی که استاد امین در سی دی اهمیت خواب شب صحبت کردند و این جلسات پایه گزاری گردید تا امروز خدمتگزاران بسیاری با شرایط بسیار سخت تر این جلسات را شروع کردند تا امروز به این حد رسیده است. در اینجا از همه آنان تشکر و قدردانی می کنم.
من به غیر از شکرگزاری از خداوند کار دیگری نمی توانم انجام دهم زیرا به جایی وارد شدم که از افراد با آن وضعیت مصرف کننده و حال خراب مدیرانی توانمد و متعهد می سازد. اگر بخواهم واژه درمان را ریشه یابی کنیم و به معنای واقعی آن برسیم به واژه شکر گزاری خواهیم رسید. اگر امروز قدر انسانهای خوب زندگی ام را ندانم، فرادا زندگی من از انسانهایی پر خواهد شد که مسلما آنها را دوست نخواهم داشت.
درمان یعنی فرق نگاه در دیدن ظاهری و دیدن و پی بردن به مفهوم واقعی چیزها. در کنگره چهار جشن وجود دارد که همه این جشن ها برای من است تا این فرصت را داشته باشم تا ببینم اشخاصی را که برای من زحمت می کشند. در اصل این جشن ها برای من است تا چشمم باز شود.

با تفکر ساختارها آغاز می شود و این ساختاری که ما اکنون در آن قرار گرفته ایم با تفکر بسیار قوی جناب مهندس ساخته و پرداخته شده است و تمام کسانی که لیاقت حضور و خدمت در این جا را دارند مسلما از برکات و ارتقای آن بهره مند خواهند گردید.
من به لطف خداوند در دوره قبل و این دوره توفیق خدمت در جایگاه ایجنتی پارک لاله را داشتم. عزیزان مرزبان دوره قبل خوب و تلاشگر بودند ولی این دوره مرزبانی گویا دست چین شده و بسیار خوب هستند و من در این جایگاه خدمتی از آنها بسیار آموختم و امیدوارم در ادامه خدمتشان هم موفق باشند.
از اینکه به صحبتهای من گوش کردید متشکرم.

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .