تاریخ
پنج شنبه 3 فروردين 1396

تبریک نوروزی استاد امین

موضوع : ویدئو
تبریک فرا رسیدن نوروز 96 از طرف استاد جهان بینی کنگره 60...
تبریک نوروزی استاد امین
تعداد بازدید از این مطلب : 3204
ادامه مطالب در آرشیو ویدئو
دیدگاه شما
نام :  
ایمیل :  
دیدگاه :  
 
دیدگاه ها
24 نظر  
  • هادی رضایی لژیون هشتم آکادمی
زمان ارسال
1396/01/17 13:23:20
باسلام و عرض تبریک بمناسبت آغاز بهاری دیگر برای شما وخانواده امیدوارم همیشه سلامت وپاینده باشید
  • همسفر صبا
زمان ارسال
1396/01/15 14:33:28
ممنون از پیام خوبتان جناب آقای امین بزرگوار ، امیدوارم امسال هم آموزشهای ناب و حقیقی شما روزی مان باشد و سلامت باشید
  • احمد سعادتی
زمان ارسال
1396/01/13 9:19:16
سلام و درود به آقای امین دژاکام استاد جهان بینی کنگره شصت.خیلی عالی بود مثل همیشه پر انرژی،و بابت خبرهای خوبی که دادین ممنون.امیدوارم که همه اهداف به خوبی انجام بگیره و پیش بره.
  • علیرضا شهرری لژیون چهاردهم
سلام به استاد عزیز و ارجمند وعشق.صبح تا الان داشتم جهان بینی میخوندم استاد جان،خیلی لذت داشت این ساعات آخر،از خدا خواستم متوجه بشم،یه مقدار رابطه هارو متوجه شدم ،از خدا واقعا متشکرم،شما استاد عزیز رو هم خیلی دوست دارم.
  • علیرضا شهرری لژیون چهاردهم
سلام،شکر،شکر،شکر،انشاالله.بوس به روی ماهت استاد جان.
  • علیرضا
زمان ارسال
1396/01/10 21:19:35
سلام استادگرامی استادامین من نیزبه نوبه خوداین سال جدیدروبه شماوخانواده محترم تبریک وشادباش عرض میکنم امیددارم درپناه ایزدمنان پایدارباشینوپیروز باتشکرعلیرضا
  • حسن صفری .هیدج
زمان ارسال
1396/01/10 20:51:54
سلام وعرض ادب خدمت استادآقاامین.عیدتان مبارک وآرزوی سلامتی دارم خدمت شماوخانواده محترم.باتمام وجودوازصورپنهان‌‌(دل) آقای مهندس وشمارادوست دا رم.عیدامسال ازپاکترین وزیباترین روزهای زندگیم است وخواهدبود.
  • مسافر محمد از مشهد
زمان ارسال
1396/01/10 0:21:53
درود خدا بر استاد بلامنازع جهانبینی. استاد من و همسفرم(پسرم) خیلی دوستتون داریم.امیدوارم در تمام مراحل زندگی موقق باشید. ضمنا ماه پیش که اومدم برا رهایی حدود 1 ساعت پشت در اطاقتون منتظر شدم از نزدیک ببینمتون ولی دیدم سرتون خیلی شلوغه گفتم مزاحمتون نشم،بهتره.به امید دیدار
  • میثم
زمان ارسال
1396/01/08 11:23:37
سلام خدمت دوستای پاک من میخام بیام تو جمع شما باید چکار کنم
  • مسافر محمد جواد از خمین
زمان ارسال
1396/01/07 12:15:17
سلام و تبریک سال نو خدمت استاد عزیز، انشاالله سال جدید برای شما هم سرشار از خوبی و موفقیت باشه.
  • همسفر فخري آكادمي
زمان ارسال
1396/01/05 16:43:14
با سلام خدمت استاد امين سال خوبي رو براتون آرزو مي كنم سال نو مبارك
  • امیر خرمشاهی
زمان ارسال
1396/01/05 11:23:39
استاد امین،عید بر شما وخانواده محترمتان مبارک،خدا قوت،به امیدجهانی شدن کنگره در سال جدید.
  • همسفر محمد رنجبر
زمان ارسال
1396/01/05 11:20:39
آقا امين عزيز ، سال نو مبارك . با آرزوي سلامتي براي جنابعالي و خانواده بزرگ و با شكوه دژاكام .
  • بهروز عبدی
زمان ارسال
1396/01/05 9:26:19
خدا قوت به آقای مهندس و خانواده محترمشان وبه امید جهانی شدن کنگره انشااله سال خوب و پر برکتی باشه برای تمام اعضا
  • فرید اسکندری
زمان ارسال
1396/01/04 19:13:19
با سلام وتبریک سال نو خدمت استاد بزرگوار آقای امین و خانواده محترمشون.
  • مسا فر حسن
زمان ارسال
1396/01/04 18:6:39
سلام استاد امین عزیز عید شما مبارک
  • علی پناه مسافر ازشیرازرهجو اقای ضرغامی
زمان ارسال
1396/01/03 22:10:36
باسلام وعرض ادب واحترام من هم برای شما وخانواده محترمتان ارزوی سالی خوب وخوش خرم وسلامتی میکنم ممنونم از شما استاد امین دژاکام
  • علی پناه مسافر ازشیرازرهجو اقای ضرغامی
زمان ارسال
1396/01/03 22:8:49
باسلام وعرض ادب واحترام من هم برای شما وخانواده محترمتان ارزوی سالی خوب وخوش خرم وسلامتی میکنم ممنونم از شما استاد امین دژاکام
  • همسفرشکوفه.نیشابور
زمان ارسال
1396/01/03 21:43:45
درپرتوالطاف ایزدمنان،نوروزفرخنده برروزگارخرمتان مبارک!لبتان پرخنده،قلبتان ازمهرآکنده،دولتتان پاینده ونوروزتان فرخنده باد.
  • محمد رضا رحمت الهی
زمان ارسال
1396/01/03 21:18:21
خدا قوت.
  • سیدعلیرضانجاتی رهجومحمدحسین آرندیان شیخ بهایی
زمان ارسال
1396/01/03 19:42:15
باعرض سلام وخداقوت به استادجهان بینی پدرومادربزرگوارشان وکلیه خانواده محترمشان سال نومبارکباد انشاالله صدساله شویدتاهمیشه ازصحبتهای شما ماانرژی بگیریم پیروز وپایدارباشید
  • عبدالرضا مسافر لژیون دوم اکادمی
زمان ارسال
1396/01/03 19:29:10
بابهترين ارزوها برای شما درسال جدید امیدوارم تمامی اعضا اعم ازمسافرو همسفران درهرجایگاهی که قراردارن بتواند گامی موثر با تکیه بر دانش و مسئولیتی که عهده دارند برداشته وکنگره را درجهانی کردن یاری نمایند.
  • محمدمحمودی
زمان ارسال
1396/01/03 18:28:5
آقای استادامین عزیز سال نوی شمام مبارک❤نوروز پیروز❤
  • حسن طاوسی نیک اباد
زمان ارسال
1396/01/03 16:22:2
از طرف مسافران و همسفران کنگره 60 نمایندگی نیک آباد این عید باستانی را به استاد جهان بینی آقای امین عزیز تبریک و شاد باش عرض می کنم .
آخرین عناوین
پربیننده ترین مطالب