English Version
English

خدمت مالی یعنی قدرشناسی از کنگره

خدمت مالی یعنی قدرشناسی از کنگره

یازدهمین جلسه از دور دوم جلسات لژیون سردار کنگره ۶۰ به نمایندگی شعبه سنقر با استادی مسافر آرش ، نگهبانی مسافر حسنعلی و دبیری مسافر بهرام با دستور جلسه « پهلوان » در تاریخ ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ راس ساعت ۱۶ آغاز به کار نمود.

خلاصه سخنان استاد: سلام دوستان آرش هستم یک مسافر. خداوند را شاکرم و از نگهبان جلسه سپاسگزارم که امروز به من فرصت دادند تا در این جایگاه خدمت کنم. همان‌طور که می‌دانیم منابع مالی ، منابع علمی و منابع انسانی پایه‌های یک سازمان مستقل را تشکیل می‌دهند. خوشبختانه امروزه کنگره ۶۰ ازلحاظ علمی بسیار به‌روز است و ازلحاظ نیروی انسانی یا خدمتگزار و البته ازلحاظ مالی هم مشکلی ندارد ولی برای ارتقای کنگره ۶۰ در سال‌های آینده باید خزانه‌های مالی کنگره پر باشد. هرچقدر کنگره ازلحاظ مالی و علمی پیشرفت داشته باشد در مسیر درمان اعتیاد و حتی درمان بیماری‌های صعب‌العلاج حرفی برای گفتن در تمام دنیا دارد.

اگر یک شخص در کنگره به درمان برسد ولی هیچ خدمتی انجام ندهد عین ناسپاسی و ناشکری است. متأسفانه ما در این نمایندگی پهلوان نداریم و دعا می‌کنم انشالله به دیدگاه و یک جهان‌بینی مثبتی برسیم که در آینده کمک‌های فراوانی به اینجا سرازیر شود. من به‌عنوان یک مسافر که از امکانات کنگره برای درمان استفاده کردم وظیفه‌دارم به هر شکلی چه مالی و چه فیزیکی آن را جبران کنم. خداوند را شاکرم که مدت ۳ سال است عضو لژیون سردار هستم و خیلی از این بابت خوشحالم و تأثیر آن را در زندگی خودم به‌وضوح مشاهده می‌کنم. از اینکه به صحبت‌های من گوش دادید از همه شما سپاسگزارم.

تدوین و بارگزاری: مسافر رضا

عکس: مسافر احسان

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .