English Version
English

گروه خانواده_مسافری که همسفر دارد سفر راحت تری را طی می کند

گروه خانواده_مسافری که همسفر دارد سفر راحت تری را طی می کند

جلسه دوم از دور اول کارگاههای اموزشی عمومی ویژه مسافران و همسفران شعبه کیش، به استادی ایجنت محترم همسفر ریحانه، نگهبانی همسفر ساناز و دبیری همسفر اعظم با دستور جلسه «هفته همسفر» ، روز سه شنبه ۱۲دی ماه، ۱۴٠۲، راس ساعت ۱۷ اغاز به کار نمود. 

 

خلاصه سخنان استاد: 

این هفته را در راس به اقای مهندس حسین دژاکام، خانم انی بزرگوار یکی از همسفران بسیار خوب کنگره، که شاهد این بودیم که همیشه قلب شان می تپد برای اینکه همسفر‌ها بتوانند در اسایش و ارامش، اموزش ببینند، تبریک میگم به خانم کماندار عزیز، به خانم شانی عزیز و تبریک میگم به تک تک همسفران عزیزی که در کنگره ۶٠حضور دارند به خصوص همسفران لژیون کیش. که امروز شاهد این هستم که همسفرها با فرم سفید، با روی گشاده، با چشم‌های براق وان حس ارامشی که در چشم هایشان است در این جشن حضور دارند، یادمه یک زمانی توی لژیون فضای مجازی فقط من بودم و خانم ساناز عزیز که به عنوان راهنمای قسمت همسفر‌ها دارند فعالیت می‌کنند و برای یک راهنما هیچ چیز با ارزش تر از این نیست که از لژیون اش استاد خارج شود واین که شاهد این باشد که یک شعبه اینقدر خوب حرکت بکند از این بابت خداوند را سپاسگزارم. 

همسفر چه کسی است؟ همسفر کسی است که مصرف کننده نیست ولی در کنار یک مصرف کننده زندگی کرده و می‌کند و می‌تواند، همسرش، پدر و مادرش، خواهرش، برادرش و. . . . باشد و همین طور که اقای مهندس هم توضیح دادند ما زمانی اصلا در این فکر نبودیم که همسفری در کنگره وجود داشته‌باشد، ابتدا همراه مسافر‌ها می امدند و کنار در می‌ایستادند، اوردیمشون داخل اکادمی، دیدیم شروع کردند به حرف زدن ودردو دل کردن و به مشکل برخوردیم و آمدیم یکی را گذاشتیم بالای سرشان که به آنها آموزش بدهد که نتیجه خیلی خوبی داشت و الان می‌بینیم که همسفر‌ها برای خودشان مستقل شدند. و قضیه را خیلی جدی تر گرفتند همیشه ما می‌گوییم که در یک جامعه اگر ساختار خانواده ساختار خوبی باشد آن کشور می‌تواند موفقیت کسب کند. 

ما در کنگره می‌بینیم که مسافر و همسفری که با هم همسو و هم جهت هستند و آموزش می‌بینند و خیلی بهتر زندگی خودشان را اداره می‌کنند و در کنار فرزندانشان زندگیه پر نشاط تری را سپری می‌کنند. 

همان ۴۰سی دی که مسافر‌ها برای رهایی می‌نویسند همسفر‌ها نیز می‌نویسند، هم جهت بودن و با هم حرکت کردن در یک سو باعث شده که همسفر و مسافر خوب حرکت کنند و همیشه من می‌گویم که مسافری زرنگ است که همسفرش را در کنار خودش داشته‌باشد. 

مسافر هایی که همسفر در کنارشان است موفقیت‌های بهتری را در کنگره کسب می‌کنند. 

اگر مسافری هست که همسفر خودش را به کنگره نیاورده است من توصیه می‌کنم روی تجربه‌ای که دارم حتما همسفرش را به کنگره بیاورد تا بتوانند در کنار یکدیگر سفره خوبی را انشالله داشته‌باشند. 

همسفر‌ها در کنگره باید بدانند که آنها نیز برای خودشان مسولیت دارند و انشالله شاهد این باشیم که سال اینده۱۴۰۳تعداد زیادی از همسفر‌ها و مسافرها مون به صورت راهنما و راهنمایی تازه واردین بتواند در خدمت این شعبه باشند. 

 

 

تایپ و ویراستاری: همسفر ساناز راهنمایی لژیون یکم

همسفران لژیون یکم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .