English Version
English

گروه خانواده_خلاصه سی دی D. O. D

گروه خانواده_خلاصه سی دی D. O. D

به نام قدرت مطلق

در سی دی این هفته جناب مهندس مثل همیشه به زیبایی اموزش های جدید را به ما منتقل می کنند ومی فرمایند که ما دانسته هایمان در مقابل ندانسته هایمان خیلی خیلی ناچیز است وما تنها ۵درصد ساختار جهان را می دانیم وما اصلا از بدن وفیزیولوژی چیزی نمی دانیم. 

از قران می گویند: که درمورد پنج موضوع صحبت می کنند، گذشته، حال، اینده، طبیعت وقوانین، که از خلق زمین واسمان است تا رسیدن به اسایش وارامش وصلح که باید تابع قوانین باشیم. 

در مورد خمر هم که یکی از چشمه هایی است که در بهشت قرار دارد و در زندگی زمینی همان مواد شبه افیونی بدن است صحبت می کنند که همواره باید در حال تعادل باشد تا مسائل ومشکلات از قبیل خودکشی وبیماری های خاص برای افراد اتفاق نیافتد. 

تولید مواد مخدر طبیعی بدن مربوط به ژن ها می شود ومی گویند که بیان ژن مهم است، وبا مصرف مواد مخدر بیان ژن تغییر می کند. ودر این جا از تمثیل زیبای قران استفاده می کنند که یک سری قوانین را به ما می گویند: دزدی نکنید، دروغ نگویید، غیبت نکنید.... که همه این ها یک سری قوانین وفرامین را به ما منتقل می کنند که به انRNA می گویندو خود کتاب DNAاست وبیان ژن ها قابل اصلاح است. 

انواع بیماری ها وانواع اعتیاد واندیشه های منفی باعث تخریب سیستم ایمنی بدن می شود ولی با اصلاح روش درست زندگی و اگاهی و اطلاعات می شود مشکلات را برطرف کرد. 

 

 

 

متن: همسفر معصومه، رهجوی لژیون یکم

تایپ وارسال: همسفر ساناز راهنمای لژیون یکم

همسفران نمایندگی کیش

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .