English Version
English

گروه خانواده_خلاصه سی دی«گره قدرت»

گروه خانواده_خلاصه سی دی«گره قدرت»

به نام قدرت مطلق الله

 

🌓 از فهمیدن تا پیاده کردن موضوعی، فاصله بین دانایی تا دانایی مؤثر است.

🌓گاهی آدم از پیشرفت دیگران دچار بخل و حسادت می‌شود و اگر در کنار آنها قرار بگیرند، احساس معذب بودن به انسان، دست می دهد.

🌓اگر انسانی مشکلی نداشته باشد، تغییر فاز یا تغییر خلق‌وخو نشان‌ دهنده گره قدرت است. زمانی است که انسان هایی با خلق وخوی معمولی در کنار ما قرار دارند ولی بعد از اینکه به جایگاه، پول یا اینکه به یک تغییر در زندگی خود دست می یابند رفتار و خلق و خوی آنها شروع به تغییر می کند.

🌓توان انجام دادن کار یا توان انجام ندادن کار را قدرت می گویند. وقتی قدرت داری که کار را انجام دهی  ولی آن کار را انجام ندهی، این یک توان قدرت است.

🌓درون هر مسئولیتی، قدرت هم وجود دارد. مسئولیت بدون قدرت شوخی بیش نیست. مثلأ ما نمی توانیم شخصی را ناظم مدرسه قرار دهیم ولی قدرت ناظمیت را از او سلب کنیم.

🌓هر انسانی برای خودش یک بیشه قدرتی دارد که متفاوت است بعضی بیشه‌ها کوچک و بعضی بیشه ها بزرگ است. هر جا که قدرت است یک بیشه حتماً وجود دارد و قدرت در آن تعریف می شود.

🌓نشانه بیشتر قدرت این است که وقتی آدم وارد بیشه ی قدرت می شود تحت آن فضا ممکن است قرار بگیرد و بهترین حالت این است که هر انسانی در بیشه خود در حین اینکه توان انجام کار را دارد در انسان‌های دیگر حالت معذب بودن را به وجود نیاورد.

🌓یک کمک راهنما لژیون اش؛ بیشه قدرت اوست و می‌تواند در قلمروی خودش حکومت کند.

🌓 هر جا که کاری قرار است انجام شود باید قدرت انجام آن کار وجود داشته باشد. اگر در حیطه کار و زندگی تعادل داشته باشیم و خشم خود را فرو ببریم، ساختار قدرت کارش را درست انجام  می دهد. به طور کلی باید قدرت باشد تا مسئولیتی انجام دهیم و مدیریت کاری را که می خواهیم انجام دهیم داشته باشیم.

🌓هر چیزی دو رو دارد و قدرت هم خوب و سازنده می تواند باشد و هم مخرب که همان گره قدرت است. پس برای این‌که همیشه  کاری را بتوانیم به طور مطلوب جلو ببریم که از کمترین آسیب برخوردار شود بایستی قدرت تبدیل به قدرت گره قدرت نشود یعنی تبدیل به ضد خودش نشود.

🌓یک نشانه ای که قدرت تبدیل به گره قدرت می‌شود این است که انسال خیلی تمایل دارد در فعالیت‌ هایی که انجام داده اسم آن به‌کرات برده شود و مطرح شود و احساس خوشحالی به آدم دست می دهد ولی اگر نامی از آن نبرند ناراحت می‌شود و تبدیل به گره قدرت می شود.

🌓منشأ انرژی از نحوه انجام شدن آن کار و اگر کار به شکل خوبی انجام نشود احساس نارضایتی وناخوشایند را به وجود می‌آید.

🌓 در ساختار قدرت اول رضایت از کیفیت انجام کار است و در مرحله دوم تأیید دیگران از آن کار است.

🌓در گره قدرت اول تأیید دیگران است دوم احساس رضایت از انجام کار می باشد در این صورت نیروهای جدید به وجود می‌آید احساس ترس و اضطراب ظاهر می شود چون منشأ اصلی آن دیگران هستند و از ساختار قدرت به گره قدرت تبدیل شده و تغییر فاز داده است و اگر احساس ترس بر روی شخص غالب شود کنترل کردن انجام آن کار از بین می‌رود.

🌓این حالت‌ها زمانی به وجود می‌آید که انسان در هر دو جایگاه ساختار قدرت و گره قدرت باشد و مدام نقل‌مکان کند.

🌓زمانی قدرت در شکل درست خود قرار می‌گیرد که ما همان قدر که توانایی انجام آن کار را داریم به همان میزان هم توانایی داریم آن کار را انجام ندهیم و وقتی این دو باهم به تعادل برسد و  هم وزن شوند، قدرت در وضعیت تعادل خود قرار می گیرد ولی یکی از این‌ها به‌ تنهایی می‌تواند باعث تخریب و گمراهی شود.

🌓از روی نشانه‌ها می‌توان فهمید که یک ساختار خوب است یا نه مثلا لژیون، نیاز یک سری افرادی است که نیازمند درمان هستند را برطرف می‌کند. تعداد رهایی ها یا خروجی های لژیون نشان دهنده این است که ساختار قدرت آن لژیون، درست است یا غلط.

🌓 برآوردن نیاز، کار اصلی یک ساختار قدرت در وضعیت درست است و تعادل ها زمانی به وجود می‌آید که نیازها برآورده شود.

🌓درخت، مثال خوبی برای ساختار قدرت درست است. آبی که قابل خوردن نیست و کود را به خاکی که در نظر بی ارزش می آید، اما به مرور همین وسائلی که به نظر بی ارزش می آیند، باعث به وجود آمدن درخت و در پی آن میوه، سایه، غذا و ... می شود. به عبارتی انرژی از پایین به بالا می رود.

🌓گره قدرت هم مانند خانواده ای می باشد که از نظر مالی چندان قوی نیستند، اما بین اعضای خانواده صمیمیت می باشد، فرزندان شادی دارند اما بعد از مدتی پدر این خانواده عضو گروه های مافیایی و یا از این قیبل می شود و به مرور به وضع مالی خوب و عالی دست می یابد ولی دیگر آن صمیمیت سابق در بین اعضاء وجود ندارد، چون آن شخص از بالا به پایین تبدیل سقوط کرده است.

🌓در یک ساختار درست قدرت همیشه امکان سوال کردن و بیان مشکل و درد وجود دارد، اظهارنظر بی‌مورد و دخالت کردن و فضولی کردن بایستی در ساختار قدرت بسته باشد و در این صورت تعادل ساختار قدرت حفظ می شود.

🌓در ساختار قدرت درست انرژی از انجام عمل درست و سالم گرفته می‌شود اما ساختار گره قدرت انرژی خود را از تایید و تعریف دیگران می گیرد و نیروهای منفی شروع به تخریب می‌کنند.

🌓در ساختار گره قدرت، سوال کردن ممنوع است. اما دخالت‌ها انجام می‌شود و تخریب‌ها و اظهار نظر بی‌مورد به وجود می‌آید و غیبت‌ ها انجام می‌شود ولی در لقمه شیرین تایید!

🌓 مثلث شخصیت باید در سه ضلع تعادل داشته باشد احساس لیاقت، معصومیت و امنیت که هرکدام از این‌ها آسیب ببیند قابل نفوذ می شوند.

 🌓در ساختار قدرت انرژی از رضایت انجام عمل بدست می آید. البته در قالب زایش و تولید و خلق و که این تولید و زایش به شکل تبدیل انرژی از پایین ترین سطح به بالا انجام می شود.

🌓تمام پیشرفت بشری روی" قوانین تبدیل" است با تبدیل انرژی های پایین به بالا شکل دنیا هم تغییر کرده است.

🌓ساختار گره قدرت شکل‌های بالاتر انرژی را تبدیل به شکل‌های پایین‌تر انرژی می‌کند.

🌓در کتاب شصت درجه ذکر شده که ساختار شما دو محصول دارد؛ کِشت دو نوع مادی و معنوی دارد. کِشتی که معنوی باشد به مرور به مادیات هم می رسد. راهنمایی که در لژیون درست حرکت کند در ادامه به مادیات و خیر هم می رسد.

🌓موقعی که ساختاری به گره قدرت تبدیل می شود، زایش و تولید و تبادلات در آن مختل می شود و وقتی تبادلات وجود نداشته باشد به دلیل   تراکم زیاد دچار تورم می‌شود. اگر از سوال شخصی ناراحت و عصبانی شدیم و یا شخصی در جلوی خودمان از ما تعریف کرد و از شخصی بد گفت، باید بدانیم که به گره قدرت رسیده ایم.

🌓زمانی که در ساختاری گره قدرت ایجاد می شود تراکم به وجود می‌آید و اشیا انرژی بیش از ظرفیت خود را جذب کردند. بنابراین قیمت و ارزش آن‌ها گران‌تر از آن چیزی می‌شوند که باید باشند و نیز حس قوی‌تر می‌شود و حاضرند که بیش از آنچه که ارزش دارد هزینه کنند.

🌓ساختار درست قدرت تولید زایش دارند و ساختار گره قدرت انرژی خود را از ساختار مجاور خود می‌گیرند وقتی در جامعه‌ای ساختار گره قدرت رشد می کند شروع به تخلیه انرژی ساختار اطراف خودشان می کنند. بنابراین چیزهای ارزشمند شروع به بی ارزش شدن می کنند و چیزهایی که ارزش چندانی ندارند به شدت با ارزش می شوند.

🌓در کلام الله شریف ذکر شده است که سوال کننده را از خود مران. در قرآن از فرامین کمی استفاده شده است، مانند: دروغ نگو، تهمت نزن، مال یتیمان را نخور و ... یک سری از فرمان ها نهی است و برخی امر. رنجاندن سوال کننده در قرآن نهی شده و جزء یکی از فرامین می باشد و دارای دو بخش پنهانی و آشکار می باشد.

 

تایپ و ویراستاری: همسفر ساناز راهنمای لژیون یکم

همسفران نمایندگی کیش

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .