English Version
English

خدمت حال آدم را خوب می‌کند

خدمت حال آدم را خوب می‌کند

یازدهمین جلسه از دورۀ چهل ‌و پنجم کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ به استادی مرزبان محترم مسافر علی، نگهبانی مرزبان محترم مسافر حسین و دبیری مرزبان محترم مسافر سعید با دستور جلسه "هفته ایجنت و مرزبان" در روز چهارشنبه سی و یکم مرداد ماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۷ آغاز به کار کرد.


خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان علی هستم یک مسافر، من این هفته مرزبانی و ایجنت را به تمام عزیزان تبریک عرض می‌نمایم مخصوصا به آقا هاشم عزیز، ایجنت محترم شعبه و اکبر آقا، ایجنت محترم پارک ولایت و مرزبان‌های دوره قبل و بعد که رای گیری شد و انتخاب شدند و انشاالله که از هفته آینده خدمت‌شان را آغاز می‌کنند.
درباره مرزبانی، من خودم زمانی که وارد کنگره شدم نمی‌دانستم که مرزبانی چه کاری انجام می‌دهد در محل شعبه قبلی که بودیم راهنمای محترم، آقای حسین صالحی و برادرشان مرزبان بودند و وقتی می‌آمدند درب شعبه را باز می‌کردند و درباره مرزبانی و خدمت به ما می‌گفتند و اینکه چه سختی وزحماتی دارد.
رفته رفته که من وارد شعبه شدم تقریبا 8 ماه سفر بودم که راهنمای محترم آقای محمد اشکشی فرمودند: که خدمت حال آدم را خوب می‌کند و من نمی‌دانستم که خدمت واقعا حال آدم را خوب می‌کند تا زمانی که وارد قسمت OT شدم و در قسمت تازه واردین مشغول خدمت شدم.
روزهای دوشنبه و پنج‌شنبه تازه واردین را می‌بردم ساختمان سیمرغ یک روز همه تازه‌واردین را جمع می‌کردیم و پرونده‌ها را تکمیل می‌کردیم و یک روز هم همه را به ساختمان سیمرغ می‌بردیم تقریبا ساعت پنج صبح می‌رفتم به ساختمان سیمرغ در آنجا مرزبان‌های ساختمان سیمرغ ساعت چهار صبح می‌آیند و درب ساختمان را باز می‌کنند ساختمان را آماده می‌کنند تازه‌ واردین وارد شوند تا کلینیک انتخاب کنند.
مرزبان‌ها ساعت چهار صبح می‌آیند و درب را باز می‌کنند و همه مسئولیت‌ها بر عهده مرزبانی است و تا زمانی که حتی یک نفر هم در ساختمان نباشد، می‌مانند و نفر آخر درب را می‌بندند و ساختمان را تحویل می‌دهند.
مثل شعبه خودمان زمانی که من یا دیگر مرزبان‌ها کشیک هستند ساعت یک و سی دقیقه می‌آییم و درب را باز می‌کنیم و حتی یک دقیقه هم تاخیر در باز کردن در نداشتیم مرزبان‌ها باید طوری کارهای روزمره خود را تنظیم کنند که راس ساعت یک‌ و سی‌ دقیقه باید در شعبه باز کنند و باید همه کارهای مربوط به شعبه را انجام دهند.
مثل روشن کردن کولر و غیره که عزیزانی که می‌آیند سفر کنند به راحتی و با آرامش سفر کنند از اکبر آقای بشیری حسین آقا و آقا سعید تشکر می‌کنم ‌تو این 15 الی 16 ماهی که در خدمتشان بودم و آموزش دیدم مخصوصا ایجنت محترم شعبه آقا هاشم تشکر می‌کنم.
آموزش‌هایی که در کنگره می‌گیریم با بیرون خیلی فرق دارد روز دوشنبه قرعه‌کشی کردیم برای استادی امروز من سال قبل هم استاد نشده بودم و آقا سعید تجربه استادی در سال قبل در هفته مرزبانی را داشتند و امسال هم قرعه به نام ایشان افتاد و بزرگواری کردند و جایگاه استادی را به من واگذار کردند و این نشان از آن دارد که آقا سعید به درستی آموزش‌ها را دیده و این آموزش‌ها خیلی تاثیر گذار است در بیرون از کنگره کسی از این کارها نمی‌کند.
امروز با اکبر آقا رفته بودیم میدان تره‌بار جهت خرید میوه و شیرینی و غیره و شاید من خودم برای منزل خودم این کار ها را انجام ندهم دوره مرزبانی ما رو به پایان است و از عزیزانی که دلخوری و ناراحتی از ما دارند، حلال کنند، هر چیزی که بوده، جزعی از قوانین بوده و ما فقط مجری و مسئول آن بودیم، حتی راهنمایانی که می‌آیند و خدمت می‌کنند، ساعت ورود و خروج آن‌ها را ثبت می‌کنیم و تحویل ساختمان سیمرغ داده می‌شود.
خیلی ممنون که به صحبت‌هایم توجه کردید.

تایپ: مسافر تقی
بارگذاری: مسافر وحید
مرزبان کشیک: مسافر اکبر

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .